Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، داود سیدعباسی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس در هفته بیست و نهم لیگ برتر، اظهار داشت:‌ پرسپولیس تیم بسیار قدرتمندی است که در سال‌های اخیر نتایج خوبی گرفته و می‌توانم بگویم که آنها شخصیت قهرمانی دارد.آنها در شرایطی که نایب قهرمان لیگ هستند،خود را یک ناکام می‌دانند و نشان دهنده شخصیت بالای این تیم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:  از روز اولی که به شهر خودرو آمدم، گفتم که فشار زیادی روی ما نیست چرا که باید عملیات غیرممکنی را  ممکن می‌ساختیم. خیلی‌ها فکر می‌کردند که خیلی زود تکلیف ما یکسره می‌شود اما عملکرد خوبی با این بازیکنان داشتیم و باید از آنها دفاع کنم. ما از نظر امتیازگیری به حقمان نرسیدیم و از طرفی بدشانسی هم دست بردار ما نبود. از نظر فوتبالی هم فوتبال روی خوبش را به ما نشان نداد. بازیکنان ما هر چه در توان داشتند گذاشتند.

سرمربی شهر خودرو اضافه کرد: مقابل تیم پرسپولیس با انگیزه‌های خاص خودمان بازی می‌کنیم. تیم جوان و سختکوشی داریم و جلوی پرسپولیس بازی خوبی انجام خواهیم داد. 

سیدعباسی درباره اینکه آیا به بقا در لیگ امیدوار هستید یا خیر،‌ گفت: رویایی فکر نمی‌کنیم و بازی به بازی جلو می‌رویم. ما حتی به بازی آخر فکر نمی‌کنیم و تنها تمرکز ما روی بازی فردا با پرسپولیس است.

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو در خصوص اتفاقات تبریز گفت: جای تاسف دارد که چنین اتفاقاتی را شاهد هستیم. به نظرم مقصر این اتفاقات برنامه‌ریزی غلط و اشتباه است. باید قبول کنیم که از فوتبال روز دنیا عقب افتادیم و چنین اتفاقاتی باعث می‌شود که شاهد حذف تیم های پرسپولیس و استقلال از لیگ قهرمانان باشیم. ما هم تجربه چنین اتفاقاتی را داریم.

وی در مورد بازیکنان غایب تیمش مقابل پرسپولیس تصریح کرد: علی طاهران و مرتضی حسین‌زاده را فردا ما را مقابل پرسپولیس همراهی نخواهد کرد.

تیم فوتبال پرسپولیس که برای رسیدن به نایب قهرمانی در لیگ برتر تلاش می کند فردا شب در ورزشگاه آزادی میزبان شهرخودرو است. پرسپولیس هم اکنون با ۵۴ امتیار (بدون احتساب بازی با تراکتور) در رده سوم قرار دارد و شهرخودرو نیز با ۱۶ امتیاز در قعرجدول است.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس پرسپولیس داود سید عباسی شهر خودرو مشهد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس پرسپولیس باشگاه پرسپولیس پرسپولیس شهر خودرو مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۹۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخراج سروش رفیعی مقابل نساجی درست بود؟

کارشناس داوری فوتبال کشورمان تصمیمات مهم داور دیدار نساجی - پرسپولیس را تأیید کرد.

نادر جعفری درباره قضاوت موعود بنیادی‌فر در دیدار تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و پرسپولیس که به برتری 2 بر یک پرسپولیس انجامید، صحبت کرد.

نادر جعفری به تسنیم گفت:

با توجه به قضاوت‌های بین‌المللی، بنیادی‌فر به اعتمادبه‌نفس مطلوبی رسیده است و مسابقه را به‌خوبی کنترل کرد.

وی در مورد اخراج سروش رفیعی از زمین مسابقه خاطرنشان کرد:

هر دو کارت رفیعی کاملاً درست بود. هافبک پرسپولیس اخطار اول را به‌خاطر بی‌پروایی دریافت کرد و کارت زرد دوم او به دلیل قطع حمله مؤثر حریف بود.

کارشناس داوری فوتبال ایران درباره برخورد توپ به دست مدافع نساجی در دقیقه 47 در محوطه جریمه این تیم تصریح کرد:

به نظرم این صحنه اصلاً خطا نبود. داور در یک صحنه تا دروازه پرسپولیس جلو رفت و بابت اتلاف وقت به علیرضا بیرانوند تذکر داد. اگر دروازه‌بان وقت تلف می‌کند، باید به او کارت زرد نشان داد.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • تیم «امین حزباوی» مربی نایب قهرمان جام جهانی را می‌خواهد
  • شانس قهرمانی تراکتور از بین رفت/ کورسوی رسیدن به نایب قهرمانی
  • اخراج سروش رفیعی مقابل نساجی درست بود؟
  • گل اول پرسپولیس به نساجی + فیلم
  • ناکامی ایتالیا در سال 2002 و قهرمانی در جام جهانی 2006 به روایت کارتون / انیمیشن
  • از افشین پیروانی بپرسید اوسمار بماند یا نه | او برای نیم‌فصل بهترین گزینه بود
  • گیتی‌پسند میزبان ماراتن نایب‌قهرمانی
  • هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس مقابل تیم شهر خسته، استقلال میزبان حریف پرنوسان
  • فوتبال از دریچه فان؛ اگر ساسولو همیشه مقابل اینتر بازی می کرد
  • ناکامی بزرگ بلوگرانا؛ بارسلونا فصل را بدون جام به پایان می‌رساند!