Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-26@10:08:47 GMT

شعبه ارسباران بیمه آسیا افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۷۰۳۰۵

شعبه ارسباران بیمه آسیا افتتاح شد

 امتداد -  شعبه ارسباران بیمه آسیا در شهر اهر  با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره بیمه آسیا و مقامات محلی این شهر افتتاح شد.

به گزارش  پایگاه خبری امتداد از آذربایجان شرقی، مسعود بادین نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در آیین افتتاح شعبه ارسباران بیمه آسیا در شهرستان اهر، ارائه خدمات با کیفیت و متناسب با نیاز جامعه را از اهداف و راهبرد بیمه آسیا برشمرد و افتتاح شعب جدید را در راستای این راهبرد توصیف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 مدیرعامل بیمه آسیا در ادامه اظهار داشت: بیمه آسیا یک از شرکت‌های خوشنام و توانمند کشور است که با حجم عملیات بیمه گری ۱۱/۱۱ درصد، به تنهایی سهم مهمی از حجم عملیات بیمه گری کشور را برعهده دارد.
 وی میزان تولید حق بیمه شرکت در سال گذشته را ۱۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این میزان تولید با رشد ۵۴.۴ درصدی همراه و از متوسط رشد صنعت بیمه بالاتر بوده است.
مسعود بادین موفقیت بیمه آسیا در صنعت بیمه کشور را به دلیل برخورداری این شرکت از مدیریت حرفه ای و همدل، معاونین و مدیران کوشا، کارکنان و شبکه فروش توانمند دانست.
نایب رئیس هیئت مدیره همچنین ارائه طرح‌های جدید بیمه ای و بیمه نامه های ترکیبی و ارائه خدمات بیمه آنلاین را از ا لویت های بیمه آسیا در سال جاری اعلام کرد.
 وی افزود یکی از ویژگی های فعالیت بیمه آسیا در دوره اخیر پرداخت خسارت زیان دیدگان در کمترین زمان ممکن بود به طوری که تمامی پرونده های خسارت سال گذشته تا پایان سال ۱۴۰۰ پرداخت شدند.
 در این مراسم که با حضور مقامات مختلف شهر برگزار شد،  آیت الله حاجی زاده، نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان اهر در سخنانی، افتتاح شعبه ییمه آسیا را برای این شهر پربرکت دانست و بر اساس یکی از احادیث منقول از امام باقر(ع) که به لزوم داشتن تدبیر در امر امرار معاش اشاره دارد، بهرمندی از خدمات بیمه را در این راستا توصیف کرد.
  گفتنی است در ادامه این آیین، مراسم کلنگ زنی آغاز عملیات ساخت مجتمع جدید بیمه آسیا در شهرستان اهر، با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و هیات همراه و مسئولین این شهر برگزار شد.
 در این مراسم نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان اهر، فرماندهی پلیس راهنمایی و رانندگی این شهرستان، رئیس پلیس راه،  معاونت اجتماعی نیروی انتظامی، شهردار شهرستان اهر، رئیس شورای این شهر و جمعی از مسئولین محلی حضور داشتند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۰۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«اشعار نو از نغمه‌های کهن» شنیدنی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، کنسرت «اشعار نو از نغمه‌های کهن» در نوزدهمین شب موسیقی فرهنگسرای ارسباران در روزهای پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت‌ ماه ساعت ۲۰:۳۰ اجرا می‌شود.

در این کنسرت که به سرپرستی محمدرضا برزین و خوانندگی صادق شیخ‌زاده اجرا می‌شود، تصنیف‌ها و قطعات پیش‌درآمد اصفهان، شاه ختایی، پنبه جاری، المنت لله، کهربا، نخجیر، ریشه در خاک، حریم یار، کردی و آفتابکاران با آهنگسازی علی اصغر بهاری، محمدرضا برزین، صادق شیخ‌زاده و قطعاتی با ملودی‌های قدیمی و محلی بر اساس اشعاری از هوشنگ ابتهاج، فریدون مشیری، فاضل نظری، علی حاتمی، حامد عسگری و اشعار محلی اجرا خواهد شد.

این اجرا توسط صادق شیخ‌زاده (آواز)، محمدرضا برزین (سرپرست و نوازنده سه‌تار)، آناهیتا نصیریان (نوازنده عود)، سها شمعدانی (نوازنده سنتور)، مسعود صادقی (نوازنده سه‌تار بم و سه‌تار ابریشم)، امیر تات (نوازنده تنبک) و پویان توکلی (نوازنده سازهای کوبه‌ای) روی صحنه می‌رود.

حضور در این برنامه برای عموم علاقه‌مندان آزاد و رایگان است و برای دریافت کارت ورودی می‌توانند نیم ساعت پیش از آغاز مراسم به واحد روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران مراجعه کنند. فرهنگسرای ارسباران در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا واقع است.

کد خبر 6086369 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • نبود مسافر خانه در شهر زیبای اهر در استان آذربایجان شرقی
  • محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی در بیرجند و خوسف
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • نشست ماهانه هنرمندان موسیقی با اجرای ۵ کنسرت
  • کشف سوخت قاچاق در شهرستان خاتم
  • احمدی: ۱۰ درصد از قرارداد بازیکنان پرسپولیس را پرداخت کردیم/ تیم را برای قهرمانی در آسیا تجهیز می کنیم
  • انتخابات مرحله دوم در 200 شعبه گنبد کاووس انجام می شود
  • «اشعار نو از نغمه‌های کهن» شنیدنی می‌شوند