Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری روز دوشنبه در حاشیه بزرگداشت شهدای روحانی استان تهران، افزود: این حادثه تلخ از سوی عوامل استکبار این حادثه تلخ را رقم خورد و حدس ما این است که ایادی صهیونیسم بین الملل و اسرائیل این جنابت را مرتکب شده اند.

وی اظهار داشت: یقین بدانند که تاوان سختی و هزینه های بیشتری خواهند داد کما آنکه از اکنون که رژیم صهیونیستی سفارت خانه هایش را در سراسر دنیا آماده باش داده است و هزینه هایی که بابت ایجاد تمهیدات امنیتی، مقابله با استرس و فشار و سختی هایی که به این سفارتخانه ها و اتباعشان در دنیا وارد خواهد شد و نگرانی هایی که از انتقال جریان مقاومت وجود آنها را خواهد گرفت، بیش از شهادت این شهید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول خاطرنشان کرد: ایادی استکبار و رژیم صهیونیستی مطمئن باشند که تاوان سختی خواهند داد و دستگاه های امنیتی ما نیز وزارت اطلاعات، اطلاعات سپاه و نیروی انتظامی تلاش خواهند کرد که ضارب یا ضاربان را در هر جایی که هستند دستگیر کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در این اتفاق جرات و شهامتی نیست، فقط جسارت و خباثت است و نمونه های زیادی از این موارد را در کشور داشته ایم.




بیشتر بخوانید:

پس لرزه های شهادت سردار خدایی ادامه دارد / خط و نشان سخنگوی سپاه برای «سرویس‌های اطلاعاتی نظام سلطه و صهیونیسم جهانی»

تهدید کم سابقه عاملان و آمران شهادت سرهنگ پاسدار صیادخدایی از سوی رسانه نزدیک به شورای عالی امنیت ملی اطلاعیه سپاه درباره ترور و شهادت « سرهنگ پاسدار صیاد خدایی»


وی ادامه داد: شهید حسن حلبی کار در بروجرد که ستوان ارتش و حزب اللهی بود را در مقابل درب خانه اش با شلیک به دهان وی به شهادت رساندند و نمونه این نوع ترورها را ملت ایران بسیار تجربه کرده اند.

حجت الاسلام ذوالنوری تاکید کرد: از همین رو هر کدام از موتورسیکلت سوارانی که در سطح شهرها تردد می کنند، اگر اسلحه ای در کمر داشته باشند می توانند چنین اقدامی را انجام دهند و نیاز به شجاعت و شهامتی ندارد.

این نماینده مجلس یادآور شد: این ترور کور، جنایت سنگینی است و بدون شک جبران خواهد شد، چون از خط قرمز ما عبور شده مطمئن باشند که انتقام گرفته خواهد شد.

به گزارش ایرنا، ساعت ۱۶ روز گذشته (یکشنبه) دو موتور سوار در محدوده خیابان مجاهدین اسلام تهران با شلیک پنج گلوله سرهنگ پاسدار صیاد خدایی از مدافعان حرم را هنگامی که قصد ورود به منزل داشت، ترور کرده و به شهادت رساندند.

21220

کد خبر 1634046

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۰۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک خبرنگار دیگر در غزه شهید شد/ شهادت ۱۴۱ خبرنگار از آغاز جنگ

«محمد بسام الجمل» خبرنگار خبرگزاری «فلسطین الان» امروز در بمباران خانه‌اش در شهر رفح (جنوب غزه) به شهادت رسید. در این حمله ۶ نفر شهید و تعدادی هم زخمی شدند.

الجمل که در حمله شب گذشته جنگنده‌های صهیونیستی به خانه‌اش در محله «الجنینه» در شرق رفح زخمی شده بود، امروز بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

با شهادت این خبرنگار، شهدای رسانه در غزه از آغاز جنگ به ۱۴۱ نفر افزایش یافت.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • یک خبرنگار دیگر در غزه شهید شد/ شهادت ۱۴۱ خبرنگار از آغاز جنگ
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • یادواره خانگی شهید جابر صمدی در چهار برج
  • جانشین فرمانده سپاه : عملیات «وعده صادق» صهیونیست ها را مضحکه تمام جهان کرد / دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد
  • سردار فدوی: صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند و باید تنبیه اساسی می‌شدند
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • برگزاری آیین نخستین سالگرد شهید غیرت، حمیدرضا الداغی در سبزوار
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • پنجم اردیبهشت‌ماه، سالروز شهادت نخستین فرمانده سپاه یزد
  • یا سرم می‌رود یا سر صدام را می‌آورم!