Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@10:04:10 GMT

«جهاد» کلیدواژه آزادی تمام ملت‌های زیر سلطه است

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۶۹۲۷۸

«جهاد» کلیدواژه آزادی تمام ملت‌های زیر سلطه است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان طی ضمن بزرگداشت سالروز حماسه سوم خردادماه و آزادسازی خرمشهر بیانیه‌ای برای این روز بدین مضمون صادر کرد.

در پیچ تاریخ ایران اسلامی و مرزهای تصرف شده میهن، درست در چهار سالگی انقلاب اسلامی، گذرنامه‌ای زرین و از جنس نور با خون آلاله‌هایی غیوربرای رسیدن به کربلای حسینی، در روز سوم خرداد ممهور و امضا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزی که سالروز ملی ایثار، مقاومت و پیروزی نام گرفت چون در این روز جهانی ثابت شد که پایبندی به اصول نظام، همان صراط مستقیم ولایت فقیه است و لازمه عبور از این صراط، تمسّک به حبل الله اکبر.

آزادی خرمشهر، تجلی قدرت بی‌انتهای ایزدی بود که در عملیات کربلای ۳ و با اقتدا به مولای متقیان(ع) با رمز یا علی بن ابی طالب(ع) به نام طهور بیت‌المقدس ظهور کرد و به طور معجزه آسا پس از ۵۷۸ روز اشغال و ۳۴ روز نبرد بی‌امان در روز سوم خرداد ۱۳۶۱ به طور کامل از اشغال نظامیان عراق خارج شد.

آری، این گونه خونین‌شهر دوباره خرمشهر شد و یادآوری این ظفر، پس از گذشت ۴۰ سال و آن هم در ۴۴ سالگی پایداری انقلاب اسلامی، هنوز هم دیدگان بصیر مردم ولایتمدار ایران را میزبان شادی و نشاط و شعفی غرورآفرین می‌گرداند.

ما جان‌نثاران حریم ولایت در سپاه انصارالحسین(ع)  مفتخریم در حماسه آزادسازی خرمشهر، ۶۳ شهید ارتشی و بسیجی از همدان، ماندگار شدند که صاحب نام و نشان از اسطوره‌هایی چون شهیدان «محمود شهبازی»، «حبیب‌الله مظاهری»، «حاج حسین همدانی»، «خوش‌لفظ»، «شکری موحد»؛ «کشوری»، «ترکمان»، «عیوضی» و «یونسی» در قویترین لشکر ۲۷ محمد رسول الله(ص) و گردان مسلم بن عقیل و تیپ سوم زرهی شهید قهرمان از استان همدان هستیم.

آزادسازی خرمشهر نشان داد امکان آزادسازی همه ملت‌های تحت سلطه ستم و استکبار، امکان آزادسازی فلسطین و امکان اینکه ملت مستضعفی وجود نداشته باشد، هست، اما نیازمند جهاد است. رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ «خرمشهرها در پیش داریم؛ البته نه در میدان جنگ، بلکه در میدانی که ویرانی‌های جنگ ندارد اما از جنگ نظامی سخت‌تر است».

گذر از عصر صنعتی به عصر دانش و اطلاعات، لازمه حرکت به سمت سازمان‌های دانش‌بنیان است. حرکت برای همه نهادها ضرورتی است و نیازمند توجه همه مسئولان و مدیران و نخبگان عزیز است.

از اهالی قلم و رسانه و تمام فرهیختگان دلسوز، انتظار می‌رود برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب باصلابت بیشتری وارد عمل شوند چراکه این‌ بیانیه صرفا یک پیام نیست بلکه منشور چهل ساله دوم انقلاب است. فرمان جهاد تبیین امروز هم از فرامین حکیمانه رهبر فرزانه‌مان است که لبیک‌گویی آن نیز، توسط نخبگان و جوانان و مجاهدان است. جهاد تبیین، امر جدیدی نیست بلکه قصه راویانی است که هماره روایتگر انقلاب بوده و نیز روشنگرانه و به دور از تحریف در کاروان‌های راهیان نور به روایتگری می‌پردازند.

ما ضمن گرامیداشت ۴ خرداد، روز دزفول «روز مقاومت و پایداری»، که حقیقتا خط پایان پیروزی حق مطلق بر باطل مطلق بود با اقتدا به شهید «محمد جهان آرا» و تلمذ در مکتب سلیمانی، تعهد انقلابی خود را با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تجدید کرده و آماده سربازی در رکاب حضرت ولی‌عصر(عج)، در عرصه های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، مقاوم‌تر از هر زمانی جهاد خواهیم کرد.

انتهای پیام/ 3140/

منبع: فارس

کلیدواژه: سالروز آزادسازی خرمشهر جهاد تبیین سپاه انصارالحسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۹۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۷۷ درصدی طرح جهاد آبرسانی در استان همدان

فرهاد بختیاری فر افزود: از ابتدای شروع این طرح در اسفندماه ۱۴۰۱ تا الان ۳۰۴ میلیارد تومان اعتبار به طرح جهاد آبرسانی همدان اختصاص پیدا کرده و پیشرفت فیزیکی ما بیش از میانگین کشوری است.

او تصریح کرد: آبرسانی به ۱۶۰ روستا در گام اول هدف‌گذاری شده و برنامه ریزی‌های لازم برای بهره‌برداری از طرح‌های آبرسانی روستایی استان در حال انجام است تا بتوانیم مشکل آب شرب روستا‌های دارای تنش آبی را در کمترین زمان ممکن حل کنیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: آبرسانی روستایی یکی از طرح‌های مهم دولت سیزدهم است که باتوجه به اهمیت موضوع آب مورد توجه قرار گرفته و دولت سیزدهم عزم جدی برای سیراب کردن همه روستانشینان دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از پیشرفت ۷۷ درصدی گام نخست طرح جهاد آبرسانی در استان خبر داد.

پیشرفت ۷۷ درصدی طرح جهاد آبرسانی در استان همدان    

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، فرهاد بختیاری فر افزود: از ابتدای شروع این طرح در اسفندماه ۱۴۰۱ تا الان ۳۰۴ میلیارد تومان اعتبار به طرح جهاد آبرسانی همدان اختصاص پیدا کرده و پیشرفت فیزیکی ما بیش از میانگین کشوری است.

او تصریح کرد: آبرسانی به ۱۶۰ روستا در گام اول هدف‌گذاری شده و برنامه ریزی‌های لازم برای بهره‌برداری از طرح‌های آبرسانی روستایی استان در حال انجام است تا بتوانیم مشکل آب شرب روستا‌های دارای تنش آبی را در کمترین زمان ممکن حل کنیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: آبرسانی روستایی یکی از طرح‌های مهم دولت سیزدهم است که باتوجه به اهمیت موضوع آب مورد توجه قرار گرفته و دولت سیزدهم عزم جدی برای سیراب کردن همه روستانشینان دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • بیانیه شورایعالی انقلاب فرهنگی در حمایت از دانشجویان آمریکا
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • بیانیه شورای عالی انقلاب فرهنگی درحمایت از دانشجویان آمریکایی
  • افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • جهاد اسلامی: اسرائیل به این نتیجه رسیده که جنگ راهکار آزادی اسرا نیست
  • بیانیه حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • بیانیه مشترک حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • پیشرفت ۷۷ درصدی طرح جهاد آبرسانی در استان همدان