Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، فصل 2021-2022 در لالیگا به پایان رسید و رئال مادرید توانست با اختلاف قهرمان این رقابت شناخته شود.

کریم بنزما نقشی مهم در قهرمانی رئال مادرید ایفا کرد و توانست به موثرترین و بهترین گلزن لالیگا و این تیم نام گیرد.

ستاره مسلمان در این فصل در لالیگا 32 بازی انجام داد و آمار 27 گل و 12 پاس گل را به ثبت رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنزما با 27 گل به بهترین گلزن این فصل لالیگا لقب گرفت و توانست جایزه «پی‌چی‌چی» را دریافت کند. یاگو آسپاس با 18 گل و رائول توماس و وینی جونیور با 17 گل در رده‌های بعدی بهترین گلزنان لالیگا قرار گرفتند.ممفیس دپای با 12 گل بهترین گلزن بارسلونا در این فصل بود که در مقام دهم قرار گرفت.

بنزما برای اولین بار به این جایزه رسید. از سال 2009 و از زمان حضور او در لالیگا تاکنون مسی 8 بار، رونالدو 3 بار و سوارز یک بار توانست به این جایزه دست یابد.

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بنزما لالیگا پی چی چی بهترین گلزن لالیگا کریم بنزما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۷۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک شایعه‌ی جذاب درباره‌ی همکاری مسی و رونالدو

تیم فوتبال اینترمیامی آمریکا با خرید لیونل مسی در ابتدای فصل جاری توانست خود را به صدر اخبار و توجهات فوتبال جهان برساند.

این باشگاه که مالکیتش را دیوید بکهام ستاره سابق تیم ملی انگلیس برعهده دارد با جذب ستاره‌های دیگری، چون لوییز سوارز و سرژیو بوسکتس به یکی از مدعیان لیگ آمریکا تبدیل شد.

اما به نظر می‌رسد ماجراجویی‌های صورتی پوشان اینتر میامی به اینجا ختم نمی‌شود و یک خبرنگار معتبر عربستانی به نام «عبدالعزیز العصیمی» مدعی شده است که این باشگاه مذاکراتی با کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم النصر عربستان انجام داده است و قصد دارد او را به خدمت بگیرد.

در صورتی که این اتفاق رقم بخورد این ۲ ستاره فوتبال جهان برای نخستین بار در یک تیم بازی خواهند کرد که می‌تواند جذابیت بسیار زیادی برای هواداران آن‌ها داشته باشد.

دیگر خبرها

  • وینیسیوس و رکوردی که رونالدو هم ندارد
  • یک شایعه‌ی جذاب درباره‌ی همکاری مسی و رونالدو
  • صلاح در اوج! ستاره مصری با برابری با وین رونی، رکورد لیگ برتر را فتح کرد
  • نخستین هت تریک کریستیانو رونالدو با پیراهن رئال مادرید در لالیگا (5 می، 2010) / فیلم
  • احتمال حضور رونالدو و مسی در یک تیم قوت گرفت
  • ستاره گلزن استقلال در خطر محرومیت
  • ۱۰ گلزن فعال تاریخ لیگ قهرمانان
  • پیروزی النصر با هت‌تریک رونالدو
  • هت تریک جدید کریستیانو رونالدو در جشنواره گل النصر
  • هت تریک‌ کریستیانو رونالدو در جشنواره گل النصر