Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه فنی و حرفه‌ای با همکاری دانشگاه فرهنگیان، تربیت ۴۰ هزار دبیر فنی موردنیاز آموزش و پرورش را عهده‌دار شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عرفان خسرویان، رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای روز اول خردادماه ۱۴۰۱، با رضامراد صحرایی، رئیس دانشگاه فرهنگیان دیدار و گفتگو کرد. پس از این دیدار، تفاهم‌نامه‌ای بین دانشگاه فنی و حرفه‌ای و دانشگاه فرهنگیان منعقد گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تربیت ۴۰ هزار دبیر فنی توسط دانشگاه فنی و حرفه‌ای از موارد مندرج در تفاهم‌نامه مذکور است. همچنین، طی این تفاهم‌نامه دانشجویان مستعد دانشگاه فنی و حرفه‌ای نیز بورسیه سال آخر خواهند شد.

گفتنی است وزارت آموزش و پرورش سالانه به بیش از ۱۹۰ هزار دبیر نیازمند است که از این تعداد، تنها ۱۲۰ هزار دبیر تأمین نیرو می‌شود و دانشگاه فنی و حرفه‌ای آموزش و تأمین بخش اعظمی از مابقی نیروی انسانی موردنیاز آموزش و پرورش در کسوت دبیر فنی را عهده‌دار شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه فنی و حرفه ای بورسیه تفاهم نامه اموزش و پرورش دانشگاه فرهنگیان دانشگاه فنی و حرفه ای هزار دبیر دبیر فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۹۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم‌نامه همکاری کردستان با اتاق‌های مشترک ایران و ۷ کشور خارجی

به گزارش خبرگزاری مهر، علی نوری اظهار کرد: تفاهم نامه همکاری اقتصادی بین استان کردستان با اتاق‌های مشترک ایران و چهار کشور خارجی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (اکسپو) منعقد شد.

وی گفت: برپایی نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران فرصت مغتنمی برای تقویت فعالیت‌های اقتصادی به ویژه صادرات با معرفی هرچه بیشتر ظرفیت‌های موجود کشور و به تبع استان در این عرصه بود.

وی اضافه کرد: تیم اقتصادی استانداری کردستان با همراهی بخش خصوصی به ویژه اتاق بازرگانی سنندج در این نمایشگاه ظرفیت‌های استان در بخش‌های مختلف به ویژه کشاورزی، صنعت و معدن و گردشگری را به هیأت‌های تجاری معرفی کردند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان گفت: افزون بر انعقاد تفاهم نامه در چند روز برپایی این نمایشگاه با مسئولان کشوری هم دیدارهایی داشتیم و در آن به بیان نیازها و مطالبات و استعدادهای استان پرداختیم.

کد خبر 6094981

دیگر خبرها

  • آزمون استخدامی مربیان و معلمان امور پرورشی و تربیتی در گیلان
  • نخستین آیین نامه اجرایی سند تحول آموزش و پرورش پس از ۱۲ سال تصویب شد
  • روز پر اتفاق اتاق تبریز در نمایشگاه ایران اکسپو
  • تفاهم‌نامه همکاری کردستان با اتاق‌های مشترک ایران و ۷ کشور خارجی
  • امضای تفاهم نامه چاپ شناسنامه مکانیزه در اصفهان
  • پرورش پلیس تخصصی برای بخش‌های گوناگون امنیت
  • برگزاری جشن بزرگ دبیران جوان در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به مناسبت روز معلم
  • تفاهم‌ نامه ساخت مدرسه ۶ کلاسه خیرساز در تالش امضا شد
  • تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان به طرح‌های راهداری بوشهر
  • تأمین ۱۰۰۰ میلیارد تومان برای توسعه فضای آموزشی بوشهر