Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@06:09:04 GMT

حلقه وصل به شماره صد و دوم رسید

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۶۹۰۱۳

حلقه وصل به شماره صد و دوم رسید

به گزارش خبرگزاری مهر، صد و دومین شماره ماهنامه فرهنگی تشکیلاتی حلقه وصل با پرونده‌ای ویژه درباره خدمات و منش حجت‌الاسلام سید محسن شفیعی، نماینده ولی فقیه در دانشگاه‌های استان خوزستان، منتشر شد و روی پیشخان آمده است.

این موضوع به صورت ویژه در پرونده «سرو» مورد بررسی قرار گرفته است. در این پرونده علاوه بر اشعار و خاطرات، گفتگوها و یادداشت‌هایی نیز از دوستان، همکاران و بستگان آن مرحوم به چاپ رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمقاله این شماره نیز به قلم صادق یزدانی، با عنوان «از قبیله محبت» به بیان روایتی از زندگی و خصایص اخلاقی حجت‌الاسلام شفیعی اختصاص پیدا کرده است.

این شماره در پرونده لعل به برگزاری پویش ستاره‌های زمین پرداخته است که در ماه رمضان، با هدف گسترش جلسات خانگی قرآن کریم و حمایت از آن برگزار شد. گزارشی از غرفه متفاوت این پویش در نمایشگاه قرآن کریم ۱۴۰۱ به همراه چند اطلاع‌نگاشت (اینفوگرافیک) از آمارها و دستاوردهای این پویش، از دیگر بخش‌های این پرونده است.

پرونده «رواق» نیز با بررسی تأثیر رفتارهای فردی در جذب تشکیلاتی و ویژگی‌های خاص جذب در تشکل‌های دانشجویی، رنگ و بویی دانشجویی به خود گرفته است.

همچنین در «گره»، چند تن از فعالان دانشجویی که سابقه حضور در تشکل‌های مختلف دانشجویی را در کارنامه داشته‌اند، به بررسی جایگاه نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها و افق‌های مطلوب آن پرداخته‌اند.

صد و دومین شماره حلقه وصل، ویژه اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ در ۶۴ صفحه منتشر شده است.

کد خبر 5497288 فاطمه ترکاشوند

منبع: مهر

کلیدواژه: ماهنامه حلقه وصل تشکلهای دانشجویی سی وسومین نمایشگاه کتاب تهران نمایشگاه کتاب تهران کتاب و کتابخوانی معرفی کتاب تازه های نشر دفاع مقدس نمایشگاه بین المللی کتاب تهران مجمع ناشران انقلاب اسلامی کاغذ دفاع مقدس جنگ تحمیلی آزادسازی خرمشهر نمایشگاه مجازی کتاب ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۹۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سید محسن حمزه لو مدیرکل راه وشهرسازی آذربایجان غربی در جلسه کمیسیون ماده ۵ آذربایجان غربی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: پرونده‌های افزایش تراکم و تغییر کاربری ساختمانی مربوط به شهرستان‌های استان بود که بررسی شدند.

وی ادامه داد: در مجموع تمام پرونده‌های مطرح شده با نظر اعضا بررسی و تصمیمات لازم در خصوص آنها اعمال شد.

حمزه لو با اشاره به اینکه این طرح‌ها توسط شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی مطرح و بررسی شدند، افزود: تغییر کاربری و سطح اشغال و نیز افزایش تراکم اراضی از مهم‌ترین موارد مطرح شده در جلسات کمیسیون ماده ۵ بودند که جهت پاسخگویی به نیاز‌های مردم استان مطالعه و بررسی شدند.

وی تاکید کرد: نوسازی و حل مشکلات شهری در رأس سیاست‌های کاری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی و کمیسیون ماده ۵ آذربایجان غربی، قرار دارد.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد افتتاح شد
  • بازسازی صحنه جنایت در شب نشینی مستانه!
  • بررسی ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ آذربایجان غربی
  • ۵ بوستان مهم تهران پذیرای ویژه تهرانی‌ها بود
  • بررسی پرونده پتروشیمی مازندران
  • حلقه مفقوده مدیران عدم پیگیری و نظارت بر تصمیمات است
  • سلامت روحی و روانی در رشته‌های علوم انسانی بررسی می‌شود
  • رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه: ۸۵ پرونده قصاص در کشور به سازش انجامید
  • ۸۵ پرونده قصاص در سراسر کشور منجر به سازش شد