Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@14:12:52 GMT

۱۸۱ هزار انبار ذخیره کالاها در مازندران شناسایی شد

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۶۶۷۴۰

۱۸۱ هزار انبار ذخیره کالاها در مازندران شناسایی شد

مجید فانی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه شفاف سازی قیمت‌ها، تأمین مالی واحدهای تولیدی، جایگزینی فاکتورهای الکترونیکی به جای فاکتورهای کاغذی از جمله طرح‌های صمت برای تنظیم و کنترل بازار است، افزود: شفاف سازی قیمت‌ها و تشدید نظارت بر بازار از جمله شیوه‌های مدیریت و تنظیم بازار در استان است.

وی ادامه داد: در استان ۸۵ واحد تولیدی در چهار مرحله ملزم به درج قیمت تولید روی هزار و۹۱۴ کالای شدند و در مرحله پنجم این میزان به سه هزار و ۸۹ محصول رسید که علاوه بر قیمت تولیدکننده، نرخ مصرف کننده نیز روی آن درج شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره تأمین مالی واحدهای تولیدی گفت: هدف از اجرای این طرح آن بود که سرمایه درگردش شرکت‌ها و واحدهای تولیدی تأمین شود و وزارت صمت با الگوبرداری از کشورهای توسعه یافته، زنجیره ارزش را مدنظر قرار داده است.

فانی یادآور شد: همچنین با صدور صورتحساب‌های الکترونیکی جلوی سو ء استفاده‌های احتمالی گرفته شد و این طرح در حال حاضر توسط برخی بانک‌های استان اجرا شده است.

رئیس سازمان صمت مازندران ساماندهی و رصد کالاهای موجود درانبارها را در جلوگیری از بروز قاچاق و سو استفاده احتمالی مؤثر دانست و گفت: در استان بیش از ۱۸۱ هزار انبار شناسایی شد که ۱۲۸ هزار انبار فعال هستند و ۵۳ هزار انبار غیرفعال هستند.

کد خبر 5497080

منبع: مهر

کلیدواژه: صنعت و معدن ساری بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا آمار کرونا خراسان رضوی گرد و غبار احتکار گرد و خاک سیدابراهیم رئیسی مشهد آلودگی هوا اردبیل هزار انبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۶۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ محمدرضا قربانی گفت: در شهرستان برخوار دو منطقه صنعتی دولت آباد و حبیب آباد و یک ناحیه صنعتی در کمشچه فعال است که بیش از ۲۱ هزار کارگر بیمه شده دارد و در صنایع کوچک و بزرگ، واحد‌های تولیدی و کارگاهی فعال هستند.


وی افزود: شهرستان برخوار رتبه اول اشتغال از لحاظ کمترین نرخ بیکاری را دارد و پارسال بیش از دو هزار و ۴۰۰ فرصت شغلی جدید در سامانه رصد توسط دستگاه را ثبت کرده است.


در این بازدید فرماندار برخوار از صنایع دستی قالی بافی، نقشه کشی، خیاطی، نقاشی روی مس، نقاشی روی کاشی و سفال، مینا کاری و فیروزه کوبی در مجموعه هنری درنا بازدید

دیگر خبرها

  • زنگ آغاز پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار در استان مرکزی نواخته شد
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • اجرای نوبت‌بندی مخازن آبی برای تأمین آب کشتزارهای مازندران
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • رشد اعتبارات سفر دولت در استان سمنان/ واحدهای تولیدی جان گرفتند
  • واحدهای تولیدی راکد و نیمه‌تعطیل کردستان شناسایی شود
  • تداوم سریال شناسایی جاسوسان روسیه و چین در انگلیس
  • بررسی آخرین وضعیت سیب ذخیره شده در سرد خانه های آذربایجان غربی