Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی شهرداری یاسوج از برخورد قانونی و قاطع با حاملان زباله بر روی صندوق عقب خودروها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛هاشم یوسفی با اعلام این خبر گفت: اخیراً عادت بسیار زشتی از سوی برخی شهروندان مشاهده شده که چهره شهر را زشت می کند و باعث آلودگی محیط شهری می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: متاسفانه برخی از رانندگان کیسه های زباله را روی صندوق عقب خودرو گذاشته و در شهر یا جاده حرکت می‌کنند و این زباله در نقطه ای از جاده رها می شود که هم شهر را آلوده میکند و هم برای سایرین خطر آفرین است.

هاشم یوسفی بیان کرد: خوشبختانه با حساسیت معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان و دادستان محترم استان این اقدام مصداق جرم تهدید علیه بهداشت عمومی و مصداق بارز تخلف راهنمایی رانندگی محسوب می شود و با آن برخورد قاطع قانونی خواهد شد و جرایم سنگین در انتظار متخلفان خواهد بود.

یوسفی گفت: از شهروندان وظیفه شناس خواهشمندیم در صورت مشاهده این موارد، شماره پلاک و مشخصات خودرو را با آدرس سجام معاونت پیشگیری یا سامد دادستانی مرکز استان اعلام نمایند تا برخورد قانونی با متخلفان صورت گیرد.

وی ادامه داد: از ظرفیت های دوربین های شهری نیز برای برخورد با این مساله اقدام خواهد شد و با مشارکت شهروندان امیدواریم این اقدام زننده برچیده شود.

مدیر روابط عمومی شهرداری یاسوج با تقدیر از معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد و همچنین دادستانی مرکز استان ابراز کرد: روابط عمومی شهرداری یاسوج نیز آمادگی دارد تا گزارش های ارسالی شهروندان را به مسئولان قضایی منعکس نماید و نتیجه برخوردها را به شهروندان گرامی و وظیفه شناس انعکاس دهد.

انتهای پیام 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۸۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر جدید از لایحه حجاب/ رئیس کمیسیون قضایی مجلس: منتظر اظهار نظر شورای نگهبان هستیم

به گزارش جماران؛ به نقل از تسنیم، رئیس کمیسیون قضایی مجلس از ارسال مجدد لایحه عفاف و حجاب به شورای نگهبان خبر داد.

موسی غضنفرآبادی رئیس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به آخرین وضعیت لایحه عفاف و حجاب گفت: کمیسیون قضایی ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب را برطرف و مجددا این لایحه را به شورا ارسال کرده است و هم اکنون منتظر اظهار نظر شورای نگهبان هستیم.

 وی افزود: عمده ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب مربوط به مواد ۴۷ تا ۴۹ این لایحه می‌شد که به بحث میزان مجازاتها پرداخته است.

 

 

رئیس کمیسیون قضایی مجلس خاطرنشان کرد: از نظر اعضای شورای نگهبان، جرائم و مجازات درنظر گرفته شده برای تخلفات ذکر شده در مواد ۴۷ تا ۴۹ لایحه، متناسب با این تخلفات نبود که ما در کمیسیون این موارد را اصلاح کردیم.

با توجه به اینکه در جلسه علنی ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ مجلس، نمایندگان به اجرای آزمایشی لایحه حجاب و عفاف برای مدت ۳ سال رای دادند، در صورتی که شورای نگهبان، این لایحه را تایید کند، لایحه مذکور بلافاصله برای اجرا به دستگاه‌های اجرایی مربوطه ابلاغ می‌شود.

دیگر خبرها

  • تولید اتوبوس ناوگان حمل ونقل عمومی در سال گذشته زیر ۱۰۰۰ دستگاه بود
  • پرداخت قسطی خلافی خودرو ۱۴۰۳: رهایی از بار سنگین جرایم رانندگی
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی آرد در قزوین
  • ورود موتورسیکلت‌های دوربین‌دار راهور در معابر
  • خودروهای آلاینده صوتی در تبریز توقیف می‌شوند
  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی از حقوق متقابل کارگر و کارفرما
  • خودروهای آلاینده صوتی در تبریز توقیف می شوند
  • خبر جدید از لایحه حجاب/ رئیس کمیسیون قضایی مجلس: منتظر اظهار نظر شورای نگهبان هستیم
  • اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان
  • پرونده قاچاق ۸۰۰۰ لیتر گازوئیل در دادگستری یاسوج رسیدگی شد