Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@11:02:02 GMT

مازندران برای سال تحصیلی جدید ۴۷ هزار نوآموز دارد

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۶۸۳۵۷

مازندران برای سال تحصیلی جدید ۴۷ هزار نوآموز دارد

قاسم مهدوی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : علاوه بر دانش‌آموزان ورودی پایه اول دبستان، ۲۴ هزار نفر از نوآموزان پیش‌دبستانی نیز در پایگاه‌های از پیش تعیین شده مورد سنجش سلامت قرار می‌گیرند.

وی گفت : سنجش سلامت دانش‌آموزان ورودی پایه اول دبستان و همچنین نوآموزان پیش‌دبستانی برای سال تحصیلی جدید از ۲۱ خرداد ماه تا اواخر شهریورماه امسال در ۳۳ پایگاه اولیه و یک پایگاه تخصصی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدوی افزود : والدین برای سنجش سلامت دانش‌آموزان و نوآموزان خود باید با در دست داشتن اصل و کپی شناسنامه خود و فرزندشان و همچنین کارت واکسن کودک به نزدیک‌ترین مدرسه محل سکونت خود مراجعه کنند تا پس از ارایه مدارک مورد نیاز به مدیر مدرسه، در سامانه سنجش ثبت‌نام اولیه شوند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش مازندران تصریح کرد : نوبت دهی به خانواده‌ها پس از ثبت‌نام اولیه، از طریق ارسال پیامک تلفنی انجام خواهد شد و مدیر مدرسه نیز پس از نوبت دهی، آدرس پایگاه سنجش سلامت را در اختیار خانواده ها قرار می دهد.

این مسوو ل سنجش سلامت برای تمام نوآموزان را اجباری دانست و گفت : نوآموزانی که در این طرح بدون مشکل ارزیابی شوند برای ثبت نام به مدارس عادی هدایت می شوند و نوآموزانی که مشکوک به مشکلاتی در هر یک از زمینه‌ها باشند جهت تکمیل پرونده سلامت به مراکز تخصصی ارجاع داده خواهند شد.

وی به والدین توصیه کرد که چند روز قبل از مراجعه برای سنجش سلامت  فرزندشان ، فضای شاد و پرنشاطی را برای آنان فراهم کنند تا کودکشان در فضایی امن و به دور از استرس در شرایط طبیعی سنجش سلامت شود.

مهدو ی از پوشش صد در صدی جامعه هدف مازندران در طرح سنجش سلامت دانش‌آموزان در سال تحصیلی گذشته خبر داد و با بیان اینکه حفظ سلامت دانش‌آموزان مهم ترین اصل در اجرای این طرح است ، از خانواده‌ها خواست تا به این موضوع بیش از پیش توجه داشته باشند.

مازندران در سال تحصیلی گذشته بیش از ۵۲۰ هزار دانش‌آموز داشت.

برچسب‌ها مدارس طرح سنجش سلامت ساری ایرنا مازندران دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس طرح سنجش سلامت ساری مدارس طرح سنجش سلامت ساری ایرنا مازندران دانش آموزان سلامت دانش آموزان سنجش سلامت سال تحصیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۸۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسین فرشیدی در حکمی صابر جباری فاروجی را به عنوان «دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب کرد.

متن انتصاب دبیر کارگروه سلامت مدارس به شرح زیر است:

«با توجه به ضرورت اتخاذ تصمیمات یکپارچه در حوزه تعیین سیاست ها، تکالیف و خط مشی‌ها برای دانش آموزان و ایجاد و تداوم هم افزایی مراکز/ دفاتر مرتبط معاونت بهداشت در تعامل با حوزه­‌های درون بخشی و برون بخشی به ویژه وزارت آموزش و پرورش و با هدف سامان بخشی به فعالیت‌های مطلوب سلامت کودکان، نونهالان و نوجوانان در مدارس، نظر به تعهد و تجربه جنابعالی، بدین وسیله به موجب این ابلاغ جنابعالی به سمت «دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب می­‌شوید.

امید است با یاری خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت ولی­عصر (عج) در اجرای مأموریت­‌های این کارگروه و در راستای حفظ و ارتقای سلامت دانش­آموزان موفق و منصور باشید.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش‌آموزان کردستانی از ۱۵ اردیبهشت
  • سنجش ۱۷ هزار نوآموز در چهارمحال و بختیاری
  • «دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب شد
  • جزئیات جدید نحوه ارزش‌یابی امتحانات کشوری «ریاضی» و «علوم» پایه ششم
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • ۲۱ هزار نوآموز اردبیلی مورد سنجش قرار می‌گیرند
  • ارائه مشاوره دقیق برای جذب دانش آموزان به رشته ریاضی
  • مبنای بسیاری از علوم، ریاضی و فیزیک است
  • علت افت تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی چیست؟ + تاریخ برگزاری امتحانات
  • سنجش سلامت بیش از ۱۸ هزار نوآموز استان همدان