Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@07:04:20 GMT

ایران‌خودرو پای میز مذاکره با شرکت‌های دانش‌بنیان

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۶۹۲۹۰

ایران‌خودرو پای میز مذاکره با شرکت‌های دانش‌بنیان

همایش «ظرفیت های همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان و گروه صنعتی ایران‌خودرو»، با هدف شناسایی شرکت‌ها، نهادها شامل دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها، پارک‌های علم و فناوری و ... برگزار می‌شود.

ایکوپرس- قائم مقام توسعه و تولید مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو در این باره گفت: در این همایش که با همکاری ده‌ها شرکت دانش‌پایه و دانش‌بنیان گروه صنعتی ایران‌خودرو به صورت فیزیکی و مجازی برگزار می‌شود، مواردی نظیر پیشرفت‌های اخیر در گروه صنعتی ایران خودرو برای داخلی سازی و توسعه فناوری‌های موجود و آتی و تشریح نیازمندی های فناورانه برای متخصصان به نمایش گذاشته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیانوش پورمجیب با بیان این‌که در این همایش مباحث و مذاکرات اولیه انجام و نحوه ارتباط برای ارزیابی طرح‌ها و ایده‌ها و نهایتا عقد قرارداد، مشخص خواهد شد، افزود: این ارتباط تحت هدایت و نظارت مدیریت توسعه محصول و فناوری در زنجیره ارزش شرکت ایران خودرو قرار دارد و مراجعه کنندگان می‌توانند هرگونه مشکل خود را از طریق راه‌های ارتباطی که اطلاع رسانی خواهد شد، با این مدیریت در میان بگذارند.

قائم مقام اجرایی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، گفت: این همایش با تمرکز بر نیازمندی‌های گروه صنعتی ایران خودرو در شش محور کلان فناوری‌های پلتفرمی خودروهای سواری و خودروهای سنگین باری و مسافری، فناوری‌های قوای محرکه و سیستم‌های انتقال خودروهای سواری و سنگین (درون سوز و هیبریدی)، فناوری‌های پلتفرم و قطعات برق و الکترونیک و مخابراتی، فناوری‌های آزمون و صحه‌گذاری، فناوری‌های مواد و روش‌های تولید پیشرفته پلیمری و فلزی و فناوری‌های پشتیبان، برگزار خواهد شد. 

وی ادامه داد: متخصصان و فناوران در رشته های مختلف مهندسی و علوم انسانی می‌توانند متناسب با علاقه خود، از همایش بهره برده و مسیر همراهی خود با گروه صنعتی ایران خودرو را انتخاب و ارتباط موثر برقرار کنند.

پورمجیب با تاکید بر این‌که تمرکز این همایش بر روی فناوری‌های داخل گروه صنعتی است، گفت: در آینده نزدیک همایشی برای عرضه فناوری‌های مورد نیاز در حیطه‌های مذکور برگزار خواهد شد.

گفتنی است، همایش «ظرفیت‌های همکاری شرکت‌ها و نهادهای دانش‌بنیان و گروه صنعتی ایران‌خودرو»، در روزهای ۲۲ و ۲۳ خرداد سال جاری در سالن همایش‌های شرکت ساپکو برگزار می‌شود.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت ایران خودرو خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت گروه صنعتی ایران خودرو دانش بنیان خواهد شد شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۹۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بیش از ۲۰۰ شرکت تولیدکننده و دانش بنیان در کنگره ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی

به گزارش انجمن دکترای علوم آزمایشگاهی تشخیص طبی ایران، شهروز همتی دبیر علمی پانزدهمین کنگره بین المللی و بیست و یکمین کنگره کشوری ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی تشخیص پزشکی ایران در حاشیه برگزاری این کنگره اظهار کرد: کنگره امسال از تاریخ ۱۱ تا ۱۴ اردیبهشت ماه در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود که در این کنگره، ۲۵ محور علمی وجود دارد و ۴۵کارگاه آموزشی برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این کنگره و در بخش نمایشگاهی، بیش از ۲۰۰ شرکت تولید کننده و دانش بنیان حضور دارند .

همتی بیان کرد: هرسال کنگره یک رویکرد اصلی دارد ودر سنوات گذشته رویکرد اصلی کنگره کرونا  هوش مصنوعی بوده است، اما امسال نقش ومحوری کنگره، نقش آزمایشگاه‌ها در نظام سلامت است.

وی ادامه داد: مطالب علمی در کارگاه‌ها براساس نیازسنجی‌ها ارائه می‌شود و پیش بینی می‌شود ۸ هزار نفر از کنگره امسال بازدید کنند و ۳۵۰۰ نفر تاکنون در بخش علمی ثبت نام کرده اند که نسبت به سال گذشته افزایش مخاطب شاهد هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو در واحد صنعتی دانش بنیان چهارمحال و بختیاری
  • حضور بیش از ۲۰۰ شرکت تولیدکننده و دانش بنیان در کنگره ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • عزم هیئت الجزایری برای توسعه همکاری فناورانه با ایران
  • استقبال وزارت صنعت امارات از توسعه همکاری‌ فناوری با ایران
  • نقش دانشگاه امیرکبیر در تحقق شعارهای سال و اقتصاد دانش‌بنیان
  • مهم‌ترین گام‌ توسعه‌ای‌ اکوسیستم فناوری اتصال دانش‌بنیان‌های ایرانی به بازار‌های جهانی است
  • مهم‌ترین گام‌توسعه‌ای‌ اکوسیستم فناوری اتصال دانش‌بنیان‌های ایرانی به بازار‌های جهانی است
  • بازدید رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی از دانش‌بنیان‌های شهرک صنعتی هشتگرد
  • حضور بیش از ۶۵۰ شرکت دانش‌بنیان داخلی و خارجی در نمایشگاه ایران‌هلث ۱۴۰۳
  • ربات صنعتی ایران ساخت با هفت درجه آزادی طراحی شد