Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار بهادر اسماعیلی گفت: خبری مبنی بر احتکار آرد در یکی از کارخانه‌ها در شهرک شکوهیه قم گزارش شد که مأموران نیروی انتظامی به همراه بازرسان سازمان جهاد کشاورزی استان قم و با هماهنگی دستگاه قضا به محل مذکور اعزام شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم گفت: در بازرسی‌های صورت گرفته از این انبار، تعداد ۵۰ کیسه آرد یارانه‌ای ۴۰ کیلویی از نوع عرضه خارج از شبکه کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: در مأموریتی دیگر با تلاش‌های مأموران کلانتری ۲۰ فاطمی؛ در بازرسی از یک انبار در حدود حدود ۲ تن و ۹۲۰ کیلوگرم آرد یارانه‌ای کشف شد.

اسماعیلی با بیان اینکه در این ۲ مأموریت ۲ نفر متهم دستگیر شدند گفت: برای خاطیان، پرونده تشکیل شد و این افراد جهت انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان قم شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم از شهروندان قمی خواست تا گزارش‌ها و اطلاعات خود از دپوی کالا را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ اطلاع دهند تا در اسرع وقت نسبت به پیگیری و برخورد قانونی با متخلفان اقدام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آرد یارانه ای احتکار استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۹۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرز پخت ۵۰ کیلو چلو خورشت زبان گاومیش توسط آشپز هندی (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طرز پخت سنتی و جالب آبگوشت مرغ (فیلم) طرز پخت یک غذای خوشمزه با یک کیلوگرم سنگدان مرغ (فیلم) طرز پخت مرغ و اردک محلی در روستا (فیلم)

دیگر خبرها

  • طرز پخت پاچه گاو توسط سه پدربزرگ هفتاد ساله هندی (فیلم)
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • قیمت جدید گوشت و مرغ دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • علت افزایش قیمت برنج ایرانی مشخص شد
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد
  • کشف بیش از ۲۵ کیلوگرم هروئین و شیشه
  • پخت ۱۰ کیلو چلو میگو توسط آشپز مشهور هندی (فیلم)
  • طرز پخت ۵۰ کیلو چلو خورشت زبان گاومیش توسط آشپز هندی (فیلم)