Web Analytics Made Easy - Statcounter

در متن پیام سردار رهام بخش حبیبی  به مناسبت سالروز فتح خرمشهر آمده است:

فتح خرمشهر در عملیات بیت المقدس سال ۱۳۶۱  یک نمونه‌ درس‌آموز و عبرت‌آموز برای آیندگان در توکل و اعتماد به خداوند و اعتماد به نیروهای جان بر کف و متعهد و توانمندی جوانان اين مرز و بوم است.

سوم خرداد تداعی کننده دلاورمردی ها و رشادت های رزمندگان دلیر لشکر اسلام است که با از خود گذشتگی و ایثار توانستند دشمن را در دست یابی به اهداف خود در منطقه ناکام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سالروز آزادسازی خرمشهر را می توان نماد ایثار و مقاومت و پیروزی ملی ایران برشمرد و امنیت موجود نیز کشور مرهون مجاهدت ها و ایثارگری های جوانان این مرز و بوم است که جانانه در مقابل دشمنان مقاومت کردند.

در حالی که هویت ملی و اسلامی نسل حاضر با تاریخ فداکاری‌ها و ایثارگری‌های مردم در دوران دفاع گره خورده است، باید مسیر نورانی شهیدان والامقام سال‌های دفاع مقدس تداوم پیدا کند.

اینجانب با گراميداشت ياد و خاطره رزمندگان اسلام و ايثارگران عزيز در حماسه سوم خرداد، اين روز را به ملت شریف ایران اسلامی تبریک عرض نموده و به روح بلند بنيانگذار انقلاب اسلامي حضرت امام خميني(ره) و تمامي شهدايي که در اين راه خون خود را فدا کردند، درود می فرستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پیام تبریک فتح خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۷۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستر ویژه سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری (ره)

پایگاه خبری جماران، حضرت امام خمینی (س) در پیامی در خصوص ویژگی های شهید مطهری (ره) فرمودند: «اینجانب به اسلام و اولیای عظیم‌ الشأن آن و به ملت اسلام و خصوص ملت مبارز ایران ضایعۀ أسف‌ انگیز شهید بزرگوار و متفکر و فیلسوف و فقیه عالی مقام مرحوم آقای حاج شیخ مرتضی مطهری ـ قدس سره ـ را تسلیت و تبریک عرض می‌ کنم. تسلیت در شهادت شخصیتی که عمر شریف و ارزندۀ خود را در راه اهداف مقدس اسلام صرف کرد و با کجروی ها و انحرافات مبارزۀ سرسختانه کرد، تسلیت در شهادت مردی که در اسلام‌شناسی و فنون مختلفۀ اسلام و قرآن کریم کم‌ نظیر بود. من فرزند بسیار عزیزی را از دست دادم و در سوگ او نشستم که از شخصیتهایی بود که حاصل عمرم محسوب می‌ شد. در اسلام عزیز با شهادت این فرزند برومند و عالِم جاودان ثُلمه‌ای وارد شد که هیچ چیز جایگزین آن نیست. و تبریک در داشتن این شخصیتهای فداکار که در زندگی و پس از آن با جلوۀ خود نورافشانی کرده و می‌ کنند....» 

صحیفه امام، جلد ۷، صفحات ۱۷۸

طرح: محمود عارفی قوچانی

 

دیگر خبرها

  • پیام تبریک بانک سرمایه به مناسبت دهه فجر
  • پیام تبریک رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی به مناسبت روز معلم
  • پیام تبریک شورای هیئات مذهبی مازندران به مناسبت روز معلم
  • پیام تبریک فرمانده کل ارتش به مناسبت روز معلم
  • پیام تبریک مدیرعامل کروز به مناسبت روز کارگر
  • پیام تبریک سخنگوی وزارت خارجه به مناسبت روز معلم
  • پیام تبریک فرماندار ویژه مهاباد به مناسبت گرامیداشت روز معلم
  • پیام تبریک فرمانده سپاه لرستان به مناسبت روز معلم
  • پوستر ویژه سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری (ره)
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت روز معلم