Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@22:33:32 GMT

باید از حادثه هفتم تیر در گام دوم انقلاب درس بگیریم

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۶۷۳۷۵

باید از حادثه هفتم تیر در گام دوم انقلاب درس بگیریم

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله بادامچیان دبیر حزب موتلفه اسلامی ظهر امروز (دوشنبه) در اولین جلسه از «ستاد هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی و بزرگداشت شهدای هفتم تیر» شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: مسئله حقوق بشر که آمریکایی‌ها مدعی آن هستند و ایران را متهم می‌کنند، اهمیت بسیاری دارد چرا که باید برای همه تبیین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ستاد تشکیل شده باید مفصل به این موضوع بپردازیم.

وی تصریح کرد: پاسداشت و گرامیداشت شهدا نیز بسیار مهم است و مقام معظم رهبری هم بارها تاکید کرده‌اند. شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در این زمینه فعالیت‌های بسیاری داشته است.

بادامچیان با بیان اینکه اکنون که در گام دوم انقلاب هستیم، عنوان کرد: تکامل در این گام نیاز است، باید از حادثه هفتم تیر در گام دوم انقلاب درس بگیریم. یکی از مواردی که در این ستاد بررسی خواهیم کرد این موضوع است.

کد خبر 5497157

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اسدالله بادامچیان حزب موتلفه اسلامی شهدای هفتم تیر مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران سیدابراهیم رئیسی دولت سیزدهم تهران هیئت دولت رئیسی ایران حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مجلس رئیس جمهور محمد باقر قالیباف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۷۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره یک اعلام کرد تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از بامداد ۱۳ اردیبهشت به مدت یک هفته آغاز می‌شود.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

به آگاهی مردم شریف ایران اسلامی و تمامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می‌رساند، در اجرای ماده (۷۰) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، فعالیت‌های تبلیغاتی کلیه نامزدهای واجد شرایط از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد روز پنجشنبه مورخ ۱۳/‏۰۲/‏۱۴۰۳‬ آغاز و در ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۲۰/‏۰۲/‏۱۴۰۳‬ پایان می‌یابد.

ستاد انتخابات کشور

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کارنامه سیاست‌های مسکن پس از انقلاب
  • پیش بینی ۲۸۷ شعبه برای دور دوم انتخابات
  • کارنامه سیاستهای مسکن پس از انقلاب و نتایج آن در یک قاب
  • افزایش اعتبارات شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در برنامه هفتم توسعه
  • حادثه‌ای بدتر از هفتم اکتبر در راه است
  • اذعان ژنرال صهیونیست به دستاورد راهبردی حزب‌الله/ حادثه‌ای بدتر از هفتم اکتبر در راه است
  • تشکیل هیات امنای واحد برای ستادهای توسعه فناوری‌های اولویت‌دار
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از امشب آغاز می‌شود
  • آغاز بررسی پیش‌نویس سند کوآنتوم / تشکیل هیئت امنای واحد برای ستاد‌های توسعه فناوری‌های اولویت‌دار