Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@22:10:07 GMT

محور ریلی جنوب بازگشایی شد/ برقراری تردد قطارها

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۷۰۱۴۷

محور ریلی جنوب بازگشایی شد/ برقراری تردد قطارها

به گزارش خبرنگار مهر، شب گذشته محور ریلی جنوب به دنبال خروج تعدادی واگن از خط مسدود شد که این مشکل امروز رفع و تردد برقرار شد.

روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه ای اعلام کرد: با تلاش مامورین فنی، محور ریلی جنوب، بازگشایی و سیر قطارها در این محور به روال عادی بازگشت.

این مسدودی که در پی خروج از خط واگن باری در محدوده تله زنگ در اداره کل راه آهن زاگرس رخ داده بود، با تلاش مامورین فنی در کمترین زمان بازگشایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر قطارها به سیر خود در این محور ادامه می دهند.

کد خبر 5497484

منبع: مهر

کلیدواژه: راه آهن حادثه ریلی شهرستان اندیمشک راه آهن زاگرس بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا گرد و غبار آمار کرونا خراسان رضوی گرد و خاک احتکار اردبیل آلودگی هوا سیدابراهیم رئیسی سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۰۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی بیشتر محور‌های مسدود شده عشایری و روستایی در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان شامگاه پنج شنبه (۱۳ اردیبهشت) در گفتگو با خبر ۲۳ شبکه خوزستان گفت:در اکثر نقاط استان شاهد بارش باران بوده ایم که در برخی مناطق میزان بارش به ۱۰۰ میلی متر رسید.

محمد خانچی افزود: در مناطقی از جمله دزفول و اندیمشک آب به صورت محدود آب وارد منازل شد که با آمادگی دستگاه‌های مختلف که از قبل داشته اند به سرعت این مشکل برطرف شد.

وی ادامه داد:با تلاش مجموعه راهداری بیشتر محور‌های روستایی و عشایری که بر اثر بارش‌های شدید مسدود شده بود، بازگشایی شدند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان با اشاره به آخرین وضعیت محور بخش سردشت به دزفول اظهار کرد: به دلیل حجم بالای بارندگی اعزام امدادگر به برخی از مناطق وجود نداشت ولی ارتباط با مردم آن مناطق برقرار شده است و جای نگرانی وجود ندارد.

خانچی گفت: هم اکنون نیرو‌های امدادی، خدماتی و تمامی دستگاه‌ها در حال آماده باش هستند.

دیگر خبرها

  • بازگشایی بیشتر محور‌های مسدود شده عشایری و روستایی در خوزستان
  • ترافیک در محور‌های ارتباطی مازندران سنگین شد
  • ترافیک پر حجم در مازندران
  • تردد از محور چالوس ممنوع شد/ مسافران شمالی احتیاط کنند
  • تردد در محور کندوان یکطرفه شد
  • گوترش خواستار ارسال سریع کمک به غزه و برقراری آتش‌بس شد
  • کاخ سفید: از تلاش چین برای برقراری امنیت در منطقه استقبال می‌کنیم
  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • قطارهای لوکس ایران، سفری شاهانه در انتظار شماست
  • اعلام مجدد آمادگی راه‌آهن جهت حمل بار ترانزیتی افغانستان به ترکیه