Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@22:38:26 GMT

سومین اجلاسیه جهادگران کشور در خرمشهر آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۶۷۶۱۰

سومین اجلاسیه جهادگران کشور در خرمشهر آغاز شد

سرهنگ پاسدار یونس زبیدی گفت: سومین اجلاس جهادگران با هدف انتخاب مجمع جهادگران کشور روز دوشنبه در اردوگاه شهید باکری خرمشهر آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رهیاب، سرهنگ پاسدار یونس زبیدی مسوول بسیج سازندگی سپاه حضرت ولیعصر(ع) روز دوشنبه در حاشیه این مراسم اظهار کرد: سومین اجلاس جهادگران کشور در خرمشهر با هدف انتخاب مجمع جهادگران، کارگروه‌های بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی به مدت ۲ روز در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این اجلاس همچنین به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و پیروزی‌های هشت سال دفاع مقدس برگزار شده است.

مسوول بسیج سازندگی سپاه ولیعصر(ع) گفت: از ۳۲ مجمع جهادگران ۳۱ مجمع مربوط به استان‌هاست و یک مجمع مربوط به بسیج دانشجویی است.

سرهنگ زبیدی بیان کرد: برای انتخابات مجمع جهادگران ۲۴ نفر نامزد شده‌اند که از بین آنها هفت نفر انتخاب خواهند شد.

وی افزود: این مجمع، بسیج سازندگی را در ماموریت‌های جهادی کمک می‌کند و حضور آنها در بحران‌ها و محرومیت زدایی ها به ویژه در الزامیست.

 

انتهای پیام/

 

 

منبع: دانا

کلیدواژه: مجمع جهادگران بسیج سازندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۷۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر و مباهات کشور هستند

سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در پیامی ۱۷ اردیبهشت؛ سالروز تاسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری را گرامی داشت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

«أَلَمْ تَرَ کَیْفَ ضَرَ‌بَ اللَّـهُ مَثَلًا کَلِمَةً طَیِّبَةً کَشَجَرَ‌ةٍ طَیِّبَةٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْ‌عُهَا فِی السَّمَاءِ تُؤْتِی أُکُلَهَا کُلَّ حِینٍ بِإِذْنِ رَ‌بِّهَا ۗ وَیَضْرِ‌بُ اللَّـهُ الْأَمْثَالَ لِلنَّاسِ لَعَلَّهُمْ یَتَذَکَّرُ‌ونَ.» 
ترجمه: آیا ندیدی که خداوند چگونه مثلی زد و سخن نیک را به درخت پاکیزه‌ای تشبیه کرد که ریشه‌اش ثابت و شاخه آن در آسمان است؟ میوه‌اش را هر دم به اذن پروردگارش مى‌دهد؛ و خدا مَثَلها را براى مردم مى‌زند، شاید که آنان پند گیرند.

بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی است که به تدبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام راحل عظیم‌الشّان بنیان نهاده شد؛ سازمانی مردمی که در برهه‌های خطیرِ بیش از چهار دهه عمر با برکت انقلاب اسلامی خدمات بی‌شماری را در عرصه‌های مختلف، از حضور خالصانه در دفاع مقدس تا عرصه خدمت‌رسانی به محرومان جامعه، سازندگی و... به نظام مقدس جمهوری اسلامی و میهن اسلامی تقدیم کرده است.

۱۷ اردیبهشت؛ سالروز تاسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری می‌باشد که فرمودند: «این کارِ اردو‌های هجرت و حرکت عظیم بسیج سازندگی یکی از برکاتش خدمت‌رسانی است که میلیون‌ها نفر از این خدمت شما به صورت مستقیم بهره‌مند می‌شوند».

از این‌رو فرصت را غنیمت شمرده و سلام، خدا قوت و ارادت قلبی خود را به جوانان عزیز بسیجی در گروه‌های جهادی که مایه فخر و مباهات کشور هستند، تقدیم می‌کنم.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح
سرلشکر پاسدار محمّد باقری

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • باقری: گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر کشور هستند
  • روز شمار هفته بسیج سازندگی کشور
  • پیام استاندار لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • ۱۷ اردیبهشت‌ماه سالروز تشکیل بسیج سازندگی
  • گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه است
  • یک روایت از جهادگران در عملیات بیت‌المقدس
  • بسیج‌ سازندگی در عرصه‌های مورد نیاز کشور خوش درخشیده است
  • همه ارکان دولت درگیر طرح نهضت ملی مسکن/ جهادگران پای کارند
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی