Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم شهر خودرو گفت:پرسپولیس امسال که نایب قهرمان شده برایش ناکامی به حساب می‌آید.

به گزارش خبرگزاری برنا، سیدداود سیدعباسی سرمربی تیم شهر خودرو در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس تیم بسیار قدرتمندی است و شخصیت قهرمانی دارد. این تیم امسال که نائب قهرمان شده برایش ناکامی به حساب می‌آید و این نشان می‌دهد که این تیم شخصیت بالایی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد شرایط تیمش افزود: روز اولی که من به این تیم آمدم، گفتم که فشار زیادی روی ما قرار ندارد، اما ما باید عملیات غیرممکن 8 را می‌ساختیم. کسی فکر نمی‌کرد که شهر‌خودرو روی پایش بایستد و فکر می‌کردند خیلی زود تکلیف ما یکسره می‌شود. تنها جایی که امسال مشکل نداشتیم در تیم بود و من از بازیکنانم دفاع می‌کنم. تنها ناراحتی من این است که ما از نظر امتیازگیری به حق خودمان نرسیدیم و بدشانسی دست از سر ما برنداشت.

سرمربی شهر خودرو در مورد نتایج تیمش  خاطرنشان کرد: فوتبال روی خوش خودش را به ما نشان نداد و اتفاقاتی رخ داد که علیه ما بود. ما خوش‌شانس نبودیم اما بازیکنانم هر چه در توان داشتند ارائه دادند. فردا مقابل تیم پرسپولیس با انگیزه‌های خاص خودمان بازی می‌کنیم. ما تیم جوان و سختکوشی داریم و جلوی پرسپولیس بازی خوبی انجام خواهیم داد. 

سیدعباسی درباره اینکه هنوز امید دارید که در لیگ برتر بمانید، افزود: ما رؤیایی نیستیم و بازی به بازی جلو می‌رویم. ما حتی به بازی آخر فکر نمی‌کنیم و فقط به بازی فردا مقابل پرسپولیس می‌اندیشیم. 

وی درباره اتفاقاتی که در تبریز در جریان بازی پرسپولیس و تراکتور رخ داد، تصریح کرد: جای تأسف دارد که در استادیوم‌های ما چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد، اما من خودم تجربه چنین مسئله‌ای را داشتم. مقصر این موضوع هم مشخص است و به خاطر سازماندهی غلط و برنامه‌ریزی اشتباه است. ما از اتفاقات روز فوتبال دنیا عقب هستیم و دیدید که امسال دو تیم پرهوادار پرسپولیس و استقلال از آسیا حذف شدند. 

سیدعباسی در خصوص غایبان شهر خودرو در بازی مقابل پرسپولیس گفت: علی طاهران و مرتضی حسین‌زاده را فردا دراختیار نداریم.

انتهای پیام//

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ برتر داود سیدعباسی شهرخودرو مقابل پرسپولیس شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۹۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرخابی: مشکل سپاهان در پرسپولیس هم وجود دارد

سرمربی پیشن تیم فوتبال سپاهان می‌گوید که عملکرد مدافعان پرسپولیس در بازی‌های اخیر به گونه‌ای بوده که به طلایی‌پوشان شباهت زیادی پیدا کرده است. - اخبار ورزشی -

حسین چرخابی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تقابل پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر، اظهار داشت: بعد از برگزاری جام حذفی، 2 تیم از نظر روحی شرایط متفاوتی دارند. پرسپولیس نتوانست مقابل آلومینیوم اراک در جام حذفی برنده شود و حذف شد اما سپاهان یک مرحله بالاتر رفت. بنابراین از نظر روحی کمی تفاوت وجود دارد. ضمن اینکه ترکیب سهمیه‌های ایران در چینش جدید لیگ قهرمانان آسیا هم تأثیرگذار است. 2 تیم قهرمان و نایب قهرمان لیگ مستقیماً به لیگ نخبگان آسیا می‌روند و قهرمان جام حذفی باید در پلی آف این سطح بازی کند.

وی افزود: در حال حاضر اختلاف امتیاز سپاهان و پرسپولیس 7 امتیاز است. سپاهان و پرسپولیس نمی‌خواهند در این مسابقه بازنده باشند؛ ولی اگر شاگردان مورایس بازنده باشند، عملاً و رسماً لیگ را با اختلاف 10 امتیاز از دست خواهند داد. بنابراین این بازی، نبرد بسیار حساسی است.

سرمربی پیشین سپاهان با پیش‌بینی از روند فنی دو تیم، تصریح کرد: دو تیم از نظر سبک بازی تفاوت دارند. سپاهان علاقه‌مند است که با سرعت به یک سوم دفاعی تیم حریف برسد و با ارسال بلند یا پاس عمقی گلزنی کند اما پرسپولیس  با طمأنینه و صبورانه کارش را دنبال و تلاش می‌کند بازی مالکانه خود را به رقیب تحمیل کند. هر دو تیم با توجه به سبک بازی برای گلزنی مقابل هم کار سختی در پیش دارند. اگر مدافعان سپاهان در بخش دفاعی تجمع کنند، کار پرسپولیس سخت می‌شود. از طرف دیگر اگر سرخپوشان کناره‌ها به ویژه سمت راست سپاهان (سمتی که رضاییان در آن حضور دارد) را مهار کنند و برای آن برنامه داشته باشند، آن وقت کار برای تیم میهمان در این مسابقه آسان نخواهد بود.

چرخابی با اشاره به مشکلات بخش دفاعی سپاهان و پرسپولیس عنوان کرد: سپاهان در بازی‌های مختلف در بخش دفاعی دچار مشکل بود، جالب اینکه به تازگی چنین مشکلاتی در خط دفاعی پرسپولیس هم دیده شده است. آنها در بازی مقابل آلومینیوم با گل‌هایی که دریافت کردند نشان دادند تمرکز لازم را ندارند. به هرحال  جدال بهترین خط دفاع و حمله لیگ احتمالاً زیباست و باید دید در زمین چه اتفاقی می‌افتد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مورایس: از بازی امشب ما استقلال سود برد
  • آخرین وضعیت ادرسون مورائس پس از آسیب دیدگی مقابل ناتینگهام فارست
  • ترکیب استقلال مقابل تراکتور با دو تغییر مهم
  • خبر خوب برای سپاهان؛ رضا اسدی به الکلاسیکو می‌رسد
  • چرخابی: مشکل سپاهان در پرسپولیس هم وجود دارد
  • امید عالیشاه به بازی بزرگ رسید
  • بازیکن محبوب اوسمار به بازی بزرگ رسید
  • ترابی مثل اسدی بازی رفت: تفاوت ایجاد کن!
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم