Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در خصوص انتقال مصدومین حادثه ریزش یکی از برج های دو قلو ساختمان متروپل آبادان به بیمارستان های اهواز اعلام آماده باش کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، حبیب حی بر معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز ساعتی قبل در خصوص پذیرش مصدومین حادثه ریزش یکی از برج های دو قلو متروپل آبادان با ابلاغ نامه‌ای به بیمارستانهای گلستان، رازی، امام خمینی(ره)، طالقانی و سینا اهواز آماده باش اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام سید نادر نقیبی رییس اورژانس پیس بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان از زمان اطلاع رسانی وقوع حادثه تا کنون  ۱۵ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس در محل حادثه مستقر و در حال امداد رسانی هستند. همچنین ۳۰ دستگاه آمبولانس از استان درخواست شده و چهار بالگرد امداد و اورژانس در فرودگاه آبادان مستقر شده اند.

همچنین فرهنگ کره بندی رییس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در این خصوص با اشاره به اعزام تیم ارزیاب به محل حاثه، اظهار کرد: ۲۰ دستگاه آمبولانس، سه دستگاه اتوبوس و یک فروند بالگرد و نیروهای ستادی اورژانس اهواز به محل حادثه اعزام شده‌اند.

لازم به ذکر است که تیم های امداد رسانی از چهار شهر معین خرمشهر، شادگان، ماهشهر و اهواز در محل حادثه مشغول آوار برداری هستند، سیستم برق و گاز منطقه نیز قطع شده است./انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا اهواز درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز مصدومین حادثه بیمارستان امام خمینی دانشگاه علوم پزشکی آبادان آمبولانس بالگرد برق گاز حادثه مصدومین دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۹۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم تبریز ۸ نفر را مصدوم کرد

به گزارش خبرنگار مهر، وحید شادی نیا در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ظهر امروز حادثه انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم بعد از عوارضی بستان آباد به سمت تبریز، بعد از تونل شیبلی به دیسپچ مرکز ارتباطات اورژانس استان اعلام و چهار دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه که در اثر انحراف رخ داد ۸ نفر مصدوم در پی داشت، مصدومین بعد از انجام اقدامات اولیه درمانی، چهار نفر از آنها به بیمارستان بستان آباد و چهار نفر بعدی به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز منتقل شدند.

کد خبر 6094569

دیگر خبرها

  • انحراف مینی بوس در تبریز هشت نفر را راهی بیمارستان کرد
  • انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم تبریز ۸ نفر را مصدوم کرد
  • حادثه در ایستگاه راه‌آهن اهواز | ۴ نفر مصدوم شدند
  • زخمی شدن ۴ نفر در برخورد دیزل قطار با واگن در اهواز
  • ۵ مصدوم در پی انحراف از جاده خودرو در محور آبادان به اهواز
  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز
  • تمامی مصدومان حادثه واژگونی مینی‌بوس کارگران کاشمر از بیمارستان مرخص شدند
  • امداد رسانی به مصدومان واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر به شادمهر
  • جزییات حادثه واژگونی اتوبوس در اتوبان زنجان
  • یک‌ کشته و ۲۳ مصدوم در واژگونی اتوبوس در قزوین