Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عابدین خرّم ظهر دوشنبه در جمع دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران در تبریز اظهار داشت: مسائل فرهنگی و قومی یکی از مسائلی است که اگر توجه مناسبی به آن صورت گیرد، یک فرصت برای توسعه و پیشرفت استان است.

وی افزود: تأکید رهبر معظم انقلاب بر دلبستگی و غیرت مردم آذربایجان به اسلام و ایران، یک راهبرد و راهنما برای ماست و تمام برنامه‌های خود را مبتنی بر این موضوع تنظیم کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خرّم با اشاره به رویکرد وحدت‌آفرین نماینده ولی فقیه در استان، گفت: دغدغه و اهتمام ما برای ایجاد وفاق و همدلی در سطح استان است و تلاش می‌کنیم تا مسائل قومی و فرهنگی، محل برداشت‌های سو از طرف دشمن قرار نگیرد.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه مهم‌ترین ظرفیت استان، تاریخ و تمدن آن است، افزود: مردم آذربایجان و تبریز در طول تاریخ، حرکت‌های تأثیرگذاری داشته‌اند و نقش آنان در مقاطعی مانند انقلاب مشروطه، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، بی‌بدیل بوده است.

وی همچنین با تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر، گفت: عملیات بیت‌المقدس نشان داد که اگر وحدت کلمه داشته باشیم، خداوند متعال گشایش‌هایی ایجاد می‌کند که قابل محاسبه نیست.

خرّم با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای عملیات بیت‌المقدس، گفت: رهبر معظم انقلاب تأکید کرده‌اند که در گام دوم انقلاب، خرمشهرها در پیش داریم و اعتقاد ما این است که اگر هر کس، جایگاه خود را به‌عنوان نقطه ثقل انجام وظیفه بداند، خرمشهرها را فتح خواهیم کرد.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین با تبیین ضرورت‌ها و آثار طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها، اقدامات، سیاست‌ها و برنامه‌های استان را در حوزه تولید و تأمین کالاهای اساسی و همچنین توسعه اقتصاد دانش‌بنیان، ایجاد اشتغال و رونق تولید تشریح کرد.

رسالت‌های ارتش براساس منویات رهبر معظم انقلاب تعیین می‌شود

امیرحسین شفیعی فرمانده لشکر ۲۱ حمزه آذربایجان هم در این نشست، با اشاره به حضور دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان آذربایجان شرقی برای طی دوره‌های آموزشی، گفت: هدف از این نشست، بهره‌مندی از تجربیات و شیوه‌های مدیریتی است.

وی تأکید کرد: رسالت‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران براساس منویات رهبر معظم انقلاب تعیین می‌شوند و ما در این مسیر، هرگز نخواهیم هراسید و زانوان ما هرگز نخواهد لرزید.

کد خبر 5497160

منبع: مهر

کلیدواژه: عابدین خرم استانداری آذربایجان شرقی ارتش جمهوری اسلامی ایران بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا آمار کرونا گرد و غبار خراسان رضوی احتکار گرد و خاک سیدابراهیم رئیسی آلودگی هوا مشهد اردبیل رهبر معظم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۷۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاه رهبر انقلاب به مسائل حوزه کتاب همه جانبه است


رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار  خبرگزاری صدا و سیما افزود: بررسی بیانات رهبر انقلاب نشان می‌دهد که ایشان همه جوانب مهم نشر را از جمله طراحی جلد تا آثار فاخر، ترجمه معکوس به زبان‌های دیگر و تولید و توزیع کتاب همواره مورد توجه شان بوده است.
وی گفت: ایشان در حوزه کتاب‌های دفاع مقدس بر موضوع ثبت و ضبط خاطرات تاکید کرده اند وگرچه انتشار ۳۰ هزار عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس نشان از تمرکز نویسندگان بر این مباحث است، اما کافی نیست و کار‌های به زمین مانده زیادی وجود دارد.
آقای مختارپور افزود: علاوه بر بیانات، تقریظ‌هایی که ایشان بر کتاب‌ها نوشته اند همیشه جریان ساز بوده و به دنبال هر تقریظ یک جریان ادبی حاصل شده است.
به گفته آقای مختارپور رشد ادبیات داستانی بعد از پیروزی انقلاب رقم خورد و با انتشار تقریظ‌های رهبر انقلاب بر کتاب‌ها که از دهه هشتاد کلید خورد کتاب‌های دفاع مقدس به موضوع‌های مختلف و بر زمین مانده جنگ تحمیلی پرداختند.

دیگر خبرها

  • ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر
  • فیلم| ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنید
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب چهارشنبه در قم 
  • نگاه رهبر انقلاب به مسائل حوزه کتاب همه جانبه است
  • عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب از فساد جلوگیری می‌کند
  • عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب باعث جلوگیری از فساد می‌شود
  • ۱+۵ موضوع مهمی که باید هدف «جهاد تبیین» قرار گیرد
  • فیلم| سخنان امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب درباره حادثه طبس
  • نگاه ویژه رهبر انقلاب به فرهنگ کار
  • سروده علیرضا قزوه در استقبال از غزل رهبر معظم انقلاب