Web Analytics Made Easy - Statcounter

قیمت تخم مرغ پس از گرانی مرغ رو به افزایش رفت. قیمت تخم مرغ با نوسان همراه است. قیمت تخم مرغ پس از واردات کاهشی خواهد شد. قیمت تخم مرغ با نظارت و حمایت مسوولان رو به کاهش می رود. قیمت تخم مرغ امروز را می خوانیم.

قیمت تخم مرغ امروز 2 خرداد

براساس مشاهدات میدانی از مغازه‌های سطح شهر تهران قیمت هر شانه تخم‌مرغ ۳۰ عددی ۷۵ تا ۸۰ هزار تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این یعنی قیمت هر عدد تخم مرغ برای مصرف‌کننده ۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰ تومان می‌شود.

در میادین میوه‌و تره بار نیز قیمت هرشانه تخم‌مرغ ۳۰ عددی ۶۲ هزار تومان است.

بنابر اعلام فروشندگان به ایسنا، آزادسازی قیمت‌ها و به تبع آن افزایش قیمت تخم مرغ تقاضای خرید را کاهش داده‌ است و مردم تمایلی به خرید تخم‌مرغ ندارند.

مهدی یوسفخانی رئیس اتحادیه فروشندگان مرغ و ماهی، با اشاره به ثبات قیمت مرغ در ابتدای هفته، گفت: قیمت مرغ درب مرغداری کیلویی ۴۰ هزار تومان و در واحدهای صنفی و خرده فروشی کیلویی ۴۵ هزار تومان عرضه می‌شود.

وی با بیان اینکه میزان تقاضا برای خرید کاهش پیدا نکرده است، خاطر نشان کرد: بعد ثبات قیمت مرغ تقاضا برای خرید قابل توجه شده است.

این فعال صنفی در پاسخ به این پرسش که آیا این خبر را تایید می کنید که با افزایش نرخ مرغ تقاضا برای خرید ماهی و بوقلمون زیاد شده است؟ تصریح کرد:  بعید می‌دانم چنین اتفاقی رخ داده باشد چراکه نرخ ماهی و بوقلمون نسبت به مرغ بالاتر است از این رو این خبر نمی‌تواند با واقعیت مطابقت داشته باشد.

همچنین در این رابطه ناصر نبی‌پور رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم‌گذار در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، با بیان اینکه اصلاح نظام یارانه‌ای در اوج تولید تخم مرغ عملیاتی شد، گفت: بعد از اجرایی شدن این طرح بسیاری از تولیدکنندگان توان تامین نهاده با نرخ آزاد را ندارند و مجبور هستند که حذف گله کنند اما از سوی دیگر وزارت کشاورزی مجوز کشتار مرغ های پایین ۸۰ هفته را نمی‌دهند.

منبع: فردا

کلیدواژه: قیمت تخم مرغ قیمت تخم مرغ امروز قیمت تخم مرغ هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۸۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم ریزش قیمت دلار و سکه در معاملات

سکه طرح قدیم امروز با افت ۹۵۰ هزار تومانی ۳۸ میلیون و ۲۹۰ هزار و طرح جدید نیز با کاهش یک میلیون و ۴ هزار تومانی ۴۱ میلیون و ۴۰۵ هزار معامله شد و حباب آن کاهش یافت.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز ۳ میلیون و ۴۹۹ هزار در هر گرم قیمت‌گذاری شد، همچنین هر مثقال طلای ۱۸ عیار، ۱۵ میلیون و ۱۴۶ هزار نرخ‌گذاری شد.

نرخ طلای آب شده نیز هر مثقال ۱۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان بوده. هر گرم طلا امروز با کاهش ۲۳ هزار تومانی روبه‌رو شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بانک و بیمه

دیگر خبرها

  • تداوم ریزش قیمت دلار و سکه در معاملات ۸ اردیبهشت
  • تداوم ریزش قیمت دلار و سکه در معاملات
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه در سراشیبی سقوط
  • قیمت دینار عراق امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت لیر ترکیه امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
  • قیمت دینار عراق امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت لیر ترکیه امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا و سکه امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳