Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری روز دوشنبه در حاشیه بزرگداشت شهدای روحانی استان تهران، افزود: این حادثه تلخ از سوی عوامل استکبار این حادثه تلخ را رقم خورد و حدس ما این است که ایادی صهیونیسم بین الملل و اسرائیل این جنابت را مرتکب شده اند.

وی اظهار داشت: یقین بدانند که تاوان سختی و هزینه های بیشتری خواهند داد کما آنکه از اکنون که رژیم صهیونیستی سفارت خانه هایش را در سراسر دنیا آماده باش داده است و هزینه هایی که بابت ایجاد تمهیدات امنیتی، مقابله با استرس و فشار و سختی هایی که به این سفارتخانه ها و اتباعشان در دنیا وارد خواهد شد و نگرانی هایی که از انتقال جریان مقاومت وجود آنها را خواهد گرفت، بیش از شهادت این شهید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول خاطرنشان کرد: ایادی استکبار و رژیم صهیونیستی مطمئن باشند که تاوان سختی خواهند داد و دستگاه های امنیتی ما نیز وزارت اطلاعات، اطلاعات سپاه و نیروی انتظامی تلاش خواهند کرد که ضارب یا ضاربان را در هر جایی که هستند دستگیر کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در این اتفاق جرات و شهامتی نیست، فقط جسارت و خباثت است و نمونه های زیادی از این موارد را در کشور داشته ایم.

وی ادامه داد: شهید حسن حلبی کار در بروجرد که ستوان ارتش و حزب اللهی بود را در مقابل درب خانه اش با شلیک به دهان وی به شهادت رساندند و نمونه این نوع ترورها را ملت ایران بسیار تجربه کرده اند.

حجت الاسلام ذوالنوری تاکید کرد: از همین رو هر کدام از موتورسیکلت سوارانی که در سطح شهرها تردد می کنند، اگر اسلحه ای در کمر داشته باشند می توانند چنین اقدامی را انجام دهند و نیاز به شجاعت و شهامتی ندارد.

این نماینده مجلس یادآور شد: این ترور کور، جنایت سنگینی است و بدون شک جبران خواهد شد، چون از خط قرمز ما عبور شده مطمئن باشند که انتقام گرفته خواهد شد.

به گزارش ایرنا، ساعت ۱۶ روز گذشته (یکشنبه) دو موتور سوار در محدوده خیابان مجاهدین اسلام تهران با شلیک پنج گلوله سرهنگ پاسدار صیاد خدایی از مدافعان حرم را هنگامی که قصد ورود به منزل داشت، ترور کرده و به شهادت رساندند.

کد خبر 678444 منبع: ایرنا برچسب‌ها دفاع - سپاه پاسداران تروریسم در ایران مدافع حرم مجلس شورای اسلامی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: دفاع سپاه پاسداران تروریسم در ایران مدافع حرم مجلس شورای اسلامی خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۸۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

به گزارش خبرنگار مهر، تیمور پورحیدری ظهر چهارشنبه همزمان با روز معلم در دیدار با خانواده معلم شهید ترور «نادر تقی پور» که فرزند این شهید بزرگوار از کارکنان اداره کل صمت است با گرامیداشت یاد و خاطره ۵۵ شهید ترور گیلان اظهار کرد: زنده نگه داشتن یاد شهدا پاسداری از ارزش‌های انقلاب است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به اینکه تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است، گفت: خانواده‌های شهدا با ایثارگری‌هایی که در حق ما انجام داده‌اند تکیه گاه معنوی جامعه ما به شمار می‌روند.

وی ضمن تکریم صبر و صلابت خانواده متدین شهید تقی پور تصریح کرد: حفظ شأن شهدا و جایگاه رفیع آنها در درجه اول توسط خانواده‌های ریشه‌دار و اصیل آنها انجام می‌شود که به حق ستودنی است و تربیت فرزندان صالح توسط همسر مومنه شهید نیز افتخار آفرین و شایسته تحسین است.

پورحیدری با آرزوی سلامتی و سعادت خانواده مکرم شهید تقی‌پور ادامه داد: مهمترین درس معلم شهید خلوص ایمان و آزادگی است یادشان همواره گرامی و نامشان در تاریخ ایران ثبت و جاودانه است.

گفتنی است، شهید معلم نادر تقی‌پور در روز ۱۰ اردیبهشت ۱۳۶۵ توسط منافقین کوردل در شهر آستانه اشرفیه مورد سو قصد قرار گرفت و با اصابت گلوله به فیض شهادت نائل شد.

کد خبر 6094187

دیگر خبرها

  • ۳۴ هزار و ۶۲۲ شهید؛ نتیجه ۲۱۰ روز جنایت صهیونیست‌ها در غزه
  • اسم رمز ترور؛ «قم» را به خاک و خون می کشیم
  • اسم رمز ؛ «قم» را به خاک و خون می کشیم
  • واکنش تند حماس و جهاداسلامی به جنایت خائنانه تشکیلات ابومازن
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان یک آمر به معروف
  • تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
  • تشکیل پرونده برای ضاربان آمر به معروف که برای ۳دختر نوجوان ایجاد مزاحمت کرده بودند | آخرین وضعیت جوان باغیرت و ۲ اراذل و اوباش
  • پرونده قضایی برای ضاربان شهید الداغی تشکیل شد
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان شهید الداغی در کاشمر
  • آقا معلم در لیست ترور!