Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران بسته‌برنامه «خرمشهرها در پیش است» را به مناسبت چهلمین سالروز آزادسازی خرمشهر در فرهنگ‌سراهای مناطق ۲۲ گانه اجرا می‌کند.

به گزارش ایران اکونومیست ، سید علیرضا فاطمیان‌پور معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از برگزاری بسته‌برنامه «خرمشهرها در پیش است» در آستانه روز سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر خبر داد و گفت: ۸۳ عنوان برنامه فرهنگی هنری با ۱۷۵ اجرا به این مناسبت در نظر گرفته شده که هدف از برگزاری این برنامه‌ها افزایش آگاهی شهروندان از حماسه آزادسازی خرمشهر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برنامه «شهری در آسمان» گفت: مدیریت فرهنگی هنری مناطق ۲۲ گانه این برنامه را در طول چند روز با تجلیل از تعدادی از ایثارگران و رزمندگان تهرانی حاضر در عملیات آزادسازی خرمشهر (عملیات الی بیت‌المقدس) برگزار می‌کنند. «شهری در آسمان» در فرهنگ‌سرای امام(ره) به شکل ویژه در روز سه‌شنبه سوم خردادماه از ساعت ۱۱ تا ۱۳ برگزار می‌شود و در آن از علی محمد اسدی، یدالله بهمن‌آبادی، عبدالرسول نصیری و حمیدرضا سلامی فرماندهان دفاع مقدس تجلیل خواهد شد. همچنین بسته محتوای مجازی «خرمشهرها در پیش است» در نظر گرفته شده که در آن هر یک از فرهنگ‌سراها یک عنوان محصول مجازی به مناسبت آزادسازی خرمشهر تولید و در فضای مجازی منتشر می‌کنند.
 
معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری افزود: در ویژه‌برنامه «سینمای مقاومت» با مشارکت انجمن منتقدان خانه سینمای ایران و با حضور تعدادی از سینماگران شاخص حوزه دفاع مقدس، فیلم های «یدو»، «موقعیت مهدی»، «درخت گردو» و «آبادان ۱۱۶۰» از روز ۱۷ خرداد به مدت سه هفته متوالی به نمایش در می‌آید.

فاطمیان‌پور از برگزاری برنامه «روز خوب پیروزی» خبر داد و اظهار کرد: در این برنامه تعدادی از ساکنان شهرک ۲۲ بهمن که از جنگ‌زدگان دوران دفاع مقدس و از شاهدان عینی جنگ تحمیلی هستند تجلیل می‌شوند و گزارشی از خاطراتشان تهیه و در فضای مجازی منتشر خواهد شد. برنامه «روایت فرمانده» نیز به تقدیر از خانواده شهید محمد جهان‌آرا اختصاص دارد.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری ضمن گرامی‌داشت یاد شهدای عملیات فتح خرمشهر به بزرگداشت سی و هشتمین سالگرد شهادت سردار شهید مصطفی کلهری فرمانده گردان سیدالشهدا اشاره کرد و گفت: ویژه‌برنامه «امیر خط‌شکن» در روزهای منتهی به سالروز آزادسازی خرمشهر در باغ موزه قصر برگزار و از کتاب خاطرات وی با همین عنوان رونمایی شد.

وی در پایان گفت: برنامه «ایثار و پیروزی» در روز سوم خرداد با هدف تکریم جان‌فشانی‌های رزمندگان اسلام با حضور خانواده شهدای منطقه ۱۶، سخنرانی یکی از فرماندهان دفاع مقدس، اجرای سرود و خاطره‌گویی اجرا می‌شود. ۷۵ عنوان برنامه محله‌ای منطقه‌ای نیز در فرهنگ‌سراهای پایتخت میزبان شهروندان تهرانی است.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این برنامه‌ها می‌توانند با شماره ۱۸۳۷ تماس بگیرند.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: آزادسازی خرمشهر

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: آزادسازی خرمشهر سالروز آزادسازی خرمشهر خرمشهرها در پیش سازمان فرهنگی هنری دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۸۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بن استیلر به شبکه تهران می‌آید

مستند تماشایی و سرگرم کننده «کمدین» امشب (شنبه ۸ اردیبهشت) ساعت ۲۱:۵۰ سکانس‌های برتر و جذاب بنجامین ادوارد بن استیلر بازیگر، کمدین، کارگردان، صداپیشه و تهیه کننده آمریکایی را از قاب شبکه تهران تقدیم نگاه مخاطبان می‌نماید. 

به گزارش روابط عمومی شبکه تهران، این کمدین سرشناس و فیلمساز آمریکایی متولد نوامبر ۱۹۶۵ در شهر نیویورک است.

او فعالیت‌های هنری خود را با اجرای نمایش‌های تئاتر آغاز کرد و پس از مدتی به اجرای برنامه‌های طنز تلویزیونی رو آورد. بن استیلر از ماندگارترین چهره‌های کمدی هالیوودی در سالیان اخیر است.

از جمله آثار هنری وی می‌توان به عناوینی همچون زندگی اسرارآمیز والتر میتی، زولندر، زولندر شماره ۲، مرد کابلی، چیزی درباره مری وجود دارد و سه گانه با والدین ملاقات کن اشاره کرد.

کسب یک جایزه امی ساعات پربیننده و یک جایزه بفتا، از جمله افتخارات هنری بن استیلر به حساب می‌آید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • برنامه «یه اردوی خاص» برگزار می‌شود
  • اجرای برنامه‌های نکوداشت هفته شیراز از ۱۲ اردیبهشت
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • میزبانی ویژه‌برنامه «یه اردوی خاص» از معلمان
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی در لرستان
  • خانواده محور بودن برنامه‌های دهه کرامت در آذربایجان شرقی
  • جشنواره فرهنگی گردشگری سی ترمی در شهرستان زهک
  • لزوم تسریع در رسیدگی به پرونده‌های مخلان امنیت
  • بن استیلر به شبکه تهران می‌آید
  • لزوم همکاری تمامی نهادها با پلیس در اجرای طزح نور