Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-05@07:27:11 GMT

مدیرکل جدید حراست استانداری قزوین منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۶۸۹۱۵

مدیرکل جدید حراست استانداری قزوین منصوب شد

استاندار قزوین با صدور حکمی، امین گلدوزها را به عنوان مشاور استاندار و مدیرکل حراست استانداری منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری، محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین با صدور حکمی مدیرکل حراست استانداری را منصوب کرد.

در حکم استاندار خطاب به امین گلدوزها آمده است: 

مبتنی بر عهدی که با قادر متعال بسته‌ام و تعهدم به مردم شریف استان قزوین در گزینش همکاران متخصص، متعهد، مستقل، تلاشگر و مردمی، جنابعالی را به سمت مشاور و مدیرکل حراست استانداری منصوب می‌نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار دارم برنامه محور، دانش‌مدار و حرفه‌ای با اصالت دادن به مصالح و منافع عامه مردم، نسبت به برنامه ریزی، سازماندهی، نظارت و هدایت کلیه فعالیت‌ها و اقدامات تامینی جهت جلوگیری از دسترسی عوامل غیر مجاز به سرمایه انسانی، تاسیسات و اسناد و مدارک و تجهیزات فناوری اطلاعات استانداری، فرمانداری‌ها، بخشداری ها و شهرداری‌های استان‌، راهبری امور مربوط به رصد مستمر وضعیت امنیتی و حفاظتی دستگاه متبوع از حیث رعایت استانداردها، دستورالعمل‌ها و اصول حفاظتی، نظارت و برنامه ریزی در راستای جمع آوری و تحلیل اخبار و اطلاعات محیطی و پیش بینی اثرات گوناگون وقایع و تصمیمات بر دستگاه متبوع، جهت ارائه به مراجع ذیربط و ارائه مشاوره امنیتی و خدمات اطلاعاتی به مدیران ارشد استانداری و سایر مراجع ذیصلاح و برنامه ریزی، سازماندهی، نظارت و هدایت کلیه فعالیت‌ها و امور حراستی اقدام نمایید.

مسلم است که ادامه توفیق خدمت در این سمت، مشروط به تداوم تقیّدتان به آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مدیرکل حراست انتصاب در استانداری قزوین حراست استانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۸۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرکل نظارت، کنترل فنی و استاندارد سازمان نقشه‌برداری معرفی شد

در حکمی از سوی رئیس سازمان نقشه‌برداری کشور، علی صفایی به عنوان مدیرکل نظارت، کنترل فنی و استاندارد سازمان نقشه‌برداری کشور منصوب شد

به گزارش ایسنا، با حکمی از سوی علی جاویدانه، رئیس سازمان نقشه‌برداری کشور، علی صفایی به‌عنوان مدیر کل نظارت، کنترل فنی و استاندارد سازمان نقشه‌برداری کشور منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است: «انتظار می‌رود در گام دوم انقلاب اسلامی و متناسب با جایگاه حاکمیتی و شرح وظایف مصوب سازمان، با رویکرد فناورانه و تحول‌آفرینی، به افزایش بهره‌وری و کارآمدی فعالیت‌های آن مجموعه در راستای تحقق اهداف سازمان علی‌الخصوص حوزه استانداردسازی و نظارت عالیه بر فعالیت‌های نقشه‌برداری و اطلاعات مکانی کشور، اهتمام داشته باشید.»

به نقل از روابط عمومی سازمان نقشه‌برداری کشور، علی صفایی پیش از این، مسئولیت‌هایی چون رئیس اداره نظارت و کنترل سیستم اطلاعات جغرافیایی، معاون اداره کل نظارت و کنترل فنی، سرپرست اداره کل نظارت و کنترل فنی، رئیس اداره سفارش‌ها و قراردادها و مدیر خدمات فنی سازمان نقشه‌برداری کشور را بر عهده داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مدیرکل نظارت، کنترل فنی و استاندارد سازمان نقشه‌برداری معرفی شد
  • برگزاری رویداد بین المللی ارائه فرصت های سرمایه گزاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران
  • آخرین جزئیات خسارت بارش‌ها در اصفهان / کدام محورهای استان مسدود است؟
  • آسیب جدی به راه‌های شهرستان خوسف در پی جاری شدن سیلاب
  • تمام لوکوموتیو‌های مسافری و باری به دوربین مجهز می‌شود
  • فرصت‌های از دست رفته برای کردستان با کار جهادی جبران شود
  • ۵ انتصاب توسط استاندار کرمانشاه
  • انتصاب ۳ معاون فرماندار و ۲ بخشدار در استان کرمانشاه
  • تکلیف استاندار کردستان به دستگاههای اجرایی برای پرداخت مطالبات شهرداری
  • هشدار مدیرکل مدیریت بحران استانداری در پی تشدید بارش‌ها در کرمانشاه