Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیریت ارتباطات شهرداری ساری اعلام کرد: آیین اختتامیه دومین جشنواره ادبی «مادرانه» با محوریت نامه‌ای به بانو فاطمه زهرا (س) با حضور امید محبی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران، آرزو، ولی پور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان، جواد طالبی شهردار ساری و اعضای شورای اسلامی شهر در سالن همایش حوزه هنری مازندران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید محبی در این آیین به مقام شامخ حضرت زهرا (س) اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در تعریف و تمجید این بانوی بزرگوار گفتند که فاطمه، فاطمه نامیده شد، زیرا که خلق از شناخت و معرفت او بریده شد.

او می‌گوید: ابعاد وجودی این بزرگ بانوی اسلام می‌تواند به عنوان محوری برای برنامه ریزی‌های کلان فرهنگی جامعه باشد.

سید حسین یوسفی رئیس کمسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر ساری به نقش رفیع مادران در تربیت فرزندان اشاره کرد و گفت: هر گونه رشد اجتماعی، فرهنگی و سیاسی فرزندان جامعه نشات گرفته از تربیت درست مادران است.

او می‌گوید: نقش تربیتی مادران در سعادتمندی فرزندان و انتخاب راه درست بسیار مهم و غیر قابل انکار است.

جواد طالبی شهردار ساری در حاشیه این مراسم، گفت: حضرت زهرا (س) الگوی یک زن به تمام معنا بود و در کنار ولایت مداری، همسری نمونه و مادری ارزشمند، یک زن به تمام معنایی که تمامی مسئولیت‌های فردی و اجتماعی خود را به بهترین شکل ایفا کردند.
او برگزاری جشنواره مادرانه را فرصت و مجالی برای تبیین سیره و روش حضرت زهرا (س) دانست بر ادامه این جشنواره در سال‌های آتی تاکید کرد و گفت: برگزاری اینگونه جشنواره‌ها باید فرصتی برای حرکت دقیق به سمت پیشرفت باشد.

به گفته طالبی بیش از ۱۰۰۰ اثر به جشنواره استانی مادرانه ارسال شد که نشان از استقبال از این حرکت فرهنگی دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری ساری روز مادر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۸۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره‌های گردشگری با رویکرد ملی و بین‌المللی تدوین شود

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی سیستان وبلوچستان گفت: تمامی رویدادها و جشنواره‌های گردشگری باید با رویکرد ملی و بین‌المللی تدوین شود.

علیرضا شه بخش در پنجمین جشنواره فرهنگی گردشگری سی ترمی که در جزینک برگزار شد، اظهار کرد: ایجاد شور و نشاط اجتماعی یک اولویت و ضرورت است و ما از برگزاری این جشنواره‌ها حمایت خواهیم کرد.

وی افزود: نباید در این امور صرفا به کمیت برگزاری توجه شود و نکته مهمتر کیفیت، نوع و اهداف این جشنواره‌هاست.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی سیستان وبلوچستان تاکید کرد: ضرورت دارد تا پس از طرح ریزی یک‌ برنامه و رویداد گردشگری و اجرا در سطح محلی، در گام نخست نسبت به ثبت آن اقدام شود و در مرحله بعد باید برای اجرای با کیفیت تر، بروزتر و غنی‌تر این رویدادها در سطوح ملی و بین‌المللی گام برداشت و نباید در یک نقطه درجا زد.

وی خاطر نشان کرد: سیستان وبلوچستان ظرفیت‌های فوق العاده زیاد اما گمنامی دارد که با برگزاری رویدادهای مختلف می‌توان آیین‌ها، سنن و آداب و رسوم مردم این استان را به دنیا معرفی کنیم و لازمه تحقق عملی این مطالبه، طرح ریزی برای برگزاری جشنواره‌هایی با کیفیت ملی و بین‌المللی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت
  • اسامی ۵۳ نوجوان راه‌یافته به باشگاه قاف اعلام شد
  • برگزاری آیین نقد کتاب لبخند آفتابی
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • اختتامیه جشنواره هنر انقلاب در یاسوج
  • اختتامیه دومین جشنواره شهید آوینی در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود
  • چهره برتر سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد
  • آیین نقاره زنی در اردبیل احیا می‌شود
  • جشنواره‌های گردشگری با رویکرد ملی و بین‌المللی تدوین شود
  • ماجرای نسبت فامیلی علیرضا قربانی با داور «محفل» از زبان احمد ابوالقاسمی + فیلم