Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرارو: رضا عنایتی، سرمربی تیم فوتبال هوادار در آستانه دیدار تیمش با گل‌گهر سیرجان از اختلافات میان امیر قلعه‌نویی و فرهاد مجیدی گفت.
به گزارش فرارو، سرمربی هوادار در پاسخ به اینکه از معدود استقلالی‌هایی‌ است که هم با فرهاد مجیدی و هم با امیر قلعه‌نویی رابطه خوبی دارد، در رابطه با این موضوع گفت: نمی دانم خوب یا بد اما یک یک اخلاقی دارم که هیچ موقع هیچ چیزی را به دل نمی‌گیرم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید در لحظه کمی بابت بعضی موضوعات عصبانی شوم، ‌اما سعی می‌کنم زود فراموشش کنم، چونکه دایره زندگی آنقدر کوتاه و کوچک است که در جاهای مختلف به هم می رسیم.

عنایتی صحبت هایش را اینگونه ادامه داد: امیر قلعه نویی برای من عزیز است و خودش می داند که ارادت خیلی خاصی به او دارم. وقتی شما پرافتخار می‌شوید و تمام کارهایتان با برنامه است، آدم‌ها را به سمت خودت جذب می‌کنی. از آن طرف نیز من با فرهاد مجیدی هم بازی بوده ایم. او امسال کار بسیار بزرگی انجام داد. بعد از سالها که هواداران استقلال منتظر قهرمانی بودند، این جام خیلی به موقع به دست آمد. به مجیدی و هواداران خوب استقلال تبریک می‌گویم و امیدوارم این تنشی که بین دوستان پیشکسوتان ما است، سریع رفع شود. در مصاحبه‌های قبلی‌ام هم گفتم وقتی می‌خواهید جایی را ویران کنید باید پی آن را بزنید؛ یعنی باید بدانید کجا را در تیررس قرار بدهید. تنها چیزی که می‌توانست استقلال را از جام دور کند همین اختلافات بود.

او گفت: دوستانی که می‌خواستند در سالهای گذشته به استقلال ضربه بزنند، موفق شدند و بین امیر قلعه‌نویی و باشگاه استقلال اختلاف ایجاد کردند. امیدوارم هرچه زودتر اختلافات حل شود که مطمئنم که حل خواهد شد. رقابت همیشه وجود دارد، ولی این رفاقت‌هاست که می‌ماند و امیدوارم در همه جای لیگ این اتفاق رخ بدهد.

 

منبع: فرارو

کلیدواژه: فرهاد مجیدی امیر قلعه نویی رضا عنایتی امیر قلعه نویی فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۹۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره شمس آذر علیه تیم رضا عنایتی

به گزارش "ورزش سه"، فراز امامعلی که به‌عنوان جانشین در بازی مقابل استقلال از سوی سعید دقیقی به کار گرفته شد، در دقایق کوتاه حضورش توانست مقابل این حریف در استادیوم آزادی گلزنی کند.

او که جزء باتجربه‌ترین بازیکنان شمس آذر در این فصل محسوب می‌شود و حضور در چند تیم لیگ برتری را در کارنامه دارد، بعد از گلزنی مقابل استقلال اکنون آماده تکرار این اتفاق برابر تیم اسبق خود است.

امامعلی در این فصل موفق شده دو گل برای شمس آذر به ثمر برساند و اکنون در هفته‌های کوتاه باقی‌مانده تا پایان لیگ، شاید جدال با پیکان بهترین فرصت برای این بازیکن برای افزایش تعداد گل‌هایش محسوب شود.

شمس آذر بعد از جدایی رحمان جعفری به‌عنوان برترین گلزن خود، اکنون عیسی مرادی و فراز امامعلی را به‌عنوان مهره‌های اصلی تهاجمی خود در اختیار دارد و باید دید آنها در ادامه فصل چه شرایطی را دنبال خواهند کرد و آیا قادر به تکرار گلزنی و جلب اعتماد سعید دقیقی خواهند بود یا خیر.

دیگر خبرها

  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • دستیار سرشناس قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی قلعه نویی جدا شد
  • جدایی دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی
  • قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام 2 لژیونر
  • تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار
  • ببینید | اعتراف عادل فردوسی‌پور به اشتباه خود در برابر امیر قلعه‌نویی
  • ستاره شمس آذر علیه تیم رضا عنایتی
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است