Web Analytics Made Easy - Statcounter

"محمدرضا بهرامن" امروز (دوشنبه) در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا افزود: پیرو درخواست خانه معدن ایران در تاریخ ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ از وزیر صمت در خصوص چالش‌های اجرایی کردن ابلاغیه شیوه نامه واردات ماشین آلات معدنی که به‌تازگی توسط وزارت صمت به روسای سازمان های صمت استان‌ها ابلاغ شده بود، روز گذشته جلسه ای مشورتی و کارشناسی در دفتر ماشین آلات معدنی و تجهیزات کشاورزی، ساختمانی و معدنی در وزارت صمت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان‌داشت: در این جلسه که با حضور "ابوذر جمشیدوند" سرپرست دفتر ماشین‌آلات و تجهیزات کشاورزی، ساختمانی و معدنی وزارت صمت، کارشناسان آن حوزه و همچنین رئیس و اعضای هیات مدیره خانه معدن ایران و بنا به درخواست خانه معدن ایران برگزار شد، با هدف هم افزایی در جهت توسعه فعالیت‌های معدنی و حمایت از ساخت داخل ماشین‌آلات معدنی مقرر شد، تصمیمات اتخاذ شده در آخرین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید (صورتجلسه شماره ۴۳۲۱۶/۶۰ مورخ هفتم اردیبهشت‌ماه) در این خصوص عینا عملیاتی و اجرا شود.
رییس خانه معدن ایران ادامه‌داد: در این جلسه مقرر شد به‌منظور حمایت از چگونگی تامین ماشین آلات معدنی مورد نیاز فعالان بخش معدن در کشور، از تولیدکنندگان داخل مانند هپکو و سایر برندهای ساخت داخل با توانمندی ایمیدرو و صندوق بیمه فعالیت‌های معدنی با هدف حمایت از معدنکاران و بالا بردن وضعیت تولید سازندگان ماشین آلات معدنی (ساخت داخل) استفاده کامل به عمل آورده شود.
وی خاطرنشان‌کرد: همچنین مقرر شد که در این خصوص هر چه سریعتر توسط تشکل‌های بخش خصوصی و معاونت معدنی وزارت صمت و دفتر ماشین آلات معدنی و تجهیزات کشاورزی، ساختمانی و معدنی، هماهنگی‌های لازم و نشست های کارشناسی مستمر به عمل آورده شود.

برچسب‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت هپکو معاونت امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت معدن و تجارت مواد معدنی صمت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت هپکو وزارت صنعت معدن و تجارت هپکو مواد معدنی صمت ماشین آلات معدنی خانه معدن ایران وزارت صمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۷۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف ۲۹ بنگاه اقتصادی در نشست کارگروه تسهیل فارس

پانصد و هفتاد ششمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان فارس به ریاست محمد هادی ایمانیه استاندار فارس، دبیری صنعت، معدن و تجارت و دستگاه‌های ذیربط استانی و مدیران عامل بانک‌ها با هدف حل و فصل مشکلات تشکیل و در جهت توسعه فعالیت‌های تولیدی و اقتصادی بنگاه‌های اقتصادی اتخاذ تصمیم شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت فارس در حاشیه این جلسه گفت: این نشست با طرح موضوعات ۲۸ بنگاه اقتصادی طرح در کمیته تخصصی ذیل کارگروه و تعیین تکلیف یک واحد صنعتی تولید انواع قالب‌های پیشرفته فلزی و با ارائه نظرات کارشناسی در جهت حل مسائل و مشکلات و تولید بیش از پیش این واحد تولیدی موانع برگزار شد که در آن تصمیماتی درباره این مشکلات اتخاذ شد.

حمیدرضا ایزدی اظهار کرد: نشست‌های تخصصی و کارگروه تسهیل استان فارس با نگاه تسهیلگری، بهبود فضای کسب و کار و حمایت از تولید، مشکلات واحد‌های تولیدی را بررسی و حل می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذاری ۱۸ همت در بخش معدن و صنایع معدنی آذربایجان شرقی
  • خرید و تجهیز ۲۸ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین در سال گذشته
  • برگزاری نخستین جلسه ستاد اربعین وزارت ارتباطات
  • تعیین تکلیف ۲۹ بنگاه اقتصادی در نشست کارگروه تسهیل فارس
  • خریداری ۲۸ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین
  • انواع دستگاه بسته بندی و ماشین آلات بسته بندی صنعتی
  • وزیر آفریقای مرکزی: ما به دنبال دانش ایرانی در حوزه معدن هستیم
  • تجهیز ماشین‌آلات دهیاری‌های بوشهر به سیستم ردیابی
  • ماشین آلات دهیاری‌های استان بوشهر به ردیاب مجهز می شوند
  • ۱۰ معدن راکد استان اردبیل احیا می‌شود