Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@08:09:38 GMT

دانشجویان مستعد فنی و حرفه ای بورسیه می شوند

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۶۸۱۸۶

دانشجویان مستعد فنی و حرفه ای بورسیه می شوند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه فنی و حرفه‌ای، عرفان خسرویان، رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای روز اول خردادماه ۱۴۰۱، با دکتر رضامراد صحرایی، رئیس دانشگاه فرهنگیان دیدار و گفت و گو کرد. پس از این دیدار، تفاهم‌نامه‌ای بین دانشگاه فنی و حرفه‌ای و دانشگاه فرهنگیان منعقد شد.

تربیت ۴۰ هزار دبیر فنی توسط دانشگاه فنی و حرفه‌ای از موارد مندرج در تفاهم‌نامه مذکور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین، طی این تفاهم‌نامه دانشجویان مستعد دانشگاه فنی و حرفه‌ای نیز بورسیه سال آخر خواهند شد.

گفتنی است وزارت آموزش و پرورش سالانه به بیش از ۱۹۰ هزار دبیر نیازمند است که از این تعداد، تنها ۱۲۰ هزار دبیر تأمین نیرو می‌شود و دانشگاه فنی و حرفه‌ای آموزش و تأمین بخش اعظمی از مابقی نیروی انسانی موردنیاز آموزش و پرورش در کسوت دبیر فنی را عهده‌دار شده است.

کد خبر 5497247 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه فرهنگیان وزارت آموزش و پرورش دانشگاه فنی و حرفه ای دانشگاه تهران دانشگاه های علوم پزشکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی سازمان امور دانشجویان سازمان سنجش وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی وزارت علوم بهرام عین اللهی دانشگاه امیرکبیر نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه های ایران خوابگاه دانشجویی مصاحبه دکتری دانشگاه فنی و حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۸۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری دانش‌بنیان دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی رئیس دانشگاه مراغه گفت: به منظور ایجاد و گسترش همکاری‏‌های آموزشی، پژوهشی، عمرانی و سرمایه گذاری در تولید و توسعه محصولات دانش‏ بنیان، تفاهم نامه  مشترک همکاری دانشگاه مراغه با شرکت صنعتی فولاد ماهان تبریز منعقد شده است.

محمد زادشکوریان افزود: استانداردسازی و سرمایه گذاری در تولید و توسعه محصولات دانش بنیان با در نظر گرفتن کلیه امکانات طرفین اعم از فنّی، تولیدی، نیروی انسانی و اطلاعات، تجربه و تخصص از دیگر اهداف این تفاهم نامه صنعتی و آموزشی است.

وی اضافه کرد: بهره‏ مندی از توانمندی‏‌های نیروی انسانی، دانش فنّی، تجهیزات و امکانات کارگاهی و آزمایشگاهی به منظور حل معضلات و چالش های صنعت فولاد در اولویت برنامه‌های دانشگاه مراغه و این شرکت خواهد بود.

به گفته رئیس دانشگاه مراغه، ایجاد زمینه برای کارآموزی دانشجویان و فرصت مطالعاتی اساتید در این تفاهم نامه آمده است.

در دانشگاه مراغه ۳ هزار و ۵۰۰ دانشجو مشغول به تحصیل هستند.

دیگر خبرها

  • وجدان بیدار دانشجویان دنیا را در دفاع از مظلوم می‌ستایم
  • دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها، بورسیه دانشگاه فرهنگیان می‌شوند
  • بورسیه شدن دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها برای آموزش و پرورش
  • دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها، بورسیه دانشگاه فرهنگیان می‌شوند (فیلم)
  • امضا دو تفاهم نامه علمی در همایش ملی تحول دیجیتال
  • انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه مراغه و گرجستان
  • رییس دانشگاه شاهد خبر داد: بورسیه برای دانشجویان کشورهای جبهه مقاومت
  • رییس دانشگاه شاهد : باید بورسیه دانشجویان کشورهای جبهه مقاومت را در دستور کار خود قرار دهیم/ سال گذشته ۵۰ دانشجو از کشورهای مقاومت را بورسیه کردیم
  • همکاری دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز
  • همکاری دانش‌بنیان دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز