Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس؛ در بخش دوم نشست امروز شورای عالی قوه قضائیه، حجت‌الاسلام والمسلمین عبداللهی رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه نیز در این جلسه از دستگیری و بازداشت سه عضو یک موسسه حقوقی و داوری که با وعده دریافت آراء تضمینی اقدام به اخاذی از مراجعه‌کنندگان می‌کردند، خبر داد.

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه همچنین با اشاره به کشف ۸۹۱ تن روغن، ۱۸ تن آرد، ۳۱ تن شکر، ۲۹ تن مرغ و ۹ تن ماکارونی در استان خوزستان و مقادیر قابل توجهی برنج، روغن و شکر در استان بوشهر طی روزهای گذشته، اظهار کرد: بازرسی‌های میدانی  اخیر دادستان‌ها، نقش موثری در کشف این میزان قابل توجه از اقلام احتکار شده داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح نیز در این جلسه از اجرایی شدن اولین گام در انتقال پادگان ۷۷ ارتش در مشهد در روز شنبه هفته جاری (۳۱ اردیبهشت) خبر داد و گفت:  پس از تخریب دیوار پادگان لشکر ۷۷، سازمان قضایی نیروهای مسلح همچنان بر ادامه روند اجرای طرح توافق‌شده میان ارتش، آستان قدس رضوی و شهرداری مشهد نظارت خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تخم مرغ احتکار روغن رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۰۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان

ایسنا/هرمزگان رئیس قوه قضاییه در جریان سی‌اُمین سفر استانی خود از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا، امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ‌در رأس هیئت عالی قضایی به استان هرمزگان سفر می‌کند.

به گزارش ایسنا، رفع مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی مردم استان هرمزگان از برنامه های ‌حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای ‌و سایر مسئولان عالی قضایی در جریان این سفر است.

هم‌چنین در جریان این سفر، نسبت به رفع مشکل اهالی یکی از مناطق استان هرمزگان که بیش از نیم قرن استمرار داشته است، اقداماتی با حضور رئیس قوه قضاییه صورت خواهد گرفت.

برگزاری نشست هم‌اندیشی با فعالان اقتصادی و کارآفرینان و دست‌اندرکاران مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی کشور از دیگر برنامه‌های سفر رئیس دستگاه قضا به استان هرمزگان است. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دادسرای نظامی ناحیه بندر جاسک افتتاح شد
  • مردم غزه مقاومت را از مردم ایران آموخته‌اند
  • بازدید محسنی اژه‌ای از دستاوردهای نیروی دریایی سپاه
  • رئیس قوه قضائیه به هرمزگان سفر می‌کند
  • ‌سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان
  • ارتش یمن لحظه حمله به کشتی اسرائیلی را منتشر کرد+فیلم
  • یکپارچگی نیروهای مسلح موجب یاس و ناامیدی دشمن است
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • ارتش اوکراین با کمبود شدید نیروی نظامی روبروست
  • شاهکار دیگر ارتش یمن در دریای سرخ و اقیانوس هند