Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: به مناسبت سالروز عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر یادواره شهدای خرداد ماه استان قزوین روز پنج‌شنبه ۵ خردادماه در حسینیه امامزاده حسین(ع) برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

غلامرضا حقایق‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین از برگزاری یادواره آزادسازی خرمشهر و شهدای خردادماه استان قزوین خبر داد و اظهار داشت: در آستانه سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع) و شهادت سید آزادگان حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهید سید علی‌اکبر ابوترابی‌فرد و به مناسبت سالروز عملیات ظفرمند بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر یادواره شهدای خردادماه قزوین و حومه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: این مراسم با حضور مسئولان و مردم شهیدپرور به ویژه خانواده‌های شهدا و ایثارگران، روز پنج‌شنبه، پنجم خرداد ماه سال جاری از ساعت 17 در حسینیه امامزاده حسین (ع) قزوین برپا خواهد شد. در این یادواره یاد و خاطره والدین شهدا که در سال‌های گذشته طی این ماه دار فانی را وداع گفته و به فرزندان شهیدشان پیوسته‌اند، گرامی داشته می‌شود.

حقایق‌پور ادامه داد: مدعوین شرکت‌کننده پس از برگزاری یادواره یاد شده در گلزار شهدای قزوین حضور می‌یابند و ضمن قرائت فاتحه با آرمان‌های شهدا تجدید بیعت می‌کنند. این یادواره به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، یادآوری جانفشانی رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌شود.

برگزاری آیین گلباران گلزار شهدای قزوین در سوم خرداد

مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران استان قزوین همچنین از برگزاری آیین غبارروبی و گلباران گلزار شهدای شهر قزوین در روز سه‌شنبه(فردا) خبر داد و گفت: فردا همزمان با گرامیداشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر در عملیات بیت‌المقدس گلزار مطهر شهدای شهر قزوین با حضور مسئولان و مردم شهیدپرور گلباران می‌شود.

حقایق‌پور افزود: این برنامه با حضور مسئولان و مردم شهیدپرور به ویژه خانواده‌های شهدا و ایثارگران ساعت 11 فردا برگزار خواهد شد که در آن به مناسبت روز مقاومت، ایثار و پیروزی، گلزار مطهر شهدای شهر قزوین غباروبی، عطرافشانی و گلباران خواهد شد. در ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های والای شهدای انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از جمله اهداف برگزاری این مراسم است.

رئیس سازمان بسیج: جهاد در عرصه‌ محرومیت‌زدایی ادامه دارد/ روایتی تاز‌ه از چگونگی فتح خرمشهر"خرمشهر" بدون امید به کدخدا آزاد شد/ در عملیات‌هایی که حفاظت رعایت نشد، پیروزی نداشتیم|گفتگو با حجت‌الاسلام سعیدی

وی ادامه داد: طی مراسم یادشده مسئولان و مردم شهیدپرور قزوین با حضور بر مزار شهدا و ضمن قرائت فاتحه و نثار گل، یاد و خاطره‌ شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس را گرامی می‌دارند. در ضمن همانند این مراسم در گلزار شهدای شهرها و روستاهای مختلف استان با هدف تجدید بیعت با اهداف شهدا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری قزوین خرمشهر شهید استانداری قزوین خرمشهر شهید مسئولان و مردم شهیدپرور آزادسازی خرمشهر برگزار می شود استان قزوین گلزار شهدای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۹۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، دبیر یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی گفت: همزمان با گرامیداشت سومین سالگرد شهید حجازی، اولین نشست برنامه ریزی و هماهنگی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور استان انجام شد.


سرهنگ مسعود پهلوان افزود: برای برگزاری این یادواره ۸ کارگروه تخصصی با موضوعات فرهنگی، هنری، حفظ و نشر آثار، فضای مجازی و رسانه، بانوان و خانواده، جوانان و نخبگان، اقشار و اداری و پشتیبانی تشکیل شده است.

 

در این نشست سخنرانان ضمن تبیین برنامه های یادواره، نام و یاد سردار حجازی جانشین سپاه قدس که سه سال پیش دعوت حق را لبیک گفت، گرامی داشتند.

 

یادواره شهدای ترور زیر مجموعه کنگره ملی ۱۸ هزار شهید خراسان رضوی است که اسفند امسال در مشهد برگزار خواهد شد.


در خراسان رضوی یک هزار و ۵۰ شهید ترور از ابتدای انقلاب خون خود را فدای نظام جمهوری اسلامی ایران کرده اند.

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس
  • یادواره ۵۲ شهید کارگر دامغان برگزار شد
  • میزبان مسابقات جام تختی کشتی آزاد مشخص شد
  • یادواره ۴۵ شهید کارگر در تربت جام برگزار شد
  • شهدا معلم همیشگی شرافت و نماد اعتلای اخلاق و غیرت هستند
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجومعلم در لرستان
  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • مشارکت شهرداری در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب
  • شهرداری‌ها متصدی حفظ و نگهداری گلزار شهدا هستند