Web Analytics Made Easy - Statcounter

در فاصله دو بازی مانده به پایان فصل یک شایعه مهم در مورد سمت چپ استقلال به راه افتاده است و همین موضوع سوژه 60 ثانیه استقلال رسانه طرفداری با اجرای فرزام محمدعلیها بود

ممکن است جعفر سلمانی با پایان فصل دوباره به فوتبال اروپا برگردد و به همین دلیل احتمال دارد آبی ها با بازگشت محمد نادری موافقت کنند.

به گزارش طرفداری، از چند هفته پیش شایعاتی در مورد ابراز تمایل محمد نادری برای بازگشت به استقلال مطرح شده است، این در حالی است که آبی ها در پست دفاع و بال چپ جعفر سلمانی و ابوالفضل جلالی را در اختیار دارند و طبیعتا در این پست نیازی به جذب بازیکن ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین اینطور شایعه شده جعفر سلمانی برای رسیدن به پیراهن تیم ملی در آستانه جام جهانی قصد دارد فصل بعد به فوتبال اروپا برگردد و در صورت جدایی او، آبی ها برای بازگرداندن محمد نادری اقدام خواهند کرد.

البته به طور قطع استقلال در صورت صدور اجازه جدایی سلمانی، مبلغی را به عنوان رضایتنامه دریافت خواهد کرد و جدایی او برای آبی ها درآمدزایی به همراه دارد.

محمد نادری در لیگ بیستم در استقلال بازی می کرد و عملکرد خوبی داشت اما او در پایان فصل با باشگاه آلتای اسپور ترکیه قرارداد امضا کرد و حالا او دوباره قصد بازگشت به این تیم را دارد.

 

 

اخبار داغ 

اتهام جادوگری به سرمربی مس کرمان / فیلم گل دوم مهدی طارمی به توندلا (پورتو 3-1 توندلا) هواداران رئال مادرید خواهان بازگشت کریستیانو رونالدو زلاتان ابراهیموویچ و رهبری هواداران میلان پس از قهرمانی در سری آ / فیلم

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: محمد نادری آبی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۹۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست؛ پیامی داری، منتشر کن

یاسین سلمانی، بازیکن پرسپولیس در حالی مدعی دریافت پیشنهاد مالی چشمگیر از باشگاه استقلال شده است که استقلالی‌ها مدعی هستند بالاترین پولی که به این بازیکن پیشنهاد کرده‌اند، ۸ میلیارد تومان بوده است.

به گزارش ایسنا، یاسین سلمانی، بازیکن جوان پرسپولیس که به دلیل آسیب دیدگی شانس همراهی این تیم در فصل جاری را از دست داد، جمعه شب در یک برنامه تلویزیونی مدعی شد قبل از عقد قرارداد با پرسپولیس، پیشنهاد مالی بهتری از استقلال داشت اما با این که استقلال پول به مراتب بیش‌تری می‌داد، پرسپولیس را انتخاب کرد.

اما در واکنش به این ادعای یاسین سلمانی، یکی از مدیران استقلال مدعی شد این باشگاه در فصل نقل و انتقالات، بالاترین مبلغی که به یاسین سلمانی پیشنهاد کرد، ۸ میلیارد تومان بود.

این مدیر باشگاه استقلال به خبرنگار ایسنا گفت: اگر یاسین سلمانی، ویس یا پیامی از باشگاه استقلال دارد که شخصی از مدیران این باشگاه به او مبلغی بالاتر از ۸ میلیارد پیشنهاد کرده، لطفا این سند را منتشر کند. باشگاه استقلال فقط در یک مقطع پیشنهاد جذب این بازیکن را به مدیر برنامه‌اش ارائه کرد و بالاترین پیشنهادی هم که به او دادیم، ۸ میلیارد تومان بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • ستاره پرسپولیس ادعایش در تلویزیون را ثابت کند
  • استقلال به ستاره پرسپولیس: با مدرک حرفت را ثابت کن!
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست
  • باشگاه استقلال جواب یاسین سلمانی را داد؛ ویس یا سند داری، منتشر کن!
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست؛ پیامی داری، منتشر کن
  • اندازه‌گیری قند خون با گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد
  • اندازه‌گیری قند خون با ساعت گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد
  • آمادگی‌ چپ‌پای تراکتور چالش جدی ذوب آهن!
  • خرید و فروش استقلال و پرسپولیس در چه زمانی امکان‌پذیر است؟