Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@04:13:31 GMT

آتش سوزی مرگبار یک نجاری در مرتضی‌گرد تهران

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۶۹۴۳۴

آتش سوزی مرگبار یک نجاری در مرتضی‌گرد تهران

به گزارش تابناک، سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از جانباختن یک تن در حریق کارگاه نجاری خبر داد.

درباره وقوع این حادثه و خسارت جانی ناشی از آن گفت: در ساعت ۱۲:۴۳ روز جاری یک مورد حادثه آتش‌سوزی در کارگاه نجاری و چوب بری، در منطقه مرتضی‌گرد، خیابان تختی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اطلاع داده شد که درپی آن بلافاصله سه ایستگاه به همراه امکانات کامل به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: آتش‌نشانان به محض رسیدن به محل مشاهده کردند که حادثه در یک ساختمان سه طبقه رخ داده و کانون آن طبقه همکف این ساختمان بود که به کارگاه نجاری و چوب‌بری تبدیل شده و حدود ۱۵۰ مترمربع مساحت داشت. این محل مملو از مواد قابل اشتعال و کاملا شعله ور بود. دو طبقه بالایی ساختمان هم کاربری مسکونی داشت.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران اظهارکرد:‌ در راه پله ها نیز الوار و چوب گذاشته شده بود که آتش و دود از طریق همین چیدمان به طبقات بالایی نیز سرایت کرده بود. تقریبا بخش زیادی از ساختمان شعله‌ور بود و اطلاعات اولیه حاکی از آن بود که افرادی در طبقات بالایی محبوس هستند.

 

به گفته وی، آتش‌نشانان در اقدامات اولیه همزمان با خاموش کردن آتش به طبقات بالایی رفته و دو تن را که در طبقات بالایی محبوس بودند خارج کردند. این افراد یک خانم حدودا ۶۵ ساله که سوختگی به نسبت شدیدی داشت و آثار دودگرفتگی نیز در این فرد دیده می‌شد و یک آقای حدودا پنجاه ساله بود که به تایید عوامل اورژانس خانم ۶۵ ساله جان خود را از دست داده بود.

ملکی ادامه داد: مرد پنجاه ساله زنده خارج شد و به عوامل اورژانس تحویل داده شد. در حال حاضر حریق خاموش شده و آتش‌نشانان در حال ایمن سازی محل هستند. پس از ایمن سازی کامل آتش‌نشانان محل حادثه را به مالکان و مسئولان حاضر در صحنه تحویل خواهند داد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: یارانه ارز 4200 تومانی سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران سید جلال ملکی آتش سوزی سخنگوی آتش نشانی تهران یارانه ارز 4200 تومانی سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران طبقات بالایی آتش نشانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۹۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ آتش سوزی انبار لاستیک در جنوب تهران

آتش سوزی گسترده در انبار ۵۰۰ متری یک مجتمع در خیابان شهید رجایی تهران، عصر پنج شنبه ( ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) رخ داد و ماموران پنج ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی در هتلِ محل اسکانِ بی‌خانمان‌ها در جنوب برزیل
  • مهار آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • عکس/ آتش سوزی انبار لاستیک در جنوب تهران
  • سقوط مرگبار مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • سقوط مرگبار یک مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • کمک رسانی آتش نشانان تهرانی در مناطق سیل زده بلوچستان ادامه دارد | باز شدن مسیر ۸ روستا بعد از یک هفته