Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی اصغر جمعه‌ای روز دوشنبه  در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان سمنان در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان، ابراز داشت:  بخش صنعت و معدن استان سمنان بیشترین پرداختی مالیات بر ارزش افزوده دارد و کمترین سهم از این پرداختی‌ها بهره‌مند می‌شود  و انتظار می‌رود بخشی از این پرداختی  برای تقویت زیرساخت‌ها مانند آب، برق، و گاز در شهرک‌های صنعتی استان هزینه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان با اشاره به نزدیک شدن به فصل گرما، ادامه داد: با همراهی صنایع و مدیریت مصرف، تلاش می‌شود خاموشی برق صنایع امسال به حداقل برسد.

وی با اشاره به بحران کم‌آبی در استان سمنان، تصریح کرد: دشت‌های سمنان دچار  فرونشست شد و  به راحتی این وضعیت جبران پذیر نیست و ضرورت دارد در زمینه کم‌آبی فکری عاجل و اجرایی شود.

جمعه‌ای با اشاره به پساب رها شده در دشت خوریان سمنان، اضافه کرد: تصفیه پساب فاضلاب صنعتی شهر سمنان نقشی مهم در جبران کم‌آبی دارد و انتظار می‌رود در اجرای این طرح در سمنان تسریع و تعجیل شود.

وی یادآور شد: استان سمنان به دلیل موقعیت جغرافیایی و داشتن زمین‌های بدون معارض با تامین منابع آبی ظرفیت خوبی برای ایفای نقش بیش از پیش در شکوفایی اقتصاد کشور و  اشتغالزایی دارد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان اظهار داشت: اکنون اگر تمام واحدهای تولیدی استان سمنان با ظرفیت اسمی خود فعالیت کنند با مشکل جدی کم‌آبی مواجه هستیم و ضروری است فکری جدی برای رفع مشکل کم‌آبی استان شود.

 استان سمنان با داشتن حدود یکهزار و ۸۴۰ پروانه بهره‌برداری واحدهای صنعتی و معدنی با سرمایه‌گذاری حدود ۷۶ هزار میلیارد ریال و اشتغال برای بیش از ۶۸ هزار و ۸۰۰ نفر، یکی از قطب های صنعتی و معدنی شرق کشور محسوب می‌شود  و توسعه بیش از پیش صنعت در استان سمنان به منظور نقش‌آفرینی در اقتصاد و اشتغالزایی و جهش تولید نیازمند تامین آب است.

برچسب‌ها سمنان رونق تولید تولید داخلی سال تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین سامانه مالیات بر ارزش افزوده پروندهٔ خبری تولید و رونق اشتغال استان سمنان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان رونق تولید تولید داخلی سمنان رونق تولید تولید داخلی سامانه مالیات بر ارزش افزوده استان سمنان کم آبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۷۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزش افزوده‌ پرداختی به شهرداری‌های لرستان ناچیز است

ایسنا/لرستان رئیس شورای شهر خرم‌آباد گفت: ارزش افزوده‌ای که به شهرداری‌های لرستان داده می‌شود در مقایسه با کلان‌شهرهای دیگر ناچیز است.

حجت‌الله احمدی پور هشتم اردیبهشت در همایش شهرداران و شوراهای اسلامی شهر که در استانداری لرستان برگزار شد، اظهار کرد: برای داشتن شهری زیبا همکاری و همدلی نیاز است.

وی با بیان اینکه اعضای شورای شهر بین مردم هستند و مشکلات را می‌بینند، بیان کرد: این در حالیست که دستگاه‌های خدماتی مانند آب، برق، گاز و مخابرات با شورای شهر همکاری ندارند.

احمدی‌پور گفت: ارزش افزوده‌ای که به شهرداری‌های لرستان داده می‌شود در مقایسه با کلان‌شهرهایی نظیر استان مرکزی  ناچیز است و نیاز است این قانون بازنگری شود و ارزش افزوده به سرانه جمعیت تعلق گیرد.

رئیس شورای شهر خرم‌آباد اظهار کرد: برنامه داریم برای روان‌سازی ترافیک چندین پل در شهر ایجاد شود.

وی تصریح کرد: قبلا حقوق پرسنل فضای سبز و تنظیف شهرداری خرم‌آباد با تاخیر پرداخت می‌شد و در حال حاضر پرداخت حقوق آنان به روز شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۲ هزارمیلیارد ریال عوارض ارزش افزوده در آذربایجان غربی
  • ۵ محصول زنجیره ارزش راهبردی استان کرمان در نمایشگاه تهران
  • مهلت ۲ روزه برای اصلاح و تکمیل اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده زمستان ۱۴۰۲
  • شناسایی ۵۰۵ خوشه صنعتی در سطح کشور
  • بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال عوارض ارزش‌افزوده در آذربایجان‌غربی پرداخت شد
  • انقلاب صنعتی (قرن هجده و نوزدهم) و پیشرفت‌های فناورانه
  • ایجاد ۲ خوشه صنعتی در حوزه فولاد و پتروشیمی
  • اجرای برنامه‌های راهبردی برای دو زنجیره مهم مازندران
  • لزوم برندسازی محصولات برای جلوگیری از خام فروشی در مازندران
  • ارزش افزوده‌ پرداختی به شهرداری‌های لرستان ناچیز است