Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محمد مهدی سعیدی» روز دوشنبه در حاشیه همایش آموزشی. ترویجی و معرفی سبد کودی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در گفت و گو با ایرنا، افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های تدوین شده تا پایان سال جاری در هر استان ۲ همایش برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: چهار همایش آموزشی. ترویجی و معرفی سبد کودی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی از ابتدای سال جاری تاکنون در استان‌های مازندران، سمنان، گلستان و فارس برگزار شده و پنجمین دوره از این همایش‌ها امروز در استان مرکزی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست بازاریابی و امور مشتریان شرکت خدمات حمایتی کشاورزی خاطرنشان کرد: ۱۸ تا ۲۰ تولیدکننده کودهای ریزمغذی ماکرو و میکرو که در این شرکت ثبت کودی دارند در این همایش‌ها حضور یافته و محصولات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می دهند.

سعیدی ادامه داد: تامین و تولید نهاده‌های کشاورزی شامل کود و سم از جمله مهمترین وظایف شرکت خدمات حمایتی کشاورزی است و کودهای یارانه‌ای را بین کشاورزان توزیع می کند.

وی اظهار داشت: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی حدود سه هزار کارگزار خود در سراسر کشور را در این همایش ها به صورت رایگان در اختیار تولیدکنندگان قرار می‌دهد تا این قشر بتوانند محصولات تولیدی خود به مصرف کنندگان معرفی کند.

سرپرست بازاریابی و امور مشتریان شرکت خدمات حمایتی کشاورزی خاطرنشان کرد: تولیدکنندگان در همایش‌های آموزشی. ترویجی و معرفی سبد کودی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی می‌توانند تولیدات خود را با کمترین هزینه و در مدت سه ساعت زمان برگزاری این همایش‌ها به تمام کارگزاران، مسئولان و ذینفعان معرفی کنند.

سعیدی گفت: همایش آموزشی. ترویجی و معرفی سبد کودی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در راستای کاهش هزینه برای تولیدکنندگان فردا سوم خردادماه در استان همدان و هفته آینده در استان‌های سنندج، کردستان، کرمانشاه و لرستان برگزار می کند.

وی ادامه داد: این همایش هفته سوم خردادماه نیز در استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی و خراسان شمالی برگزار می‌شود.

استان مرکزی به عنوان دومین قطب صنایع مادر تخصصی، چهارمین قطب صنعت کشور محسوب می شود و در زمینه تنوع تولیدات صنعتی رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده است.

این استان با وجود صنعتی بودن در زمره ۱۰ استان نخست کشور در بخش کشاورزی است که ۹۰ هزار بهره بردار شامل ۲۰ درصد شاغلان استان در این حوزه فعال هستند.

۶۷۰ هزار هکتار اراضی باغی و کشاورزی در استان مرکزی وجود دارد که یک و ۲ دهم درصد تولیدات کشاورزی مازاد بر نیاز استان به سایر مناطق ارسال می شود.

برچسب‌ها اراک استان مرکزی شرکت مادر تخصصی خدمات کشاورزی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی شرکت مادر تخصصی خدمات کشاورزی اراک استان مرکزی شرکت مادر تخصصی خدمات کشاورزی همایش آموزشی همایش ها استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۷۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش، فردا در ۱۱ شهر فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، معاون آموزشی جهاد دانشگاهی فارس گفت: همزمان با سراسر کشور آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش ، فردا جمعه ۱۴ اردیبهشت‌ در استان فارس برگزار می شود.
سیامک کریمی افزود: آزمون مذکور در شهرستان‌های شیراز، اقلید، جهرم، داراب، فسا، فیروزآباد، لار، لامرد، مرودشت، ممسنی و کازرون برگزار می شود.
کریمی تعداد کل داوطلبان این آزمون را در استان فارس ۲۶ هزار و ۷۳۸ نفر اعلام کرد که از این تعداد ۵ هزار و ۳۴۳ نفر آقا و ۲۱ هزار و ۳۹۶ نفر خانم هستند.
معاون آموزشی جهاد دانشگاهی فارس با بیان اینکه این استان به لحاظ تعداد شرکت‌کنندگان در آزمون مذکور رتبه دوم کشور را بعد از خراسان رضوی داراست، گفت: نتایج آزمون از طریق مرکز آزمون جهاددانشگاهی اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • همایش آموزشی زایران حج تمتع در کرمانشاه
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان در تربت حیدریه
  • برگزاری همایش کنشگران مقابله با سقط عمد جنین در مشهد
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش، فردا در ۱۱ شهر فارس
  • توسعه زیرساختها و توجه به تکنولوژیهای نوین در آموزش پزشکی
  • افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی در آذربایجان غربی
  • بهره مندی 3 هزار و 741 مشترک نهادهای حمایتی از خدمات رایگان شرکت گاز
  • بهره‌مندی ۳۷۴۱ مددجوی خراسان جنوبی از خدمات رایگان شرکت گاز
  • برگزاری نخستین جلسه ستاد اربعین وزارت ارتباطات
  • برگزاری همایش ایمنی وبهداشت شغلی شرکت‌های شهرستان میبد