Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن موسوی نقاش خوزستانی گفت: هر اندازه پیرامون آزادسازی خرمشهر در قالب آثار هنری کار انجام شود باز هم جا برای کار کردن وجود دارد، چون فعالیت در این حوزه به معضل تکرار گرفتار نخواهد آمد.

محسن موسوی نقاش، خوشنویس و مجسمه ساز در گفتگو با دانشجو با بیان اینکه کارگاه «روایت یاران» گوشه‌ای از رشادت‌های که برای آزادسازی خرمشهر رخ داد را روایت می‌کند، اظهار کرد: شخصیت‌هایی نظیر شهید جهان آرا ستاره‌های درخشان تاریخ این سرزمین هستند که با ایثار و شجاعت نامشان گره خورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین آزادسازی خرمشهر افتخاری دیگر است که هیچگاه حرف زدن پیرامون آن تکراری نخواهد شد.

وی افزود: به شخصه کار کردن درباره موضوعاتی، چون آزادسازی خرمشهر یا شهید جهان آرا را بسیار دوست دارم، چون آن را نوعی ادای دین نسبت به شهدا مید انم برای همین هر گاه فرصتی پیش آید در کارگاه‌هایی که محوریت آن چنین موضوعاتی است شرکت خواهم کرد.

این هنرمند تاکید کرد: برای اینکه جوانان و نوجوانان بتوانند آنچه در آزادسازی خرمشهر رخ داده را درک کنند رسانه به ویژه رادیو و تلویزیون می‌تواند نقش بسیار مهمی ایفا کند، چون کارکرد و قدرتش بیش از دیگر رسانه‌ها است البته هنر‌های نظیر نقاشی هم کارکرد خود را دارد، اما جذب مخاطب آن به واسطه تولیدات نمایشی بسیار بیشتر است.

موسوی تاکید کرد: پرداختن به موضوعاتی نظیر آزادسازی خرمشهر جزء واجبات است، چون جوانان این مرز و بوم با زبان هنر بیشتر جذب موضوع خواهند شد. این اتفاقی است که همه دنیا امروز به نوعی مد نظر قرار داده و برای پیشبرد اهداف خود از هنر بهره می‌برند، اما متاسفانه ما در این زمینه کم کار هستیم.

وی در پایان بیان کرد: اتفاقاتی که در شهر‌های مختلف ایران رخ می‌دهد باید در رسانه ملی نمود داشته باشد به ویژه کار‌هایی که رویکرد هنری دارند می‌بایست به صورت جدی حمایت شود، زیرا هنرمندان شهرستانی متاسفانه کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد برای همین بسیاری از استعداد‌های کشورمان ناشناخته باقی می‌مانند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نقاش خرمشهر هنرهای تجسمی آزادسازی خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۹۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادسازی یک عقاب در ارتفاعات کوهستانی شاهو + فیلم

جمعی از فعالین محیط زیست در کردستان از شهر‌های کامیاران، دهگلان، سقز، جوانرود و سنندج با همراهی مردم روستای دیوزناو یک عقاب ر ا که زخمی شده بود پس از درمان در ارتفاعات کوهستانی شاهو آزاد کردند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • کامیابی‌نیا: پیروزی در ۶ بازی باقی‌مانده نشدنی نیست
  • رسانه های غربی می خواهند پیروان اهل‌بیت را خشونت‌طلب معرفی کنند
  • آزادسازی یک عقاب در ارتفاعات کوهستانی شاهو + فیلم
  • معرفی برگزیدگان هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه
  • «از خارجی‌ها همه جا» تا «بنی آدم اعضای یک پیکرند» در دوسالانه هنر ونیز
  • عکس | مدیرارتباطات شرکت فرهنگی ورزشی سایپا معرفی شد
  • تولید اثر فاخر سینمایی از زندگی محیط بان شهید «هوشنگ نصیری»
  • ۸۰۰ هزار نفر گواهی حفظ را در طرح «زندگی با آیه‌ها» دریافت کردند
  • صدور گواهی حفظ قرآن برای ۸۰۰ هزار نفر از شرکت‌کنندگان در طرح «زندگی با آیه‌ها»
  • ترجمه «قلمروزدایی علم و دین» روانه بازار نشر شد