Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از  کنسل شدن پروازهای امروز تهران به مقصد نجف و بغداد به دلیل بدی آب و هوا خبر داد و گفت: تا عادی شدن شرایط و باز شدن فرودگاههای این دو شهر در بغداد  پروازهای مذکور انجام نخواهد شد.

جواد صالحی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به افزایش گرد و غبار در عراق فرودگاه نجف و بغداد تعطیل شده و شرایط پذیرفتن مسافر  و پرواز را ندارند بنابراین پروازهای امروز تهران به نجف از ساعات اولیه صبح لغو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: گرچه تا عصر امروز پروازی به بغداد نداریم اما اگر شر ایط جوی عراق همین گونه ادامه پیدا کند مسلما پروازهای تهران بغداد نیز لغو خواهد شد چرا که کاهش دید خلبان اجازه پرواز را نمی‌دهد.                         

سخنگوی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اعلام کرد: از همه مردم می خواهیم قبل از عزیمت به فر ودگاه امام خمینی (ره) اطلاعات پرواز خود را از طریق شماره تلفن  ۰۲۱۵۱۰۰۱۱۸ یا سایت شهر فرودگاهی امام خمینی بررسی کنند و در صورت  از سرگیری پروازها به فرودگاه بیایند.

منبع: الف

کلیدواژه: شهر فرودگاهی امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۹۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم

به گزارش «تابناک» به نقل از جماران، در پی درگذشت «معصومه حائری»، همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی (ره)، جمعی از علما، فضلا و روحانیون در منزل حجت الاسلام و المسلمین سید حسین خمینی حضور یافتند.

در این مراسم سیداحمد خمینی پسر سیدحسن خمینی و حجت الاسلام و المسلمین مرتضی اشراقی نوه امام خمینی(س) نیز حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • ناخدا صمدی: امام خمینی(س) اردیبهشت 58 فرمودند «ارتش باید بماند»/ پیش از آن پرسنل ارتش در پادگان‌ها امیدی به فردای خود نداشتند/ ابراهیم متقی: خلیج فارس یکی از حوزه‌های اصلی تهدید بوده، هست و خواهد بود
  • مطهری امام
  • توقف اعزام قطار‌های تندروی خط ۵ مترو تهران در عصر امروز
  • توقف اعزام قطارهای تندروی خط ۵ مترو تهران در عصر امروز
  • تجربیات تهران در حوزه شهری و فضای سبز به «واسط» عراق منتقل شود
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • مصدومیت ۶ نفر در پی تصادف تریلی و پراید
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول