Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، ظهر امروز (دوشنبه) در مراسمی که در محل خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده برگزار شد ضمن پاسداشت جایگاه جهان پهلوان تختی به عنوان اسطوره ورزش ایران، از محمد بنا و حسن یزدانی تجلیل بعمل آمد.

این مراسم که با حضور علیرضا دبیر رئیس فدراسیون، حمید سوریان نائب رئیس فدراسیون، محمد بنا و پژمان درستکار سرمربیان تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی، ملی پوشان بزرگسالان و جوانان و جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد، از تصاویر جهان پهلوان تختی، محمد بنا و حسن یزدانی به صورت کاشی رونمایی شد تا با حک شدن این تصویرهای به یادماندنی در محل تمرینات تیم های ملی، کشتی گیران جوان و نوجوان با انگیزه بیشتری برای موفقیت و درخشش در مسابقات جهانی و المپیک تمرین کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲۲ اردیبهشت ماه گذشته آرای مردمی برترین های قرن ورزش ایران طی مراسمی و با همت رسانه ملی، وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک اعلام شد. در این نظرسنجی مردمی، جهان پهلوان غلامرضا تختی به عنوان برترین مدال قرن، محمد بنا به عنوان برترین سرمربی قرن و صحنه حسن یزدانی پس از پیروزی مقابل دیوید تیلور به عنوان برترین صحنه قرن انتخاب شدند.

برچسب‌ها کمیته ملی المپیک حسن یزدانی فدراسیون کشتی محمد بنا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک حسن یزدانی فدراسیون کشتی کمیته ملی المپیک حسن یزدانی فدراسیون کشتی محمد بنا حسن یزدانی محمد بنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۷۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیرضا دبیر، نام رسول خادم را حذف کرد

علیرضا دبیر در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا حسن یزدانی را انتخاب کردید؟ گفت: چون طلای المپیک دارد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ رییس فدراسیون کشتی که این روزها سر دوراهی انتخاب در وزن حساس تیم ملی کشتی آزاد قرار گرفته است، اظهار داشت: اول این را بگویم که همه قهرمانان ما عزیز هستند اما چهار نفرشان ویژه‌تر هستند، پهلوان تختی، عبدالله موحد، حمید سوریان و حسن یزدانی. در واقع حسن یزدانی یکی از چهار کشتی گیر ویژه ایران است .

علیرضا دبیر در این موضع جدید خود، بار دیگر نام رسول خادم صاحب اولین طلای ورزش ایران بعداز انقلاب در المپیک را نادیده گرفت و او را حذف کرد. البته دبیر خودش هم طلای المپیک را در سیدنی کسب کرده است اما بین عزیزان کشتی، نام خودش را به زبان نیاورد.

دبیر افزود: دیگر اینکه طبق چرخه انتخابی تیم ملی هم، واقعاً حق حسن یزدانی بود. حسن یزدانی طلای المپیک را دارد.

دیگر خبرها

  • کار را تمام شده بدانید، تیم کشتی آزاد ایران در المپیک پاریس 5 نفره است
  • علیرضا دبیر، نام رسول خادم را حذف کرد
  • هیچکس با کتف جراحی شده برنگشته، هیچکس هم در 9 سال 9 مدال نگرفته است
  • کامران در وزن ۸۶ کیلوگرم؛ بشنوید و باور کنید
  • خداحافظی تیلور با یزدانی/ پاداش یک میلیاردی!
  • باران پاداش نقدی بر سر کشتی‌گیران؛ ۲۳ میلیارد تومان برای مدال‌آوران سال ۱۴۰۲
  • دبیر درباره المپیک: یک طلا بگیریم هنر کردیم!
  • دبیر: درباره یزدانی به وقتش صحبت می‌کنم/مهم این است بدنه دولت ورزش را در حد قرمز و آبی نبینند
  • جایزه نوبل ایرانی به ۶۲ محقق رسید
  • جایزه نوبل ایرانی به ۶۲ محقق اعطا شد