Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@07:46:45 GMT

دستگیری متهمان سرقت مسلحانه طلافروشی در قم

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۶۸۹۸۶

دستگیری متهمان سرقت مسلحانه طلافروشی در قم

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب قم، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن غریب دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قم با اشاره به دستگیری متهمان سرقت مسلحانه طلافروشی واقع در خیابان شهید بهشتی قم گفت: این متهمان در تاریخ ۳۱ فروردین سال جاری اقدام به سرقت مسلحانه از طلافروشی در خیابان شهید بهشتی نمودند که در کمتر از یک ماه دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این متهمان با رصد اطلاعاتی و اقدامات فنی در یکی از استان‌های غربی کشور دستگیر و بازداشت شدند، گفت: متهمان در تاریخ ۳۰ فرودرین به صورت شبانه مبادرت به سرقت خودروی پژو کرده و در روز بعد با خودروی سرقتی، اقدام به سرقت مسلحانه از طلافروشی خیابان شهید بهشتی می‌کنند.

دادستان قم، سرقت مسلحانه را عنوان اتهامی این متهمان خواند و افزود: از این سارقان که فاقد سابقه کیفری بودند، اسلحه و مقادیری طلا کشف و ضبط شده است.

وی با قدردانی از عوامل انتظامی در برقراری نظم و امنیت شهر، تصریح کرد: برخورد سخت، قاطع و بدون اغماض در انتظار برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی خواهد بود.

انتهای پیام/78023

منبع: فارس

کلیدواژه: دادستان قم دادسرای عمومی و انقلاب سرقت مسلحانه در قم سرقت در قم طلافروشی در قم سرقت مسلحانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۸۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه شهید بهشتی: دانشجویان اخراجی آمریکایی و اروپایی حامی فلسطین را بورسیه می‌کنیم

به گزارش صدای ایران، رئیس دانشگاه شهید بهشتی اعلام کرد که دانشجویان اخراجی آمریکایی حامی فلسطین را در این دانشگاه بورسیه می‌کند.

سیدمحمود آقامیری رئیس دانشگاه شهید بهشتی در حمایت از مردم غزه و محکومیت اقدام دولت آمریکا نسبت به اساتید معترض گفت: دانشجویانی که به دلیل اعتراض به عملکرد صهیونیست‌ها از دانشگاه‌های اروپا و امریکا اخراج شده‌اند را پذیرش می‌کنیم. 

وی افزود: برای این دانشجویان بورسیه تحصیلی در نظر گرفته‌ایم و هزینه آموزش، خوابگاه و اسکان را به طور کامل تقبل می‌کنیم.

رئیس دانشگاه شهید بهشتی خاطرنشان کرد: همچنین از دانشجویان فلسطینی که در زندگی‌شان دچار مشکل شده‌اند نیز حمایت ویژه می‌کنیم.


دیگر خبرها

  • (تصاویر) بندر شهید بهشتی چابهار
  • دانشگاه شهید بهشتی: دانشجویان اخراجی آمریکایی و اروپایی حامی فلسطین را بورسیه می‌کنیم
  • دانشگاه شهید بهشتی ،دانشجویان آمریکایی اخراجی را بورسیه می‌کند
  • دستگیری زوج جیب بر در منطقه ثامن مشهد
  • سارقان اموال ٣٠٠ میلیارد ریالی در البرز دستگیر شدند
  • از پلمب کارگاه مواد شوینده تا سرقت از باغ ویلاهای مشهد
  • دستگیری سارقان ۳۰۰ میلیاردی در اشتهارد
  • بازداشت دو سارق با ۳۰ میلیارد تومان سرقت در اشتهارد
  • تصویب راه‌اندازی دانشکده خانواده در دانشگاه‌های شهید بهشتی و شریف همچنین تهران
  • سرقت خودرو در پوشش مسافر