Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@22:45:55 GMT

قیمت نان در مهاباد تغییر نمی‌کند

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۶۸۸۸۲

قیمت نان در مهاباد تغییر نمی‌کند

خدر مازوچی گفت: هیچگونه تغییری در سهمیه نانوایی‌ها نداریم و نان با همان قیمت قبلی عرضه خواهد شد و حتی برای اردیبهشت و خرداد ماه آرد ترمیمی در نظر گرفته شده است.

وی گفت: ساماندهی قیمت و توزیع عادلانه یارانه نان دراولویت برنامه‌های دولت است.

رئیس اداره غله و خدمات بازرگانی مهاباد گفت: با اجرای قانون مردمی شدن یارانه نحوه پرداخت یارانه آرد تغییر می‌کند نحوه پرداخت یارانه آرد به گونه‌ای است که قیمت نان سنتی برای مصرف کننده تغییر نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مازوچی گفت: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را از طریق سامانه خبری ۱۲۴ و یا شماره تلفن ۴۲۴۴۹۹۷۵ واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قیمت نان غله و خدمات بازرگانی آرد ترمیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۸۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاباد میزبان رویداد ورزشی کشور

مسابقات فوتبال لیگ برتر نوجوانان کشور، مرحله دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور و همچنین مسابقات پرس‌سینه کشور انتخابی تیم ملی این هفته به میزبانی مهاباد برگزار می‌شوند.

مسابقات فوتبال لیگ برتر نوجوانان کشور در گروه پنجم با حضور تیم‌های زاگرس مهاباد، صبا اردبیل، آبیدر سنندج و بوکان جوان بوکان از امروز ۱۷ اردیبهشت‌ماه در ورزشگاه آزادی مهاباد آغاز می‌شود.

مسابقات بسکتبال لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور هم از روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت‌ماه با حضور تیم‌های مهاباد، رعد پدافند هوایی دزفول و ssp اصفهان برگزار خواهد شد.

همچنین مسابقات پرس‌سینه کشور انتخابی تیم ملی از روز شنبه ۲۲ اردیبهشت‌ماه در مهاباد برگزار می‌شود.

طاهر جنگلی رئیس کمسیون ورزش شورای اسلامی شهر مهاباد در این باره گفت: این مسابقات در رده‌های نوجوانان، جوانان، پیشکسوتان از ۲۲ تا ۳۱ اردیبهشت در قالب یادواره شهدای کنسولگری ایران در "دمشق" در سالن دو هزار نفری برگزار خواهد شد.

وی افزود: امیدواریم با هماهنگی و تعامل با دستگاه‌ها و اداره‌های مختلف زمینه برگزاری هرچه بهتر این مسابقات را فراهم کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • تغییر شدید قیمت‌ها در بازار خودرو/ آخرین قیمت سمند، دنا، رانا، کوییک و شاهین + جدول
  • فردا آخرین مهلت دریافت مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ است
  • برگزاری مسابقات پرس سینه انتخابی تیم ملی در شهر مهاباد
  • مهاباد میزبان رویداد ورزشی کشور
  •  تقویت یادگیری، هدف تغییر در نحوه طراحی سوالات امتحانات نهایی
  • تمدید طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی دور از انتظار نیست
  • طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی تمدید می‌شود؟
  • معاملات مسکن به این روش عجیب انجام می‌شود
  • کسب سه مدال نقره توسط شناگر نابغه مهابادی
  • کسب سه مدال نقره شنا توسط شناگر نابغه مهابادی