Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-کارشناس سازمان هواشناسی از خیزش گردوخاک در کشور خبر داد و گفت: این شرایط تا پایان هفته ادامه دارد.
به گزارش خبرگزاری آریا، خانم پریسا ایزدی گفت: امروز بعدازظهر برای برخی از مناطق استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی، کردستان، زنجان، قزوین، البرز و تهران رگبار، رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی گاهی با گردوخاک پیش‌بینی شده است و احتمال ریزش تگرگ وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خانم ایزدی افزود:فردا و پس فردا (سوم و چهارم خرداد) در شمال‌غرب و غرب سواحل دریای‌خزر در ساعات بعدازظهر افزایش ابر، رگبار، رعدوبرق و تندباد پیش‌بینی شده است، پنجشنبه نیز سواحل دریای خزر و خراسان شمالی بارانی است.
وی گفت: تشکیل توده گردوخاک در عراق و انتقال آن به غرب، شمال‌غرب، جنوب‌غرب و به تدریج مرکز کشور، سواحل غربی دریای خزر و دامنه‌های البرز موجب کاهش دید و کاهش کیفیت هوا می‌شود.
کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد: از فردا تا پنجشنبه مناطق ساحلی دریای‌خزر و خلیج فارس، مواج و متلاطم است و تا آخر هفته شرق دریای عمان هم مواج خواهد شد.
خانم ایزدی برای تهران نیز در ساعات آینده، آسمانی نیمه‌ابری گاهی همراه با گردوخاک پیش‌بینی کرد و گفت: برای مناطق شمال استان تهران احتمال بارش پراکنده وجود دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: وزش باد دریای خزر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۷۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش باد نسبتا شدید فردا و پس فردا در قم

کارشناس اداره کل هواشناسی استان گفت: روز سه شنبه و چهارشنبه شاهد وزش نسبتا شدید و در پاره‌ای از نقاط گرد و خاک خواهیم بود.

مرتضی صبوری افزود: گرد و خاک بیشتر در مناطق شرقی استان خواهد بود و پیش بینی می‌کنیم سرعت وزش باد به ۵۰ کیلومتر در ساعت برسد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان در خصوص دمای هوا گفت: حداکثر دمای هوای امروز و فردا ۳۳ درجه و روز چهارشنبه ۳۲ درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان با اشاره به ورود سامانه بارشی از اواخر هفته گفت: از اواخر وقت پنج شنبه شاهد بارش باران در ارتفاعات و روز جمعه بارش‌ها به همراه رگبار و رعد و برق همه مناطق استان را فرا می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • شروع باران شدید از فردا در ۷ استان
  • باد شدید و رگبار باران در تهران
  • گردوخاک تا فردا در خوزستان تداوم دارد
  • وزش باد شدید و رگبار باران در تهران
  • وزش باد نسبتا شدید فردا و پس فردا در قم
  • احتمال رگبار تگرگ و وزش باد نسبتا شدید در لرستان
  • آماده‌باش در ۱۴ استان درپی احتمال رگبار و وزش باد شدید
  • آماده‌باش امدادگران در ۱۴ استان کشور درپی احتمال رگبار و وزش باد شدید
  • ورود سامانه بارشی به کشور از سه‌شنبه/ تداوم رگبار بهاری و رعدوبرق در بعضی مناطق
  • پیش‌بینی رگبار باران در شمال و باد شدید در شرق استان کرمان