Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد از جذب ۴۸۸ میلیارد تومان صدقه مردمی در سال ۱۴۰۰ توسط این نهاد خبر داد و گفت: ۱۱۷ میلیارد تومان صدقه نیز توسط مراکز نیکوکاری جمع‌آوری شده است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ حبیب‌الله آسوده اظهار کرد: میزان صدقات مردمی در سال 1400 نسبت به سال پیش از آن 27 درصد رشد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سال گذشته 488 میلیارد تومان صدقه مردمی توسط این نهاد جمع‌آوری شد، افزود: مراکز نیکوکاری تحت نظارت کمیته امداد نیز 117 میلیارد تومان صدقه جذب و برای معیشت خانواده‌های نیازمند هزینه کردند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد با اشاره به روش‌های غیر حضوری پرداخت صدقات، تصریح کرد: شهروندان می‌توانند با ارسال یک پیامک خالی به سرشماره 8877 در سامانه صدقه پیامکی کمیته امداد ثبت‌نام کنند.

 آسوده خاطرنشان کرد: همچنین کد دستوری #8877* به منظور دریافت صدقات از طریق تلفن همراه پیش‌بینی شده است.

وعده تکراری "افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی"؛ شاید خرداد!

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مددجویان کمیته امداد مددجویان کمیته امداد میلیارد تومان صدقه کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۰۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلم بیرجندی با ۱۱ فرزند معنوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، این خیر ۳۵ ساله حدود ۷ سال پیش در شب‌های قدر با طرح اکرام ایتام کمیته امداد آشنا شد و با مراجعه به کمیته امداد حمایت یک فرزند یتیم را بر عهده گرفت و کم کم در این سال‌ها به همراه همسرش تعداد فرزندان را افزایش داد.


وی انگیزه خود را از انجام امور خیرخواهانه دستگیری از نیازمندان به‌ویژه ایتام و رفع مشکلات آنها بیان کرد و گفت: افزایش حقوق، پذیرش در مقطع دکتری، بهبود شرایط کاری از ثمرات دعای یتیمان بوده است.


این معلم نیکوکار قصد دارد یتیمان بیشتری را تحت حمایت قرار دهد.

دیگر خبرها

  • معلم بیرجندی با ۱۱ فرزند معنوی
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی کمیته امداد برای مددجویان
  •  رشد ۴۶ درصدی جمع‌آوری زکات فطره و کفاره در نطنز 
  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • افزایش ۲۶ درصدی کمک‌های مردمی به کمیته امداد
  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • ایرانی‌ها سال گذشته چقدر صدقه دادند؟
  • رشد ۲۶ درصدی مشارکت های مردمی در کمیته امداد
  • جریمه دیرکرد بابت وام مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • جریمه دیرکرد وام از مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود