Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@22:53:01 GMT

حضور سلیمانی در دوحه و گسترش روابط اسکواش ایران و قطر

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۶۷۶۰۴

حضور سلیمانی در دوحه و گسترش روابط اسکواش ایران و قطر

به گزارش خبرگزاری فارس، مسعود سلیمانی رییس فدراسیون اسکواش کشورمان که ریاست فدراسیون کشورهای غرب آسیا  را هم عهده دار است با طارق زینال دبیر فدراسیون ورزش‌های راکتی قطر در سالن کنفرانس مجموعه خلیفه دوحه ملاقات کرد.

رییس فدراسیون اسکواش کشورمان هدف این ملاقات را تاکید بر همکاری نزدیک‌تر در دو موضوع فعالیت‌های مشترک و برنامه‌های حمایتی طرفین در راستای تقویت حوزه ملی رشته‌های اسکواش و پدل دانست وی گفت: ایران و قطر مشترکات زیادی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطر به عنوان کانونی مهم به خصوص در رشته پدل است چرا که فدراسیون جهانی ارتباط نزدیک و  خوبی با این کشور دارد. 

طارق زینال نیز ضمن خوشامدگویی و استقبال گرم از حضور هیات ایرانی در قطر و اعلام پشتیبانی از این حضور گفت: این دیدار مناسبات بین دو کشور را در زمینه اسکواش و پدل تحکیم می‌بخشد.

دبیر فدراسیون ورزش‌های راکتی قطر در ادامه علاقمندی خود را برای همکاری و توافقات بیشتر  اعلام و به وکیل حاضر در جلسه اعلام کرد تا مقدمات و چارچوب این تفاهم‌نامه را با نماینده ایرانی که در همان نشست مدیر امور بین الملل معرفی شد، فراهم کند. 

سلیمانی در پایان این دیدار از طارق زینال برای حضور در مسابقات اسکواش غرب آسیا  که به میزبانی ایران  در تیرماه برگزار می‌شود، دعوت به عمل آورد.

در پایان دیدار مقامات قطری از سلیمانی دعوت به عمل آوردند تا در مراسم اختتام مسابقات  اسکواش بین المللی قطر جهت اهدای جام قهرمانی حضور یابد گفتنی است دستاورد تیم اسکواش ایران از این مسابقات دو نشان طلا و دو‌نقره بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: اسکواش مسعود سلیمانی رییس فدراسیون اسکواش رییس فدراسیون اسکواش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۷۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی

ابراهیم مهربان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص اینکه محمد مصلایی پور رئیس کمیته داوران فدراسیون کشتی، به دلیل خودداری از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا از سوی اتحادیه جهانی کشتی از لیست داوران المپیک ۲۰۲۴ پاریس کنار گذاشته شده، اظهار کرد: در ارتباط با این موضوع سند موثقی به دست ما نرسیده و پیگیر هستیم. طبیعتاً مصلایی پور نماینده کشور ما هستند و اگر واجد شرایط حضور در المپیک باشد قطعاً پیگیر خواهیم بود تا مصلایی پور یا یک نماینده دیگر به عنوان داور در المپیک حضور داشته باشد.

سخنگوی فدراسیون کشتی در مورد اینکه کامران سلطانی زاده، نیما صادقی و مهدی بشیر زاده ۳ داور درجه المپیکی ایران برای قضاوت در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک در استانبول ترکیه دعوت شدند، عنوان کرد: طبیعتاً فدراسیون جهانی بر اساس برنامه‌های خود نفراتی را دعوت می‌کند، مسابقات استانبول هم یکی‌تر آن مسابقات است.  

مهربان در مورد جلسه حسن یزدانی با علیرضا دبیر در مورد آخرین وضعیت خود گفت: در جریان اینکه جلسه برگزار شده یا می‌شود نیستم، اما حسن یزدانی تمرینات خود را زیر نظر پزشک معالج و درمانگر خود شروع کرده و با هماهنگی کادرفنی و شخص محسن کاوه سرمربی تیم ملی کشتی آزاد، با توجه به اینکه او در این اردوی تیم ملی هم می‌بایست زیر نظر پزشک و فیزیوتراپ کار کند، بنا بر این شده در این اردو هم غیبت داشته باشد و ان‌شاءالله از اردوی بعدی در خانه کشتی در کنار سایر ملی‌پوشان تمرین خواهد کرد.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مخبر: تهران علاقه‌مند به گسترش مناسبات خود با بورکینافاسو است
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی با ایران
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • تلاش فدراسیون کبدی برای ادامه همکاری با «مازندرانی»
  • وزیر دفاع روسیه در دیدار با وزیر دفاع ایران: آماده گسترش همکاری های نظامی هستیم
  • تاکید وزرای دفاع ایران و چین بر گسترش روابط نظامی
  • تاکید وزرای دفاع ایران و چین به گسترش روابط نظامی با ایران
  • شانس اسکواش بازان ایران برای تصاحب یک طلا و ۳ برنز
  • رقابت‌های قطر جونیور؛ شانس اسکواش ایران برای کسب ۴ نشان