Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی صالحی در این مراسم که با حضور جانشین معاونت هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، معاون اجرایی و معاون نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، رئیس سازمان حفظ و آثار ارزش‌های دفاع مقدس، خانواده معظم شهید و جمعی از همرزمان شهید و شهروندان برگزار شد، گفت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر نامگذاری معابر بر نام شهدا، این اقدام در اولویت‌های اعضای شورای شهر و مدیران شهری قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مزین کردن و نام‌گذاری کوچه‌ها، معابر و خیابان‌ها به نام شهدا تلاش برای زنده نگه داشتن نام و یاد شهیدان است، گفت: در همین راستا شورای اسللامی شهر تهران همزمان با ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی این ضرورت را احساس شد تا در شهر تهران یکی از معابر اصلی را به نام یکی امرای شهید ارتش نام‌گذاری کند و شهرداری منطقه نیز در این زمینه تلاش کرد تا هرچه سریع‌تر این نام گذاری به مرحله‌ی اجرا برسد.

شهردار منطقه ۲ گفت: امیدواریم با این اقدام بتوانیم نام و یاد شهدا را زنده نگه داریم، چرا که تمام داشته‌های ما از برکت خون شهیدان است.

در این مراسم سردار فضلی و امیر سرتیپ محمودی ضمن تقدیر از اقدامات ارزشمند مدیریت شهری در گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس به بیان خاطراتی از این شهید بزرگوار پرداختند.

بر اساس این گزارش شهید مسعود منفرد نیاکی»، سرهنگ زرهی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران و فرمانده لشکر ۹۲ زرهی اهواز از ۱۳۶۰ تا ۱۳۶۳ بود. سرلشکر شهید نیاکی در جنگ تحمیلی ایران و عراق، در عملیات‌های طریق القدس، فتح المبین، بیت المقدس، والفجر و رمضان، حضور فعالی داشت و به همین دلیل به پیر میدان‌های نبرد معرفی شد.

مطابق با مصوبه شورای اسلامی شهر تهران حدفاصل میدان کتاب تا بزرگراه یادگار امام (ره) به نام شهید امیر سرلشگر منفرد نیاکی نامگذاری شد.

کد خبر 5497200

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری ارتش جمهوری اسلامی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران دفاع مقدس شورای شهر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منطقه 2 شهرداری تهران شهرداری تهران شهرداری تهران شورای شهر تهران میراث فرهنگی آلودگی هوا علیرضا زاکانی سازمان محیط زیست سازمان تامین اجتماعی احتکار حقوق سربازان سربازی بنیاد شهید و امور ایثارگران کمیته امداد امام خمینی جلال ملکی صندوق بازنشستگی کشوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۹۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامگذاری اداره تأسیسات آب شرب مشهد به نام سرلشکر شهید فلاحی

دریافت 57 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6092028

دیگر خبرها

  • بازدید امیر الهامی از سایت پدافند هوایی شهید علایی گناباد
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • امیر دریادار ایرانی: کشتی‌های ایرانی را اسکورت می‌کنیم
  • در شورای سیاست‌گذاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران چه گذشت؟
  • خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) قم احداث می‌شود
  • امیر واحدی: پایگاه «نوژه» قلب تپنده نیروی هوایی ارتش است
  • نامگذاری اداره تأسیسات آب شرب مشهد به نام سرلشکر شهید فلاحی
  • طرح پلاک کوبی املاک مسکونی و تجاری شهرستان بردسکن اجرا می‌شود
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • برگزاری ۳۸۱ یادواره در شهرستان کهگیلویه / استقبال از اجلاسیه شهدا