Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-30@01:26:28 GMT

پرسپولیس برنده پرونده شکایت النصر شد

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۶۹۹۷۱

پرسپولیس برنده پرونده شکایت النصر شد

آفتاب‌‌نیوز :

پس از پیگیری‌های چند ساله باشگاه پرسپولیس و امور بین الملل باشگاه و کنفدراسیون فوتبال آسیا، در نهایت دادگاه داوری ورزش امروز (دوشنبه)، پس از چند مرحله به تعویق انداختن اعلام رای، حکم نهایی خود در ارتباط با پرونده شکایت باشگاه النصر را ابلاغ کرد.

به گزارش باشگاه پرسپولیس، امیر علی حسینی که در جریان این فرایند چند ساله، حضور فعال و اقدامات موثری انجام داده است در این ارتباط گفت: اتفاقات زیادی در این مدت روی داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از برگزاری جلسات استماع تا ارسال مدارک مختلف توسط باشگاه در رد ادعاهایی که مطرح شده بود. با این حکم در واقع رای کمیته انضباطی و کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا که به نفع ما بود، تایید و ادعای باشگاه النصر نسبت به پرسپولیس رد شد.

CAS در رای خود تاکید کرده که باشگاه النصر دیگر حق هیچ‌گونه طرح شکایت درباره این موضوع را ندارد و همچنین آن باشگاه را به جبران هزینه‌های دادرسی طرفین دعوا و پرداخت جریمه ۱۰ هزار دلاری به کنفدراسیون فوتبال آسیا محکوم کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: پرسپولیس النصر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۹۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی النصر در بازی خارج از خانه

تیم فوتبال النصر بازی خارج از خانه در لیگ حرفه‌ای عربستان را با پیروزی به پایان رساند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در هفته بیست‌ونهم لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان شنبه شب تیم النصر ریاض با حضور کریستیانو رونالدو در خانه الخلیج به میدان رفت و در پایان با گل دقیقه 68 آیمریک لاپورت یک بر صفر به پیروزی رسید.

تیم فوتبال النصر ریاض با کسب این پیروزی خارج از خانه 71 امتیازی شد و رتبه دوم جدول 18 تیمی لیگ حرفه‌ای عربستان را حفظ کرد. الهلال با 80 امتیاز و یک بازی کمتر صدرنشین مسابقات است.

شوکه شدن هواداران الاتحاد از غیبت‌های متوالی بنزما

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد
  • انتقال میزبانی مچ‌اندازی آسیا از کیش به تاشکند!
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • پیروزی یاران رونالدو در لیگ عربستان+ فیلم
  • پیروزی النصر در بازی خارج از خانه
  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • جلسه کمیته فوتسال آسیا به رهبری تاج
  • برگزاری دومین نشست کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی AFC به ریاست تاج
  • تصمیم مهم کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا با ریاست تاج
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج