Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@17:50:15 GMT

۱۷ نفر از اوباش پردیس دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۶۹۱۲۶

۱۷ نفر از اوباش پردیس دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، بهزاد عبدیان فرمانده انتظامی شهرستان پردیس صبح امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به برخورد با اراذل و اوباش در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی در پردیس، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری، این طرح به صورت هدفمند، برنامه ریزی شده و با قاطعیت در سطح شهرستان به مرحله اجرا درآمده که تعداد ۱۷ نفر از مخلین نظم و آسایش عمومی دستگیر شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

وی گفت: در این طرح، پلیس پردیس موفق شد تعداد ۱۷ نفر از مخلین نظم و امنیت که اقداماتی از قبیل درگیری های خیابانی، ایجاد رعب و وحشت، مزاحمت برای نوامیس، تهدید، فحاشی و قدرت نمایی در فضای مجازی و حقیقی را انجام داده بودند دستگیر و تعداد 28 نفر از اراذل اوباش احضار و از آنها اخذ تعهد شد. 

عبدیان افزود: در این دستگیری‌ها ۱۳ قبضه سلاح سرد(چاقو ، قمه ، شمشیر،چماق) و ۷ قبضه سلاح گرم از اوباش کشف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شدند. 

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس ادامه داد: آنهایی که در سطح شهر اقدام به مزاحمت برای نوامیس، کسبه و شهروندان میکنند و با درگیری و عربده کشی قصد ایجاد رعب و وحشت دارند، بدانند نیروی انتظامی در کنار مرجع قضایی با آنان قاطعانه برخورد خواهد کرد و اجازه عرض اندام و قانون شکنی به آنها را نخواهد داد. 

وی اضافه کرد: اوباش گری و مزاحمت خیابانی معضل جدیدی نیست اما آنچه که این روزها خانواده ها و کارشناسان مسائل اجتماعی را بیشتر از گذشته نگران کرده، روی آوردن برخی از جوانان و نوجوانان به کارهای خلاف عرف و قانون است که زمینه را برای ورود آنها به جرگه اوباش گران و انگشت نما شدن هموار می کند. 

عبدیان در پایان از شهروندان خواست تا در کلیه ساعات شبانه روز هرگونه اخبار مربوط به فعالیت مجرمانه اراذل و اوباش را با شماره ۱۱۰ اطلاع رسانی و با شماره ۱۹۷ پلیس ما باشند.

انتهای پیام/۶۷۰۱۶/

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده انتظامی شهرستان پردیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۹۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل و اوباش

جوان کاشمری که شاهد مزاحمت اراذل اوباش به ۳ دختر نوجوان در شهرستان کاشمر خراسان رضوی شده بودند با چاقو از ناحیه گردن مجروح شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشمر، ساعت 19:20 روز جمعه مورخ 7 اردیبهشت (همزمان با شب شهادت شهید غیرت شهید الداغی) جوان با غیرت کاشمری که شاهد مزاحمت دو راکب موتورسوار برای سه دختر نوجوان بوده، وقتی متوجه نداشتن حالت طبیعی این موتورسواران می‌شود به صورت لسانی به آنها تذکر می‌دهد، اما این دو اراذل و اوباش با وی درگیر می‌شوند و با چاقو وی را از ناحیه گردن مجروح می‌کنند.

حجت الله شریعتمداری، فرماندار کاشمر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم پیرامون این حادثه اظهار داشت: خوشبختانه با مداخله و مشارکت مردمم، عاملین ایجاد مزاحمت خیابانی برای چند دختر نوجوان در خیابان خرمشهر شهرستان کاشمر، دستگیر می‌شوند.

وی افزود: پس از این حادثه و درگیری بلافاصله جوان با غیرت کاشمری به بیمارستان منتقل می‌شود و دو اراذل و اوباش نیز توسط مردم به گشت 110 تحویل داده می‌شوند.

فرماندار کاشمر تصریح کرد: جوان باغیرت کاشمری از ناحیه گردن با چاقو مورد حمله قرار گرفته بود که خوشبختانه با انتقال به موقع وی به مراکز درمانی تحت عمل جراحی قرار گرفت و در حال حاضر وضعیتش رو به بهبودی است.

حجت الله شریعتمداری گفت: حمایت از تمامی شهروندان که در مسیر تذکر لسانی و اهتمام به محیط پیرامونی خود دچار حادثه می‌شوند وظیفه ذاتی ستاد امر به معروف ونهی از منکر و دیگر مسئولین است.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • جراحت جوان با غیرت برای دفاع از ۳دختر نوجوان
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل و اوباش
  • فیلم| لحظه دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش ارومیه
  • دستگیری ۱۱ نفر از اراذل قمه‌کش در ارومیه
  • لحظه دستگیری ۷ نفر از اراذل و اوباش ارومیه
  • عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران دستگیر شد
  • (ویدیو) دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش ارومیه
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری ۴ نفر از اراذل و اوباش درگیری شب گذشته ارومیه
  • دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به دادستانها و فرمانده نیروی انتظامی