Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-05@03:39:04 GMT

بازی تیم ملی ایران مقابل کانادا لغو شد؟

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۶۹۳۴۲

بازی تیم ملی ایران مقابل کانادا لغو شد؟

مدیر تیم ملی فوتبال گفت: هنوز برنامه بازی‌های تدارکاتی تیم ملی فوتبال مشخص نیست و در حال بررسی هستیم.

به گزارش مشرق، حمید استیلی در مورد آخرین وضعیت برنامه تیم ملی پس از لغو بازی اکوادور اظهار داشت: هنوز حریف جدیدی انتخاب نشده، اما با گزینه‌هایی در حال مذاکره هستیم. نمی‌توانیم نام ببریم چون همه چیز خراب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز در مورد برنامه‌ سفر به کانادا بحث و بررسی کردیم، اما هنوز هیچ کدام قطعی نشده است.

وی در مورد اینکه جه زمانی لژیونرها اضافه می‌شوند و تیم ملی به ترکیه می‌رود، گفت: هنوز زمانی برای رفتن به ترکیه قطعی نشده است. یک سری بازیکنان لیگ‌هایشان تمام شده و باید زودتر خودشان را به تیم ملی معرفی کنند. در مورد لیگ خودمان هم با صحبتی که با سهیل مهدی داشتیم، امکان این وجود ندارد که بازی‌ها یک مقدار جابجا شوند. در این زمینه سعی کردیم از مربیان کمک بگیریم. با آنها صحبت کردیم تا اگر یک زمانی مشخص شد که برای گرفتن ویزا به کشور ترکیه برویم، همکاری و ارتباط داشته باشند.

وی در مورد اینکه صحبت‌هایی می‌شود که شاید بازی با کانادا هم لغو شد گفت: ‌هنوز چیزی مشخص نیست. امروز در همین مورد صحبت کردیم و چیزی به قطعیت نرسیده است.

مدیر تیم ملی فوتبال در مورد اینکه به نظر شما مشکل کجاست،  عنوان کرد: دبیر کل و یا سرپرست فدراسیون باید در این مورد صحبت کنند.

استیلی در مورد اینکه آیا مشکلی برای دریافت ویزای کانادا دارید گفت: خیر، آنها یک زمانی را برای دریافت ویزا به ما اعلام کردند.

وی در مورد اختلاف درآمدی که برای بازی با کانادا عنوان می‌شود، گفت: آیا در این ۱۰ سال ما توانسته‌ایم از بازی‌های دوستانه پولی را دریافت کنیم؟ همیشه پول داده‌ایم یا گرفته‌ایم؟

مدیر تیم ملی فوتبال در مورد اینکه آیا با نیوزیلند هم در حال مذاکره هستید یا خیر، گفت: خیر، قبلا مذاکره کرده بودیم اما اسکوچیچ چون موافقت نکرد این موضوع منتفی شد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی اکوادور سنگال حمید استیلی دیدار دوستانه خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت تیم ملی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۹۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتصاد کانادا غافلگیر شد

کانادا با کاهش صادرات طلا در ماه مارس، با کسری تجاری غافلگیرکننده مواجه شد و این انتظارات را تقویت کرده است که بانک مرکزی کانادا دلایل بیشتری برای کاهش هزینه‌های استقراض در ماه ژوئن داشته باشد.

به گزارش ایسنا، داده‌ها نشان داد که کانادا در ماه مارس کسری تجاری غیرمنتظره‌ای به میزان ۲.۲۸ میلیارد دلار کانادا (۱.۶۶ میلیارد دلار) ثبت کرد که بزرگترین کسری در ۹ ماه گذشته بود، زیرا صادرات سریع‌تر از واردات کاهش یافت.

اداره آمار کانادا اعلام کرد که کل صادرات در ماه مارس ۵.۳ درصد کاهش یافت که عمدتاً به دلیل کاهش صادرات طلای خام از بالاترین رکورد در ماه فوریه بود، در حالی که واردات ۱.۲ درصد کاهش یافت که به دلیل تجهیزات الکترونیکی و سنگ‌های فلزی و مواد معدنی غیرفلزی بود.

تحلیلگران شرکت کننده در نظرسنجی رویترز مازاد تجاری ۱.۵۰ میلیارد دلار کانادا را در ماه پیش‌بینی کرده بودند. داده‌ها نشان داد که اقتصاد کانادا پس از رشد کمتر از حد انتظار در فوریه، احتمالاً در ماه مارس متوقف شده است که نشانه‌ای از کاهش سرعت است که انتظارات را تقویت می‌کند که بانک کانادا دلیل بیشتری برای کاهش هزینه‌های استقراض در ژوئن داشته باشد.

بانک کانادا از جولای گذشته نرخ بهره را نزدیک به بالاترین حد در ۲۳ سال گذشته یعنی پنج درصد نگه داشته است، اما انتظار می‌رود که اولین کاهش ۲۵ واحدی نرخ بهره به دلیل کاهش تورم نزدیک شود.

کاهش صادرات در ماه مارس با کاهش در ۹ بخش از ۱۱ محصول صادراتی، به سریع‌ترین نرخ از فوریه ۲۰۲۳ رسیده است. صادرات محصولات معدنی فلزی و غیرفلزی که شامل زیرشاخه طلا می شود، در ماه مارس ۱۷.۴ درصد کاهش یافت. نفت خام پنجمین کاهش خود را در شش ماه گذشته به ثبت رساند و به کاهش صادرات محصولات انرژی در ماه مارس کمک کرد.

کاهش واردات نیز گسترده بود و هفت بخش از ۱۱ محصول کاهش را ثبت کردند. اداره آمار کانادا عنوان کرد که واردات تجهیزات و قطعات الکترونیکی و الکتریکی در ماه مارس ۸.۱ درصد کاهش یافت، در حالی که سنگ‌های فلزی و مواد معدنی غیرفلزی با ۲۹.۲ درصد کاهش به ۱.۳ میلیارد دلار در ماه مارس رسید که پایین‌ترین میزان از سپتامبر ۲۰۲۱ است.

طبق گزارش رویترز، از نظر حجمی، کل صادرات در ماه مارس ۴.۷ درصد کاهش یافت، در حالی که کل واردات ۱.۲ درصد کاهش یافت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • پیش بازی لیورپول - تاتنهام؛ تنها یک دلیل کافیست
  • تظاهرات ضدصهیونیستی در دانشگاه‌های کانادا + فیلم
  • تشکیل زنجیره انسانی دانشجویان دانشگاه تورنتو و کانادا برای محافظت از چادر‌های همبستگی مقابل پلیس (فیلم)
  • پلیس کانادا سه هندی را به اتهام قتل رهبر سیک‌ها بازداشت کرد
  • اقتصاد کانادا غافلگیر شد
  • ایران خودرو دوباره فوتبالی شد
  • واترپلو قهرمانی جوانان جهان؛ همگروهی ایران با چین و کانادا
  • گام به گام تا ویزای توریستی کانادا
  • قدردانی کودکان غزه از تحصن ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکا و کانادا