Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@18:36:26 GMT

دستگیری ۶ تن از اشرار و اراذل و اوباش در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۶۷۰۲۱

دستگیری ۶ تن از اشرار و اراذل و اوباش در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمدرضا آمویی اظهار کرد: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد نزاع دسته جمعی در خیابان چهل متری مطهری مأموران انتظامی به سرعت در محل حاضر شدند.

وی افزود: مأموران یگان امداد شهرستان کرمانشاه پس از حضور در محل درگیری مشاهده کردند تعدادی از اراذل و اوباش با در دست داشتن شمشیر، قمه و چوب با عربده کشی باهم درگیر و علاوه بر راه بندان موجب ترس و وحشت مردم و اخلال در نظم عمومی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: اشرار قمه به دست در ادامه اقدامات مجرمانه خود شیشه‌های چند نمایشگاه خودرو و یک دستگاه پراید را نیز تخریب و قصد آسیب وارد کردن به خودروها و مغازه‌های دیگر را نیز داشتند.

آمویی بیان کرد: مأموران انتظامی با مشاهده این صحنه به سرعت وارد عمل شده و در عملیاتی ضربتی با اقتدار ۶ تن از عاملان اصلی این درگیری که هر لحظه بر شدت آن افزوده می‌شد را دستگیر و خلع سلاح کردند.

وی با اشاره به جمع آوری تعدادی شمشیر، قمه و چوب از اراذل و اوباش، گفت: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

آمویی از قاطعیت برخورد پلیس با مخلان نظم و امنیت عمومی و اشراری خبر داد که اقدام به رفتارهای هنجارشکنانه و ایجاد رعب و وحشت در جامعه می‌کنند.

کد خبر 5497120

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه نیروی انتظامی کرمانشاه دستگیری اراذل و اوباش اراذل و اوباش بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا آمار کرونا خراسان رضوی گرد و غبار احتکار گرد و خاک سیدابراهیم رئیسی مشهد آلودگی هوا اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۷۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد

رییس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری یک نفر اراذل و اوباش که اقدام به تیراندازی طی درگیری در فرحزاد تهران کرده بودند، خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ سعید راستی، رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران گفت: مأموران پایگاه یکم سازمان اطلاعات پلیس تهران ۳ روز گذشته خبری را در خصوص درگیری اراذل و اوباش در منطقه فرحزاد تهران که با سلاح گرم اقدام به تیر اندازی کرده بود دریافت و پیگیری موضوع را در دستور کار خود به صورت ویژه قرار دادند

وی با بیان اینکه تحقیقات اولیه نشان از این داشت درگیری در بین چند نفر اراذل و اوباش رخ داده است و متهم برای قدرت نمایی اقدام به تیر اندازی نموده است افزود: با شناسایی مخفیگاه متهم، مأموران پس از هماهنگی‌های قضائی متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

راستی خاطر نشان کرد: متهم پس از تکمیل تحقیقات اولیه برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران در پایان خاطرنشان کرد: پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد جدی خواهد کرد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • عاملین رعب و وحشت در نقده دستگیر شدند
  • دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف در گرگان
  • فیلم| لحظه دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش ارومیه
  • دستگیری ۱۱ نفر از اراذل قمه‌کش در ارومیه
  • لحظه دستگیری ۷ نفر از اراذل و اوباش ارومیه
  • عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران دستگیر شد
  • (ویدیو) دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش ارومیه
  • دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری ۴ نفر از اراذل و اوباش درگیری شب گذشته ارومیه