Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک اروگوئه‌ای تیم فوتبال رئال مادرید از هم‌تیمی کروات خود تمجید ویژه‌ای کرد و گفت هرگز فکرش را نمی‌کر در فینال لیگ قهرمانان اروپا بازی کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فدریکو والورده که این فصل در قهرمانی رئال مادرید در لالیگا و رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا نقش پررنگی داشت، در گفت‌وگو با روزنامه اسپانیایی «مارکا» در تمجید از هم‌تیمی کرواتش که در سن 36 سالگی بازی‌های درخشانی از خود برجای گذاشته، گفت: مودریچ فوق العاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از تماشای بازی لوکا لذت می‌برم، از اینکه او هم‌تیمی‌ام است لذت می‌برم، از دیدن هر کاری که مودریچ برای رئال مادرید انجام می‌دهد لذت می‌برم.

وی افزود: همیشه با مودریچ شوخی می‌کنم، اینکه نمی‌دانم وقتی به سن او برسم وضعیت فیزیکی‌ام چطور خواهد بود چون بعد از بازی‌ها تمام بدنم درد می‌کند (می‌خندد). فکر می‌کنم آنچه لوکا در زمین از خود نشان می‌دهد برای همه ما مثال‌زدنی است.

هافبک اروگوئه‌ای رئال مادرید که در سال 2017 به تیم اصلی این باشگاه راه یافت، صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: رؤیای من بازی برای رئال مادرید بود اما هرگز فکر نمی‌کردم در فینال لیگ قهرمانان بازی کنم. هدف ما حالا پیروزی در فینال و کسب قهرمانی است.

والورده 23 ساله صحبت‌های خود را با اشاره به اهمیت بازی برای رئال مادرید، اینطور ادامه داد: گاهی اوقات که پاهایت می‌خواهد قلبت را منفجر کند، ذهنت همچنان در حال مبارزه است. شما برای بهترین باشگاه جهان بازی می‌کنید، بنابراین باید با افتخار از آن دفاع کنید.

تیتر طعنه‌آمیز «اکیپ» درباره ناکامی رئال مادرید برای خرید امباپه + عکس

وی در پایان خاطرنشان کرد: من باید بیشتر گل بزنم چون گلزنی راهی برای کمک به تیم است. دوست دارم گل‌های بیشتری بزنم و پاس گل‌های بیشتری برای هم‌تیمی‌هایم بسازم اما من هنوز جوان هستم. هر روز چیز جدیدی یاد می‌گیرم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لوکا مودریچ لیگ قهرمانان اروپا رئال مادرید لوکا مودریچ لیگ قهرمانان اروپا رئال مادرید فینال لیگ قهرمانان رئال مادرید لذت می برم هم تیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۷۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلی به گذشته - برتری 2-1 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا (لیگ قهرمانان اروپا - 2018/4/25) / فیلم

6 سال پیش در چنین روزی و در چارچوب دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2017/18،‌ بایرن مونیخ و رئال مادرید در ورزشگاه آلیانز آرنا به مصاف هم رفتند. ابتدا بایرن مونیخ با گل یوسوا کیمیش از حریف پیش افتاد اما رئال مادرید با گل های مارسلو و مارکو آسنسیو موفق شد 2-1 در آلمان پیروز شود.

دانلود (26.7MB)

دیگر خبرها

  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس
  • وینیسیوس: وقت قهرمانی دوباره رئال در ‏CL‏ است
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا (لیگ قهرمانان اروپا - 2018/4/25) / فیلم
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با غلبه بر رئال مادرید در ضربات پنالتی (2012/4/25) / فیلم
  • تمجید دل‌پیرو از بلینگام: جود استثنایی است
  • ستاره لورکوزن: بایرن شانسی مقابل رئال ندارد
  • تصمیم ستاره رئال: تعویضی هم باشم می‌مانم
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم
  • وضعیت تکان‌دهنده پنج خرید تابستانی بارسا