Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ علی حاجیلو ظهر دوشنبه در نشست خبری سالروز فتح خرمشهر افزود: برگزاری صبحگاه مشترک و کنگره شهدای عملیات بیت المقدس از جمله برنامه‌های شاخص گرامیداشت سوم خرداد در آذربایجان‌غربی است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب ارتش جمهوری اسلامی دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران و برنامه‌های فرهنگی در سالروز گرامیداشت سوم خرداد در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود، گفت: باید به این مساله توجه شود که بزرگترین تمرکز نیروهای مسلح در عملیات بیت المقدس شکل گرفت و اتحاد عظیمی بین مردم و نیروها شکل گرفت و جزو عملیات بی نظیر در طول تاریخ بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر سرتیپ حاجیلو با بیان اینکه دشمن شکست خورده در عرصه جنگ سخت دنبال عملیات روانی، جنگ نرم و شناختی بر علیه ایران است، یادآور شد: در این شرایط باید دنبال جهاد تبیین بود و با روشنگری و صداقت در معرفی وضعیت تلاش کرد و ذهن جوانان باید نسبت به مسائل موجود آماده باشد.

امیر سرتیپ حاجیلو تاکید کرد: نقش روشنگری رسانه‌ها و فعالان مطبوعاتی در جهاد تبیین بسیار بالاست و فتح خرمشهرها در راه است و ذره‌ای از اهداف خود عقب نخواهیم نشست.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب ارتش جمهوری اسلامی تاکید کرد: در ابتدای انقلاب با شیطنت دشمن و مدیریت بنی صدر رئیس جمهور و فرمانده نیروهای مسلح وقت دنبال اختلاف شدیدی بین نیروهای مسلح بود که با مدیریت و رهبری امام (ره) و رشادت نیروهای مسلح از جمله شهید صیاد شیرازی ره به جای نبردند.

فرمانده منطقه‌ای شمال غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه دشمن شکست خورده در عرصه جنگ سخت دنبال عملیات روانی، جنگ نرم و شناختی بر علیه ایران بوده، بیان کرد: در این شرایط باید دنبال جهاد تبیین بود و با روشنگری و صداقت در معرفی وضعیت تلاش کرد و ذهن جوانان باید نسبت به مسائل موجود آماده باشد.

آذربایجان‌غربی و شمال‌غرب کشور بیش از ١٠٩ شهید تقدیم عملیات بیت المقدس کرده است و این عملیات نماد وحدت بین نیروهای مسلح بود.

کد خبر 5497396

منبع: مهر

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران سوم خرداد فتح خرمشهر بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا گرد و غبار خراسان رضوی آمار کرونا احتکار گرد و خاک اردبیل آلودگی هوا سیدابراهیم رئیسی مشهد نیروهای مسلح شمال غرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۹۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف معلمان پایه ابتدایی گلستان تا خرداد ماه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان مدیر کل آموزش و پرورش استان در نشست خبری به مناسبت هفته گرامیداشت معلم از تعیین تکلیف معلمان پایه ابتدایی تا خرداد ماه خبر داد.
////////////////
بمناسبت فرا رسیدن هفته گرامیداشت مقام معلم در مراسمی از معلمان و اعضای انجمن اولیای مدارس آزادشهر قدردانی شد.
/////////////////
رحمان قاضی لر شهردار بندرترکمن گفت : در اجرای طرح آسفالت معابر شهری ، امسال سیزده هزار تن آسفالت برای این شهر در نظر گرفته شده و در مرحله اول محله قدیمی استقبال آسفالت خواهد شد.
/////////////////
جلال الدین تاج پور مدیر  آموزش و پرورش کلاله در نشستی خبری گفت : در این شهرستان هم اکنون ۱۲ فضای آموزشی در حال ساخت داریم که تا اول مهر ۳ واحد آن به بهره برداری می رسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ارتش یمن لحظه حمله به کشتی اسرائیلی را منتشر کرد+فیلم
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته گرامیداشت مقام معلم در آذربایجان غربی برگزار می‌شود
  • تعیین تکلیف معلمان پایه ابتدایی گلستان تا خرداد ماه
  • آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس و مشاور برگزار شد
  • کسی نمی‌تواند نام «خلیج فارس» را جعل کند
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • چین در «ایندو-پاسفیک» راهبرد «قورباغه آب‌پز» را دنبال می‌کند
  • استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است
  • وضعیت چاپ و نشر علوم دریایی مطلوب است