Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@17:35:06 GMT

درخت تنومند اسلام ماحصل خون شهیدان است

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۷۰۰۳۶

درخت تنومند اسلام ماحصل خون شهیدان است

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، با حضور امام جمعه دهدشت، فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهدشت و اداره بنیاد شهید این شهرستان به مناسبت حماسه سوم خرداد از خانواده شهیدان در این شهرستان بازدید به عمل آمد.

حجت‌الاسلام علی‌ وحدانی‌فر در این بازدیدها‌ با بیان اینکه شهدا ،با مجاهد فی‌السبیل‌الله خود خرمشهر را آزاد کردند اظهار کرد: شهدا با کمترین امکانات و با روحیه ایمان و معرفت در مقابل صدام تا دندان مسلح ایستادگی کردند و افتخار بزرگی برای خود در تاریخ به یادگار گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه دشمن عرصه را بر ملت ایران تنگ کرده است گفت: خرمشهرها در پیش داریم و باز ملت ایران از این برهه‌ها عبور و خرمشهر اقتصادی را فتح خواهند کرد.

وی افزود: تاریخ ثابت کرد هر جا به ایرانیان سخت گرفته شد موفق می‌شوند.

 

 

انتهای پیام

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه دهدشت خانواده شهدا دهدشت فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۰۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح سرشاخه کاری درختان گردو در زارچ

کریمی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان زارچ گفت: با توجه به اینکه سطح زیرکشت درختان گردو در روستای دربید قابل توجه می‌باشد و برخی از درختان منطقه از ارقام کم محصول و کم کیفیت می‌باشد بحث اصلاح درختان گردو در این منطقه در دستور کار جهاد کشاورزی شهرستان قرار گرفت و بحث پیوند این درختان با ارقام پرمحصول مطرح شد.

وی افزود: امیدواریم با اجرای این طرح افزایش سودآوری و بهره وری در منطقه را شاهد باشیم.

طرح سرشاخه کاری درختان گردو با همکاری معاونت بهبود تولیدات گیاهی و مدیریت امور باغبانی سازمان جهاد کشاروزی در روستای دربید که از روستا‌های ییلاقی شهرستان می‌باشد و سطح زیرکشت گردو قابل توجهی دارد اجرا شد.

پیوند سرشاخه کاری گردو یا عمل تغییر تاج درختان مسن به فعالیتی گفته می‌شود که با پیوند نوع رقم تاج درخت را تغییر داده و با این کار کیفیت و میزان عملکرد درخت را افزایش داد، در این کار پس از پیوند درخت به هر روشی باید تا یک سال از درخت مراقبت کرد؛ و از لحاظ چیدن و برداشت محصول بسیار راحتر می‌باشد؛ و باعث تولید یکدست و بالا رفتن بازار پسندی محصول خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • اجرای طرح سرشاخه کاری درختان گردو در زارچ
  • آمریکایی‌ها انتظار این انتقام را نداشتند
  • امنیت و زیبایی بصری ماحصل روشنایی معابر قشم
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • نصب تصاویر ۴۱۲ شهید در بلوار‌ها و معابر دهدشت
  • حمله روزنامه جوان به تعطیلی شنبه
  • حمله روزنامه جوان به مدافعان تعطیلی شنبه
  • امام جمعه نجف اشرف: اوضاع جهان به نفع اسلام پیش می رود
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است
  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند