Web Analytics Made Easy - Statcounter

جابر اکبرپور گفت: تمام این ترددها  با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حضور کارکنان مرکز بهداشت در نقطه صفر مرزی انجام شده است.

اکبرپور همچنین با اشاره به اینکه این پایانه به صورت ۲۴ ساعته فعال است و کارکنان مستقر در این مرز به صورت شبانه روزی خدمات رسانی می‌کنند، گفت: فعالیت این پایانه در امر واردات، صادرات و ترانزیت کامیون‌ها بی وقفه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر پایانه مرزی بازرگان عمده مقاصد ترانزیتی این کامیون‌ها را مرزهای «باشماق، خسروی و آستارا» اعلام کرد و می گوید: این میزان تردد، سهم عمده‌ای در بخش ترانزیت کشورمان دارد.

اکبر پور متوسط تردد روزانه کامیون از این مرز را ۶۸۲ دستگاه عنوان کرد و گفت: امسال در مجموع ۱۵ هزار و ۴۶۴ دستگاه کامیون از کشور خارج شده و ۲۶ هزار و ۸۰۲ دستگاه کامیون نیز وارد کشور شده که به ترتیب ۶ درصد کاهش و ۱۱ درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

اکبرپور می گوید: عمده کالاهای صادراتی در این مدت شامل محصولات کشاورزی و پتروشیمی و مصنوعات سنگی و فلزی بود که به کشورهای آسیایی و اروپایی صادر شده است.

مدیر پایانه مرزی بازرگان همچنین عمده کالاهای وارداتی از طریق این پایانه مرزی را انواع ماشین آلات صنعتی، رنگ، اسکلت فلزی، انواع پارچه، لوازم و قطعات یدکی عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تردد مرز تردد کامیون پایانه مرزی بازرگان آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۶۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد کامیون‌ها از مرز آستارا به کندی انجام می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام گمرک ایران، تردد کامیون‌های حامل کالاهای صادراتی و ترانزیتی در مرز آستارا به دلیل نواقص ایجاد شده و خرابی باسکول‌های گمرک طرف مقابل (گمرک آستارای آذربایجان) با کندی مواجه شده است.

با توجه به مشکلات ایجاد شده در طرف آذری خروج کامیون‌ها از مرز آستارا به کندی انجام می‌شود و تعداد کامیون‌های خروجی کاهش یافته است.

طرف آذری قول داده است که ظرف امروز این مشکل حل شود و تردد کامیون‌ها از این گمرک مرزی به روال عادی برگردد.

کد خبر 6093008 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • توسعه پارکینگ اربعین در شلمچه
  • ۴۵ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد فرسوده است
  • تردد کامیون‌ ها از مرز آستارا به کندی انجام می شود
  • تردد کامیون‌ها از مرز آستارا به کندی انجام می شود
  • تعداد سامانه‌های ثبت تخلفات در جاده‌های زنجان به ۴۱ دستگاه افزایش می‌یابد
  • مسائل مرزی میان دو کشور ایران و ترکیه بررسی شد
  • بررسی مسائل مرزی میان دو کشور ایران و ترکیه در مرز‌های شمال استان آذربایجان غربی 
  • فروش بیش از ۵۲۶ میلیارد و ۹۷۲ میلیون تومان فرآورده‌های نفتی
  • ترانزیت ایران و آذربایجان متحول می‌شود 
  • بیشترین فروش فراورده‌های نفتی کرمانشاه در مرز پرویزخان انجام شده است